15 Ocak 2012 Pazar tarihinde eraytalay yazmıştı:abicim aştın artık :) çok sağlam altyapılar hazırlıyosum eline ağzına sağlık devamını bekliyoruz.
bariscapt - 15.01.2012 20:24:11
HiperAktif.35 - 15.01.2012 20:18:25
Gitar-Emrah - 15.01.2012 20:14:03
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde BiG EmPiRe yazmıştı:Kardeş öyle sesin kötüde çıkmamış güzel çıkmış gitarıda iyi çalıyosun yolun açık olsun.
Gitar-Emrah - 15.01.2012 19:50:30
eraytalay - 15.01.2012 19:48:13
BiG EmPiRe - 15.01.2012 19:34:47
Cedar - 15.01.2012 19:34:31
14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Dumanyak' yazmıştı:harikasin kardeşim sesin cok guzel ve cok guzel sozleri var yakışır hep boyle devam et..
Li Paris Man - 15.01.2012 19:25:27
BiG EmPiRe - 15.01.2012 19:22:26
busra52 - 15.01.2012 19:09:24
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde gitaristrh yazmıştı:"/fck/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif" alt=""/> süper seside süper <br/><br/>
sobe1076 - 15.01.2012 18:43:15
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde Gitar-Emrah yazmıştı:sagol yorum için ilk parçam 3 aylık gitarcıyım :) yolun başındayız
Gitar-Emrah - 15.01.2012 18:42:19