12 Aralık 2010 Pazar tarihinde "CkPs Havaatar" yazmıştı: ilk dizelerdeki "Am" yerine (akorun adını bilmiyorum ama..) 5. perdede "Em" basarsanız(Gm yi 2 perde ileriye kaydırın) daha iyi oluyo ama sadece ilk dizelerde çünkü daha sonra hafif kalınlaşıyo :D:D . Bunun dışında süper olmuş (emeğe saygı yani) .... :D:D:D
Akor|Tab|Söz|Nota - Betül Demir - Bi Ara - AKOR
dinlerken ayrı,söylerken ayrı duygulanıyorum bu şarkıda. üstad,eline yüreğine sağlık.sen olmasan bu site kapanır.
Anketler - Bareyi Ne Zamanda Öğrendiniz ??
Bareli akor yüzünden rezil olan bir sürü sanatçı var ve 1 günde 3 günde ve 1 haftada öğrendim diyen beyinsizlere sesleniyorum kendinizi kandırmayın.
eray harika soylemişsin tebrikler,eger begenip vokal yapmaya layık bulursan soundcloud.com da bu sarkının altyapısını koymustum kendi hazırladıgım,indirip vokal yaparsan sevinirim.....