|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun ver 7 - AKOR
Dm ve Am bareli olarak basarsan Gm akorunun uyumlu oldugunu göreceksin,bareli basmazsan ses tonlarında farklılık oluyor..
can.akci - 12.01.2012 17:12:34
|
Demolar - Ayrılamayız Biz
sesin Candan Tezel'in sesi gibi sanki. Tiz sesini çok iyi kullanıyorsun ama aynısını Pes için söyleyemeyeceğim. Ritmin de gayet iyi. Güzel bir çalışma :)
merterci - 12.01.2012 17:11:41
|
Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
sogak değil sokak ayrıca zeka seviyenden süphe duydum :S
PinkCat - 12.01.2012 16:53:26
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat - AKOR
dostum sen bu işi biliyorsun ;)
imsol - 12.01.2012 16:49:13
|
Anketler - Hangisi En İyi American Rock Grubu
Led Zeppelin İngilizdir!
warcom - 12.01.2012 16:39:36
|
Demolar - Cem Özkan-Dön Bana
sadece senin sesinin daha ön planda olması gerekiyor. gerisi iyi olmuş.zaten bu sitede hatalarımızı belirtmemiz gerekiyor dimi.
Melisbaşak - 12.01.2012 16:32:30
|
Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
12 Ocak 2012 Perşembe tarihinde Li Paris Man yazmıştı: barış abi çok beğendim ellerine sağlık tebrik ediyorum:).ses gayet net çıkmış kısaca çok başarılı buldum sadece biraz zakkum'un solistinin sesine yakınlık hissettim diğer kayıtlarındaki yorumlarına göre tebrikler abi:):). evet haklısın aynısını bende hıssettım dinleyınce ama tiz sıylemeye calıstıgım icin oyle oldu sanırım caldıgım ton sarkının orjınal tonu biraz bagırmak zorunda kaldım o da sesimi benzetti ,aslına bakarsan orjınalıne yakın soylemeyı seven biri degilim genelde kendi yorumumu katmaya calısıyorum ama ayar kactı burda biraz:)) saolasın
bariscapt - 12.01.2012 15:45:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Gündoğarken - Gördüğüme Sevindim - AKOR
C yerine Am7 yapın
muluturk - 12.01.2012 15:38:32
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Yatağın Soğuk Tarafı - SÖZ
lan insan bunu bari doğru yazar
NeoL - 12.01.2012 15:09:04
|
Demolar - Benim Sadık Yarim Kara Topraktır ( Tarkan ) - Çağdaş BOY
Gercekten cok guzel olmus! Bravo Hangi Arpej ve ritm kullaniyorsun?
G-Umut - 12.01.2012 14:36:31
|
|
Gitarın tonuyla sesinin tonunu ayarlamalısın o çok önemli.
GitaristSmt - 12.01.2012 14:22:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Yar Olmadın - AKOR
30 Ekim 2007 Salı tarihinde Orkunnn yazmıştı: ayrıca a yerine am basın ;) şarkının o kısmı doğru önce a sonra em
junana - 12.01.2012 14:10:53
|
|
|