Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4088]  [4089]  [4090]  [4091]  [4092]  [4093]  [4094]  [ 4095 ]  [4096]  [4097]  [4098]  [4099]  [4100]  [4101]  [4102] 
Demolar - Caddelerde Rüzgar
sagol yorum için ilk parçam 3 aylık gitarcıyım :) yolun başındayız


Gitar-Emrah - 15.01.2012 18:41:50

Demolar - Caddelerde Rüzgar
:D sesin kötü çıkmış gerçekten bide kıtadan kıtaya gecerken akoru tamamla öyle gec hemen geciyosun bozmus dur bende koyıyım bi demosunu bunun


VendettaForV - 15.01.2012 18:40:58

Demolar - Değmesin Ellerimiz Cover
"/fck/editor/images/smiley/msn/teeth_smile.gif" alt=""/> s&uuml;per seside s&uuml;per <br/>
<br/>


gitaristrh - 15.01.2012 18:29:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Bak  - AKOR
sollar berde


hayalet55 - 15.01.2012 18:24:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Uzun Geceler  - AKOR
soloları nerde arkaslar ya


hayalet55 - 15.01.2012 18:21:50

Akor|Tab|Söz|Nota - Pilli Bebek - Olsun  ver 2 - TAB
berbat bu ne yaa


hayalet55 - 15.01.2012 18:12:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Düş Sokağı Sakinleri - Ayrılık  - AKOR
27 Kasım 2011 Pazar tarihinde prensburda yazmıştı:
Gm ler, G olucak. Ve evet kapo 3 olucak..
Gm ler iyi. G alakasız. çalıp dene istersen bi kez sonra yönlendir insanları.


GrupFötr - 15.01.2012 18:10:21

Demolar - Lighthouse Family-Ain't No Sunshine
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde SeRR@ yazmıştı:
o zaman Bitte schön :P
vay be almancaya gel hele :D


emrektunca - 15.01.2012 18:01:12

Demolar - Lighthouse Family-Ain't No Sunshine
15 Ocak 2012 Pazar tarihinde biolab yazmıştı:
tebrik ediyorum Emre, her zaman ki gibi çok güzel olmuş:)
ooooo senden onayı aldım üstad :D
o zmn olmustur sagol abi :)


emrektunca - 15.01.2012 18:00:42

Demolar - Lighthouse Family-Ain't No Sunshine
tebrik ediyorum Emre, her zaman ki gibi çok güzel olmuş:)


biolab - 15.01.2012 17:41:42

Demolar - Hakkında herşeyi duymak istiyorum
güzel olmuş


antonio_vivaldi - 15.01.2012 16:39:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  - TAB
hızlı çalınca benziyor ama kulağıma biraz daha oynanması gerek gibi geliyor. belkide gitardandır. ama güzel saol:)


Byhaqan - 15.01.2012 16:28:30

Sayfalar:  [4088]  [4089]  [4090]  [4091]  [4092]  [4093]  [4094]  [ 4095 ]  [4096]  [4097]  [4098]  [4099]  [4100]  [4101]  [4102] 

Anket
2152 soruyor:
Sagopa Kajmerin En Güzel Şarkısı?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.