Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4096]  [4097]  [4098]  [4099]  [4100]  [4101]  [4102]  [ 4103 ]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107]  [4108]  [4109]  [4110] 
Demolar - İßrahim-Üşürken(Halil Sezai Paracıkoğlu)
hocam ağzına sağlık gitarın markası nedir acaba?


gitarist_ömer10 - 14.01.2012 11:36:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Özgün - İstiklal  - AKOR
eline sağlık süper olmuş


gitarisst1 - 14.01.2012 10:16:15

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
Güzel seçim .. Şuan sanatçı olarak geçinen insanlardan çok çok daha iyi biri


wolf14 - 14.01.2012 09:04:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Kgb  - AKOR
dmler gitmemiş


Hackpm - 14.01.2012 09:02:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Kim  - TAB
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde xpetruccix yazmıştı:
Hocam kesinlikle eline saglik ugrasmissin ama bazi yanlislar var.
Kısım : 1
e--5--------|--5--------|---3--------|
b--------6--|--------5--|---------5--|
g------7----|------6----|-------3----|
d----7------|----7------|-----5------|
a--5--------|--5--------|---0--------|
e-----------|------------|------------|
kisim 1 böyle eksiksiz. devaminda bende 100de 100 emin degilim. ama böyle bayagi yakin. dmoll kismi kesin dogru.

Kısım 2 : Dm Kısım 3: Gm7
e--5-------5----------5-------5---------|--3---------3---------3---------3-------------|
b--------6---6---------------6---8--6---|---------3---3--------------3------6 slide 8-|
g------7------7-----------7--------------|-------3------3----------3--------------------|
d----7------------------------------------|----3------------------------------------------|
a--5------------------5------------------|------------------------------------------------|
e-----------------------------------------|--3--------------------3-----------------------|

kisim 4:

e--5-------5----------5-------5---------|--3-------------------|
b--------6---6---------------6---8--6---|--5-------------------|
g------7------7-----------7--------------|--3-------------------|
d----7------------------------------------|--5-------------------|
a--5------------------5------------------|--0--------------------|
e-----------------------------------------|-----------------------|
ücüncüp kisim slide siz. yanlis yazmisim


xpetruccix - 14.01.2012 06:24:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - Kim  - TAB
Hocam kesinlikle eline saglik ugrasmissin ama bazi yanlislar var.
Kısım : 1
e--5--------|--5--------|---3--------|
b--------6--|--------5--|---------5--|
g------7----|------6----|-------3----|
d----7------|----7------|-----5------|
a--5--------|--5--------|---0--------|
e-----------|------------|------------|
kisim 1 böyle eksiksiz. devaminda bende 100de 100 emin degilim. ama böyle bayagi yakin. dmoll kismi kesin dogru.

Kısım 2 : Dm Kısım 3: Gm7
e--5-------5----------5-------5---------|--3---------3---------3---------3-------------|
b--------6---6---------------6---8--6---|---------3---3--------------3------6 slide 8-|
g------7------7-----------7--------------|-------3------3----------3--------------------|
d----7------------------------------------|----3------------------------------------------|
a--5------------------5------------------|------------------------------------------------|
e-----------------------------------------|--3--------------------3-----------------------|

kisim 4:

e--5-------5----------5-------5---------|--3-------------------|
b--------6---6---------------6---8--6---|--5-------------------|
g------7------7-----------7--------------|--3-------------------|
d----7------------------------------------|--5-------------------|
a--5------------------5------------------|--0--------------------|
e-----------------------------------------|-----------------------|


xpetruccix - 14.01.2012 06:18:11

Demolar - 1751-Duruyor Zaman
çok güzel olmuş ağzına sağlık 17 ve 51 kardeşim .


chosenwar - 14.01.2012 00:58:12

Demolar - sigaramın dumanına sarsam
bi sözlü koyamadık niyeyse :D


meLisa:) - 14.01.2012 00:53:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Pentagram - Sonsuz  - AKOR
rica ederim. evet C akorunun 2. diyezi oluyor


James-root - 14.01.2012 00:41:03

Demolar - Doğum Günümde - Servet Kocakaya ( Yrm ; Nihat Kalem)
etkileyici..


parliament - 14.01.2012 00:26:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Ağlamışız  - AKOR
Yanlış nasıl derler anlamıyorum videodan orjinalini izleyebilirsiniz birebir.


bedirhan41 - 14.01.2012 00:04:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Ağlamışız  - AKOR
Yanlış nasıl derler anlamıyorum videodan orjinalini izleyebilirsiniz birebir.


bedirhan41 - 14.01.2012 00:04:38

Sayfalar:  [4096]  [4097]  [4098]  [4099]  [4100]  [4101]  [4102]  [ 4103 ]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107]  [4108]  [4109]  [4110] 

Anket
SarıPapatyam16 soruyor:
Gitarda İngilizce Şarkı Çalabilmek İçin Ne Tür Yöntemler Uygulayabilirim ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.