Demolar - Caddelerde Rüzgar
:D sesin kötü çıkmış gerçekten bide kıtadan kıtaya gecerken akoru tamamla öyle gec hemen geciyosun bozmus dur bende koyıyım bi demosunu bunun
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz - TAB
hızlı çalınca benziyor ama kulağıma biraz daha oynanması gerek gibi geliyor. belkide gitardandır. ama güzel saol:)