m_turkmen_78 - 14.01.2012 19:10:38
Bahadır2 - 14.01.2012 19:06:52
Bahadır2 - 14.01.2012 19:05:36
07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde AGUGA yazmıştı:en baştaki soloyu çıkarttım arkadaşlar isteyen varsa paylaşayım
asalak - 14.01.2012 18:41:15
onrbzkrt - 14.01.2012 18:25:08
Dumanyak' - 14.01.2012 18:12:55
GiTaR KralI - 14.01.2012 18:00:57
fakejudoka - 14.01.2012 17:54:09
gitaristrh - 14.01.2012 17:50:18
erhnbbc - 14.01.2012 17:39:39
06 Eylül 2011 Salı tarihinde Usta Doğukan yazmıştı:30 Temmuz 2011 Cumartesi tarihinde Mehmet1054 yazmıştı:ritm 4/4 aayyayayritim ayy ayy ayay
30 Temmuz 2011 Cumartesi tarihinde Mehmet1054 yazmıştı:ritm 4/4 aayyayay
bycece - 14.01.2012 16:54:32
benim sitem - 14.01.2012 16:49:41