|
|
Demolar - Düş sokağı sakinleri - Sevdan bir ateş
Çok Güzel Kardeşiiim Ağzına sağlık :D zencii xd :D
furkankahvecii - 13.01.2012 23:36:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yeni Türkü - Olmasa Mektubun - AKOR
ellerine sağlık kardeşim güzel çalışma orjinal değil ama güzel transpoze edilmiş orjinali için kapo 2 denenebilir :)
bukyman - 13.01.2012 23:36:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce - AKOR
13 Ocak 2012 Cuma tarihinde freezeup42 yazmıştı: evt hangi ritimde çalacaz ben tutturamadım :D vala ben karadüzen çalıyorum arkadaşlar ritim nasıl yazılır onu bile bilmiyorum yani kusura bakmayın :)
RivaLL - 13.01.2012 23:27:51
|
Demolar - götür beni gittiğin yere
13 Ocak 2012 Cuma tarihinde esta yazmıştı: güzel olmuş :) teşekkür ederim :)
zaza1207 - 13.01.2012 22:27:08
|
Demolar - İßrahim-Üşürken(Halil Sezai Paracıkoğlu)
13 Ocak 2012 Cuma tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
13 Ocak 2012 Cuma tarihinde Mediterranean yazmıştı: ben de şöyle yaptım.Bi de bunu dene istersen. Hangisi daha iyi bi söylesen
G D Saatin tik takları Am D İşkence her gece G D Hızlı kuş gölgeleri gibi Am D Geçiyor zaman sen gibi G D Üşürken sen rüzgarken Am D Ben uçmuşken kaybolmuşken G D Düşerken sen uçurumken Am-D Ben ağlarken ..
Kardeş bendeki orjinal ton halil sezai'nin videodan bire bir döktüm. Hıı anladım çok teşekkür ediyorum.Sağolun :)
Mediterranean - 13.01.2012 22:26:58
|
Demolar - İßrahim-Üşürken(Halil Sezai Paracıkoğlu)
13 Ocak 2012 Cuma tarihinde Mediterranean yazmıştı: ben de şöyle yaptım.Bi de bunu dene istersen. Hangisi daha iyi bi söylesen
G D Saatin tik takları Am D İşkence her gece G D Hızlı kuş gölgeleri gibi Am D Geçiyor zaman sen gibi G D Üşürken sen rüzgarken Am D Ben uçmuşken kaybolmuşken G D Düşerken sen uçurumken Am-D Ben ağlarken ..
Kardeş bendeki orjinal ton halil sezai'nin videodan bire bir döktüm.
quitar_ibrahim - 13.01.2012 22:25:55
|
Demolar - İßrahim-Üşürken(Halil Sezai Paracıkoğlu)
ben de şöyle yaptım.Bi de bunu dene istersen. Hangisi daha iyi bi söylesen
G D Saatin tik takları Am D İşkence her gece G D Hızlı kuş gölgeleri gibi Am D Geçiyor zaman sen gibi G D Üşürken sen rüzgarken Am D Ben uçmuşken kaybolmuşken G D Düşerken sen uçurumken Am-D Ben ağlarken ..
Mediterranean - 13.01.2012 22:25:20
|
Demolar - Grup84-Söyle(intro) ve blues solo
http://www.youtube.com/user/alavomeris/videos
youtube kanalım
mypektas - 13.01.2012 22:23:57
|
Demolar - İßrahim-Üşürken(Halil Sezai Paracıkoğlu)
13 Ocak 2012 Cuma tarihinde Mediterranean yazmıştı: Dostum gayet iyi.Akorlarını yazar mısın sana zahmet ?? Teşekkür Ederim...Buyur kendim çıkardım.
A E Saatin tiktakları D E İşkence her gece... A E Hızlı kuş gölgeleri gibi D E Geçiyor zaman sen gibi.. A Üşürken E Sen rüzgarken D Ben uçmuşken E Kaybolmuşken.. A Düşerken E Sen uçurumken D E Ben ağlarken...
quitar_ibrahim - 13.01.2012 22:20:34
|
Demolar - İßrahim-Üşürken(Halil Sezai Paracıkoğlu)
Dostum gayet iyi.Akorlarını yazar mısın sana zahmet ??
Mediterranean - 13.01.2012 22:19:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - İskender Paydaş - Sensiz Olmaz Ki (Feat Mustafa Ceceli) - SÖZ
Sözler eksik ama.
izeL^^ - 13.01.2012 21:33:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Sıla - Boş Yere - AKOR
20 Mart 2011 Pazar tarihinde xpiyanistx yazmıştı: eline sağlık iyi olmuş hocam O sekilde kulaga hic de yakin olmuyor.. Yazilan akorlar cuk oturmus. Hic degistirmeye gerek yok baska akorla. Sadece suraya D akoru eklenirse super oluyor.
Bm D C#m Bm Sağ elimi solumla avuttum boş yere boş yere |
MATILDEX - 13.01.2012 20:54:04
|
|
|