Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4094]  [4095]  [4096]  [4097]  [4098]  [4099]  [4100]  [ 4101 ]  [4102]  [4103]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107]  [4108] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Çemberimde Gül Oya  - AKOR
arkadaşlar giriş arpejini yazabilir misiniz ?


m_turkmen_78 - 14.01.2012 19:10:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kafam Hafif Dumanlı  - AKOR
Ama tabi onur koç bazı yerlerde süslemeler yapıyor


Bahadır2 - 14.01.2012 19:06:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Kafam Hafif Dumanlı  - AKOR
Arkadaşım
Em F Dm Em
Yine her akşam gibi Derken
Ayy ayy ayy ayy atacaksın bu kısımlarda hep normal yerlerde ise ayyayyay


Bahadır2 - 14.01.2012 19:05:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde AGUGA yazmıştı:
en baştaki soloyu çıkarttım arkadaşlar isteyen varsa paylaşayım
paylaşabilirsen sevinirim


asalak - 14.01.2012 18:41:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Şimdi Hayat  - AKOR
Arpej'i nasıl olacak bunun?


onrbzkrt - 14.01.2012 18:25:08

harikasin kardeşim sesin cok guzel ve cok guzel sozleri var yakışır hep boyle devam et..


Dumanyak' - 14.01.2012 18:12:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Cat Stevens - Lady D'arbanville  ver 2 - AKOR
şu 0h2 ler ne acaba ?


GiTaR KralI - 14.01.2012 18:00:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Lev Knipper - Polyushko Pole  - TAB
bana güzel geldi emeğine sağlık


fakejudoka - 14.01.2012 17:54:09

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Hep Yaşın 19  ver 2 - AKOR
"/fck/editor/images/smiley/msn/thumbs_up.gif" alt=""/> bnce olmuş ritim 4\4 <br/>


gitaristrh - 14.01.2012 17:50:18

Demolar - Pirates of the Caribbean
iste aradigim tarz, ellerine saglik harika olmus ;)


erhnbbc - 14.01.2012 17:39:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Duman  - AKOR
06 Eylül 2011 Salı tarihinde Usta Doğukan yazmıştı:
30 Temmuz 2011 Cumartesi tarihinde Mehmet1054 yazmıştı:
ritm 4/4 aayyayay
ritim ayy ayy ayay
4/4 uymuyo kulağa hoş gelmiyo :D


bycece - 14.01.2012 16:54:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Beyaz Kelebekler - Ağlaya Ağlaya  - AKOR
arkadaşlar bu şarkının ritmi ne ?


benim sitem - 14.01.2012 16:49:41

Sayfalar:  [4094]  [4095]  [4096]  [4097]  [4098]  [4099]  [4100]  [ 4101 ]  [4102]  [4103]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107]  [4108] 

Anket
OYTURAK soruyor:
Hiç Canlı Performansınız Oldu Mu?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.