|
|
Demolar - kerim tekin-kara gözlüm
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde ozi1453 yazmıştı: tebrik ederim 10 numara yorumlamıssın çok teşekkür ederim :)
lügrun - 15.01.2012 16:05:18
|
Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde mecrunn yazmıştı: harbi güzel çalıyor seside aynı fatma turguta benzemiş:) Teşekkür ederim :D
sobe1076 - 15.01.2012 16:02:12
|
Demolar - Gamzedeyim Deva Bulmam
çok beğendim bende :) çok güzel olmuş :)
lügrun - 15.01.2012 16:02:06
|
Şaka mı bu ? Niye böyle davranıyosun ? İşkence resmen ..
Poseidon52 - 15.01.2012 15:56:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıfır Km - Zalim - AKOR
sarkının tonu nedır
hayalet55 - 15.01.2012 15:42:58
|
|
bune ya batırmış şarkıyı
İsmail58 - 15.01.2012 15:31:16
|
Demolar - Benim Adım Kerime
valla cok eski bi şarkı seçmişssin bu sitedeki çoğu kişi bilmiyordur bile bendeniz in parcası 1992 :) kullandıgın akorlar güzel oturmus..ben sevdim farklı bişi yapmıssın ...başarılar ;)
emrektunca - 15.01.2012 15:28:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun - AKOR
08 Ocak 2012 Pazar tarihinde Ataberk0607 yazmıştı:
21 Temmuz 2011 Perşembe tarihinde cebir01 yazmıştı:
19 Temmuz 2011 Salı tarihinde GDurmqz yazmıştı:
10 Temmuz 2011 Pazar tarihinde doruk93 yazmıştı:
04 Temmuz 2011 Pazartesi tarihinde laxpel yazmıştı:
28 Haziran 2011 Salı tarihinde hepatitbyim yazmıştı:
28 Haziran 2011 Salı tarihinde Cici_kafa yazmıştı:
19 Mart 2011 Cumartesi tarihinde PlayNow yazmıştı: yanlış ilk başta başlarken kapo 7 olacak 5 değil kapo 5 diğer akora geçince olcak. Yorumsuz :D şaka mı bu? :)) eşşek şakası gibi
olamaz yaa :D seni kutlarım nasıl bir mantıkdır :)
olamazmı? olabilir ahahah senin beynini s.... kapo ne biliyorsundur umarım =) kapoyu şarkı içinde değiştirebiliyorsan helal olsun :D çokk güldüüm ya :D
RoOoCKGiRL - 15.01.2012 15:25:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde escadirlle yazmıştı:
07 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde yiqitserdar yazmıştı: yaaa arkadaşlar ritimı nasıl olcak bunun 1 vurus asagı 2cı vurus yukaru 3cu vurus yukarı nasıl sölermsn acıl lazım yardımcı olablcek varmı ,?
kardeşim bu şarkıda 2 ayrı ritim var nakarata girmeden önce AAYYAY nakaratta ise AYY AYY AYAY
her nakarattan sonra AAYYAY ye dönüyoruz dimi
GiTaR KralI - 15.01.2012 15:21:06
|
Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
harbi güzel çalıyor seside aynı fatma turguta benzemiş:)
mecrunn - 15.01.2012 15:17:30
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Yolun Başı ver 5 - AKOR
solosunu nası bulucaz bunun sarkının arasında bi solo varya ?
oguzhan10 - 15.01.2012 14:59:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık - AKOR
zaa
yesgsnofb - 15.01.2012 14:42:34
|
|
|