Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4102]  [4103]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107]  [4108]  [ 4109 ]  [4110]  [4111]  [4112]  [4113]  [4114]  [4115]  [4116] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 7 - AKOR
Dm ve Am bareli olarak basarsan Gm akorunun uyumlu oldugunu göreceksin,bareli basmazsan ses tonlarında farklılık oluyor..


can.akci - 12.01.2012 17:12:34

Demolar - Ayrılamayız Biz
sesin Candan Tezel'in sesi gibi sanki. Tiz sesini çok iyi kullanıyorsun ama aynısını Pes için söyleyemeyeceğim. Ritmin de gayet iyi. Güzel bir çalışma :)


merterci - 12.01.2012 17:11:41

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
sogak değil sokak ayrıca zeka seviyenden süphe duydum :S


PinkCat - 12.01.2012 16:53:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  - AKOR
dostum sen bu işi biliyorsun ;)


imsol - 12.01.2012 16:49:13

Anketler - Hangisi En İyi American Rock Grubu
Led Zeppelin İngilizdir!


warcom - 12.01.2012 16:39:36

Demolar - Cem Özkan-Dön Bana
sadece senin sesinin daha ön planda olması gerekiyor. gerisi iyi olmuş.zaten bu sitede hatalarımızı belirtmemiz gerekiyor dimi.


Melisbaşak - 12.01.2012 16:32:30

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
12 Ocak 2012 Perşembe tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
barış abi çok beğendim ellerine sağlık tebrik ediyorum:).ses gayet net çıkmış kısaca çok başarılı buldum sadece biraz zakkum'un solistinin sesine yakınlık hissettim diğer kayıtlarındaki yorumlarına göre tebrikler abi:):).
evet haklısın aynısını bende hıssettım dinleyınce ama tiz sıylemeye calıstıgım icin oyle oldu sanırım caldıgım ton sarkının orjınal tonu biraz bagırmak zorunda kaldım o da sesimi benzetti ,aslına bakarsan orjınalıne yakın soylemeyı seven biri degilim genelde kendi yorumumu katmaya calısıyorum ama ayar kactı burda biraz:)) saolasın


bariscapt - 12.01.2012 15:45:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Gündoğarken - Gördüğüme Sevindim  - AKOR
C yerine Am7 yapın


muluturk - 12.01.2012 15:38:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolpa - Yatağın Soğuk Tarafı  - SÖZ
lan insan bunu bari doğru yazar


NeoL - 12.01.2012 15:09:04

Demolar - Benim Sadık Yarim Kara Topraktır ( Tarkan ) - Çağdaş BOY
Gercekten cok guzel olmus! Bravo

Hangi Arpej ve ritm kullaniyorsun?


G-Umut - 12.01.2012 14:36:31

Gitarın tonuyla sesinin tonunu ayarlamalısın o çok önemli.


GitaristSmt - 12.01.2012 14:22:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Yar Olmadın  - AKOR
30 Ekim 2007 Salı tarihinde Orkunnn yazmıştı:
ayrıca a yerine am basın ;)
şarkının o kısmı doğru önce a sonra em


junana - 12.01.2012 14:10:53

Sayfalar:  [4102]  [4103]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107]  [4108]  [ 4109 ]  [4110]  [4111]  [4112]  [4113]  [4114]  [4115]  [4116] 

Anket
GitaristSapanca soruyor:
3 senedir klasik gitar çalıyorum sizce akustiğe geçiş yapmalı mıyım ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.