|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde CanCeyhan07 yazmıştı:
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde GiTaR KralI yazmıştı:
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde escadirlle yazmıştı:
07 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde yiqitserdar yazmıştı: yaaa arkadaşlar ritimı nasıl olcak bunun 1 vurus asagı 2cı vurus yukaru 3cu vurus yukarı nasıl sölermsn acıl lazım yardımcı olablcek varmı ,?
kardeşim bu şarkıda 2 ayrı ritim var nakarata girmeden önce AAYYAY nakaratta ise AYY AYY AYAY
her nakarattan sonra AAYYAY ye dönüyoruz dimi evet evet nakarata girmeden dediği yerler nakarat olmayan yerler aayyay nakarat kısmıda işte deidği gibi ayy ayy ayay bide son kısımda ayy ayy ayay diye gidiyor pardon aayyay olcak normal kısımlar nasıl silceğimi bilmediğim aynı yorum tekrar oldu neyse artık
CanCeyhan07 - 15.01.2012 22:26:40
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde GiTaR KralI yazmıştı:
12 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde escadirlle yazmıştı:
07 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde yiqitserdar yazmıştı: yaaa arkadaşlar ritimı nasıl olcak bunun 1 vurus asagı 2cı vurus yukaru 3cu vurus yukarı nasıl sölermsn acıl lazım yardımcı olablcek varmı ,?
kardeşim bu şarkıda 2 ayrı ritim var nakarata girmeden önce AAYYAY nakaratta ise AYY AYY AYAY
her nakarattan sonra AAYYAY ye dönüyoruz dimi evet evet nakarata girmeden dediği yerler nakarat olmayan yerler aayyay nakarat kısmıda işte deidği gibi ayy ayy ayay bide son kısımda ayy ayy ayay diye gidiyor
CanCeyhan07 - 15.01.2012 22:25:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce - AKOR
Dm G Her ne yaşadıysan farketmez
daha bi hoş..
AykutF - 15.01.2012 22:24:02
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
Kulağına sağlık
CanCeyhan07 - 15.01.2012 22:20:14
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason ver 3 - AKOR
g deil Em olucak hepsi
CanCeyhan07 - 15.01.2012 22:15:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Erkan Oğur - Divane Aşık Gibi - AKOR
arkadaşlar ritmi veya vuruşları nedir
Ki!!iR - 15.01.2012 22:04:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ayla Dikmen - Anlamazdın ver 5 - TAB
güzeeel.
Desperado27 - 15.01.2012 21:47:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ayla Dikmen - Anlamazdın ver 4 - TAB
harika :)
Desperado27 - 15.01.2012 21:47:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Eksik - TAB
ellerine sağlık güzel olmuş :D
gitar_oquzhan - 15.01.2012 21:44:21
|
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde gtrstokan yazmıştı: doğaçlama olmasına rağmen güzel... bunu sola artı arpejle çalacaksın işte o zaman güzel olacak. bende çalmayı isterim bunu... tabi çalışmayla herşey:) kolay gelsin teşekkür ederim :) belki daha ilerki zamanlarda deneyebilirim
by_CEA - 15.01.2012 21:29:35
|
|
doğaçlama olmasına rağmen güzel... bunu sola artı arpejle çalacaksın işte o zaman güzel olacak. bende çalmayı isterim bunu... tabi çalışmayla herşey:) kolay gelsin
gtrstokan - 15.01.2012 21:25:11
|
Demolar - Caddelerde Rüzgar
yok sesin gayet iyi yani 3 aydır bu işdeysen fazla iyi :) gitarda ilerlemeye bak nağmelerine bayıldım diyebilirim he bu arada başta ki solo gereksiz olmuş :)
sana aynı ritim de haluk levent - anlasana ve hatırla ey periyi öneririmm :)
fatihck123 - 15.01.2012 21:20:26
|
|
|