Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4103]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107]  [4108]  [4109]  [ 4110 ]  [4111]  [4112]  [4113]  [4114]  [4115]  [4116]  [4117] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Cranberries - Zombie  - AKOR
bu akorlar yalnis. açın videosuna baxın. bunun arpeji daha yaxsidi. kim nece akor istiyir yazir. bele olmaz!!!


omurtay - 12.01.2012 13:43:51

Demolar - İsyan (Duman) - H.Sezai
birde benden dinleyi!


mrtefeasd - 12.01.2012 13:32:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Vj Bülent - Candamarımsın  ver 2 - AKOR
Bu ne yaa alakası bile yok akorların! :S


Si41 - 12.01.2012 13:02:11

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde AthenaKolik yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı:
bence çok iyi bir tercih.yeni duyanların müzikle pek alakası olmadığı kesin.
Eğer bunu bana dediysen yazdığımı yanlış anlamışsın:))) Ben Eurovision'a onun gideceğini yeni duymuştum ama genlleme yaptıysan bilemem ztn Can Bonomo'yu yalnızca dergilerden gördüğümkadarıyla tanıyorum:))Daha önce hiç dinlemedim..Umarım bizi hüsrana uğratmaz geçen yıl olduğu gibi:)))
bu şaka olmalı tarzı yorumlar yapıp,aşağılamaya çalışanlar için söylemiştim.sonuçta seninkisi iyi bir temenni,umarım söylediğin gibi olur :)
Umarım:))


AthenaKolik - 12.01.2012 12:53:45

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
doğrusu ben hala kendime gelemedim . internetteki anketlerde bile bu isimi koymaya kimse ihtiyaç duymamış. onnlarca değerli rock pop vs . sanatçımız varken bu seçim yapıldıysa ya birilerinde sorun var yada bu işin içinde bir iş var. haksızmıyım?


Melisbaşak - 12.01.2012 12:46:06

Anketler - Kızlar Gitar Çalmalı Mı Yoksa Bunu Erkekler Mi Yapmalı
anketten belli zaten yoruma gerek yok


emre_0044 - 12.01.2012 12:40:57

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
barış abi çok beğendim ellerine sağlık tebrik ediyorum:).ses gayet net çıkmış kısaca çok başarılı buldum sadece biraz zakkum'un solistinin sesine yakınlık hissettim diğer kayıtlarındaki yorumlarına göre tebrikler abi:):).


Li Paris Man - 12.01.2012 11:45:23

Demolar - Teoman - Hayalperest (Serdar Can)
mor ve ötesinin solisti harun tekine çok benziyor sesin kardeşim çok beğendim başarılar...


MusicalParadoX - 12.01.2012 11:41:18

Anketler - Gitarınızın Markası Nedir?
Manuel Raymond


KemaListt - 12.01.2012 11:31:00

Demolar - Model-Pembe Mezarlık
12 Ocak 2012 Perşembe tarihinde yusufcanortac yazmıştı:
güzel dostum ses kalitesi olmamış ama halledersin bundan sonra:)
sagol ama ses kalitesi derken ?


emrektunca - 12.01.2012 10:07:07

dostum öncelikle akolarının doğru olduğundan emin olmalısın bence..
sanırım em-am-bm-em şekil girmişsin.. bide am-dm-g-c dene bakalım..
akorların yanlış fakat şarkıyı az çok melodikal açıdan biliyosun..
sanırım gitarla alakasız sesler çıkarmanda bundan kaynaklanıyo..
kintama haklı ses tonun kalın o yüzden em (mi) kalın geliyosa am(la) dene..
bide tiz söylerken dinlemek lazım seni :)
sesin yeterince iyi diğer demolarını da dinledim..
ama halil sezai gibi seslerle dans eden adamların şarkılarındaki akorlar hassastır..
genel olarak süpersin :D (akorlara dikkat ve tiz sesleride dene :) )
yok ben sevmiyom dersende barış manço felan öneririm sana :)
kolay gelsin :))


-._aLonewoLf_.- - 12.01.2012 03:36:28

Demolar - Model-Pembe Mezarlık
güzel dostum ses kalitesi olmamış ama halledersin bundan sonra:)


yusufcanortac - 12.01.2012 02:10:16

Sayfalar:  [4103]  [4104]  [4105]  [4106]  [4107]  [4108]  [4109]  [ 4110 ]  [4111]  [4112]  [4113]  [4114]  [4115]  [4116]  [4117] 

Anket
RammsteınSolo soruyor:
Rammstein grubundan kimi daha çok havalı buluyorsunuz ?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.