Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4089]  [4090]  [4091]  [4092]  [4093]  [4094]  [4095]  [ 4096 ]  [4097]  [4098]  [4099]  [4100]  [4101]  [4102]  [4103] 
Demolar - kerim tekin-kara gözlüm
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde ozi1453 yazmıştı:
tebrik ederim 10 numara yorumlamıssın
çok teşekkür ederim :)


lügrun - 15.01.2012 16:05:18

Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde mecrunn yazmıştı:
harbi güzel çalıyor seside aynı fatma turguta benzemiş:)
Teşekkür ederim :D


sobe1076 - 15.01.2012 16:02:12

Demolar - Gamzedeyim Deva Bulmam
çok beğendim bende :) çok güzel olmuş :)


lügrun - 15.01.2012 16:02:06

Şaka mı bu ?
Niye böyle davranıyosun ?
İşkence resmen ..


Poseidon52 - 15.01.2012 15:56:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Sıfır Km - Zalim  - AKOR
sarkının tonu nedır


hayalet55 - 15.01.2012 15:42:58

bune ya batırmış şarkıyı


İsmail58 - 15.01.2012 15:31:16

Demolar - Benim Adım Kerime
valla cok eski bi şarkı seçmişssin bu sitedeki çoğu kişi bilmiyordur bile bendeniz in parcası 1992 :)
kullandıgın akorlar güzel oturmus..ben sevdim farklı bişi yapmıssın ...başarılar ;)


emrektunca - 15.01.2012 15:28:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  - AKOR
08 Ocak 2012 Pazar tarihinde Ataberk0607 yazmıştı:
21 Temmuz 2011 Perşembe tarihinde cebir01 yazmıştı:
19 Temmuz 2011 Salı tarihinde GDurmqz yazmıştı:
10 Temmuz 2011 Pazar tarihinde doruk93 yazmıştı:
04 Temmuz 2011 Pazartesi tarihinde laxpel yazmıştı:
28 Haziran 2011 Salı tarihinde hepatitbyim yazmıştı:
28 Haziran 2011 Salı tarihinde Cici_kafa yazmıştı:
19 Mart 2011 Cumartesi tarihinde PlayNow yazmıştı:
yanlış ilk başta başlarken kapo 7 olacak 5 değil kapo 5 diğer akora geçince olcak.
Yorumsuz :D
şaka mı bu? :))
eşşek şakası gibi
olamaz yaa :D
seni kutlarım nasıl bir mantıkdır :)
olamazmı? olabilir
ahahah senin beynini s.... kapo ne biliyorsundur umarım =) kapoyu şarkı içinde değiştirebiliyorsan helal olsun :D
çokk güldüüm ya :D


RoOoCKGiRL - 15.01.2012 15:25:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde escadirlle yazmıştı:
07 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde yiqitserdar yazmıştı:
yaaa arkadaşlar ritimı nasıl olcak bunun 1 vurus asagı 2cı vurus yukaru 3cu vurus yukarı nasıl sölermsn acıl lazım yardımcı olablcek varmı ,?
kardeşim bu şarkıda 2 ayrı ritim var
nakarata girmeden önce AAYYAY
nakaratta ise AYY AYY AYAY
her nakarattan sonra AAYYAY ye dönüyoruz dimi


GiTaR KralI - 15.01.2012 15:21:06

Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
harbi güzel çalıyor seside aynı fatma turguta benzemiş:)


mecrunn - 15.01.2012 15:17:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Yolun Başı  ver 5 - AKOR
solosunu nası bulucaz bunun sarkının arasında bi solo varya ?


oguzhan10 - 15.01.2012 14:59:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR
zaa


yesgsnofb - 15.01.2012 14:42:34

Sayfalar:  [4089]  [4090]  [4091]  [4092]  [4093]  [4094]  [4095]  [ 4096 ]  [4097]  [4098]  [4099]  [4100]  [4101]  [4102]  [4103] 

Anket
dostoviskii soruyor:
Isaac Albeniz - Asturiaz çalabiliyor musunuz?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.