Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4087]  [4088]  [4089]  [4090]  [4091]  [4092]  [4093]  [ 4094 ]  [4095]  [4096]  [4097]  [4098]  [4099]  [4100]  [4101] 
Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde eraytalay yazmıştı:
abicim aştın artık :) çok sağlam altyapılar hazırlıyosum eline ağzına sağlık devamını bekliyoruz.
eyvallah eray begenmene sevindim


bariscapt - 15.01.2012 20:24:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Pixies - Where İs My Mind  - AKOR
güzel olmuş... Helal


HiperAktif.35 - 15.01.2012 20:18:25

Demolar - caddelerde rüzgar
: )


Gitar-Emrah - 15.01.2012 20:14:03

Demolar - Caddelerde Rüzgar
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde BiG EmPiRe yazmıştı:
Kardeş öyle sesin kötüde çıkmamış güzel çıkmış gitarıda iyi çalıyosun yolun açık olsun.
yorum için teşekkürler.


Gitar-Emrah - 15.01.2012 19:50:30

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
abicim aştın artık :) çok sağlam altyapılar hazırlıyosum eline ağzına sağlık devamını bekliyoruz.


eraytalay - 15.01.2012 19:48:13

Demolar - Caddelerde Rüzgar
Kardeş öyle sesin kötüde çıkmamış güzel çıkmış gitarıda iyi çalıyosun yolun açık olsun.


BiG EmPiRe - 15.01.2012 19:34:47

Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
sesin çok güzel ama keşke biraz daha bağırsaydın :)


Cedar - 15.01.2012 19:34:31

14 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Dumanyak' yazmıştı:
harikasin kardeşim sesin cok guzel ve cok guzel sozleri var yakışır hep boyle devam et..
çok teşekkürler dostm beğenmene sevindim:).


Li Paris Man - 15.01.2012 19:25:27

Demolar - Divane aşık gibi giriş intro
Bence güzel olmuş eline sağlık.


BiG EmPiRe - 15.01.2012 19:22:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Muazzez Ersoy - Sevemedim Karagözlüm  - AKOR
ritim ne arkadaslar


busra52 - 15.01.2012 19:09:24

Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde gitaristrh yazmıştı:
"/fck/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif" alt=""/> s&uuml;per seside s&uuml;per <br/>
<br/>
Teşekkür ederiim :D


sobe1076 - 15.01.2012 18:43:15

Demolar - Caddelerde Rüzgar
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde Gitar-Emrah yazmıştı:
sagol yorum için ilk parçam 3 aylık gitarcıyım :) yolun başındayız
sagol yorum için ilk parçam 3 aylık gitarcıyım :) yolun başındayız


Gitar-Emrah - 15.01.2012 18:42:19

Sayfalar:  [4087]  [4088]  [4089]  [4090]  [4091]  [4092]  [4093]  [ 4094 ]  [4095]  [4096]  [4097]  [4098]  [4099]  [4100]  [4101] 

Anket
alter_bridger soruyor:
Gitarda çok sık kapo kullanmak tele zarar verir mi?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.