15 Ocak 2012 Pazar tarihinde HTC96 yazmıştı:süper bi çalış
sobe1076 - 15.01.2012 14:23:16
HTC96 - 15.01.2012 13:57:27
17 Ekim 2011 Pazartesi tarihinde klmnop yazmıştı:rica etsem birileri ritm hakkında fikir beyan edebilir mi ?
freedom593 - 15.01.2012 13:53:12
evren17 - 15.01.2012 13:52:28
arokero - 15.01.2012 13:51:38
yusuf TERZİ - 15.01.2012 13:46:33
sobe1076 - 15.01.2012 13:40:53
dondurmacii - 15.01.2012 13:38:43
Desperado27 - 15.01.2012 13:34:06
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde GitaristSmt yazmıştı:Çok hoş olmuş gerçekten gitarda sorun yok sesinde hoşuma gitti :)
sobe1076 - 15.01.2012 13:18:56
ozi1453 - 15.01.2012 13:03:49
kaankaraduman - 15.01.2012 12:58:38