|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cranberries - Zombie - AKOR
bu akorlar yalnis. açın videosuna baxın. bunun arpeji daha yaxsidi. kim nece akor istiyir yazir. bele olmaz!!!
omurtay - 12.01.2012 13:43:51
|
Demolar - İsyan (Duman) - H.Sezai
birde benden dinleyi!
mrtefeasd - 12.01.2012 13:32:08
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Vj Bülent - Candamarımsın ver 2 - AKOR
Bu ne yaa alakası bile yok akorların! :S
Si41 - 12.01.2012 13:02:11
|
Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde AthenaKolik yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı: bence çok iyi bir tercih.yeni duyanların müzikle pek alakası olmadığı kesin. Eğer bunu bana dediysen yazdığımı yanlış anlamışsın:))) Ben Eurovision'a onun gideceğini yeni duymuştum ama genlleme yaptıysan bilemem ztn Can Bonomo'yu yalnızca dergilerden gördüğümkadarıyla tanıyorum:))Daha önce hiç dinlemedim..Umarım bizi hüsrana uğratmaz geçen yıl olduğu gibi:))) bu şaka olmalı tarzı yorumlar yapıp,aşağılamaya çalışanlar için söylemiştim.sonuçta seninkisi iyi bir temenni,umarım söylediğin gibi olur :) Umarım:))
AthenaKolik - 12.01.2012 12:53:45
|
Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
doğrusu ben hala kendime gelemedim . internetteki anketlerde bile bu isimi koymaya kimse ihtiyaç duymamış. onnlarca değerli rock pop vs . sanatçımız varken bu seçim yapıldıysa ya birilerinde sorun var yada bu işin içinde bir iş var. haksızmıyım?
Melisbaşak - 12.01.2012 12:46:06
|
Anketler - Kızlar Gitar Çalmalı Mı Yoksa Bunu Erkekler Mi Yapmalı
anketten belli zaten yoruma gerek yok
emre_0044 - 12.01.2012 12:40:57
|
Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
barış abi çok beğendim ellerine sağlık tebrik ediyorum:).ses gayet net çıkmış kısaca çok başarılı buldum sadece biraz zakkum'un solistinin sesine yakınlık hissettim diğer kayıtlarındaki yorumlarına göre tebrikler abi:):).
Li Paris Man - 12.01.2012 11:45:23
|
Demolar - Teoman - Hayalperest (Serdar Can)
mor ve ötesinin solisti harun tekine çok benziyor sesin kardeşim çok beğendim başarılar...
MusicalParadoX - 12.01.2012 11:41:18
|
Anketler - Gitarınızın Markası Nedir?
Manuel Raymond
KemaListt - 12.01.2012 11:31:00
|
Demolar - Model-Pembe Mezarlık
12 Ocak 2012 Perşembe tarihinde yusufcanortac yazmıştı: güzel dostum ses kalitesi olmamış ama halledersin bundan sonra:) sagol ama ses kalitesi derken ?
emrektunca - 12.01.2012 10:07:07
|
dostum öncelikle akolarının doğru olduğundan emin olmalısın bence.. sanırım em-am-bm-em şekil girmişsin.. bide am-dm-g-c dene bakalım.. akorların yanlış fakat şarkıyı az çok melodikal açıdan biliyosun.. sanırım gitarla alakasız sesler çıkarmanda bundan kaynaklanıyo.. kintama haklı ses tonun kalın o yüzden em (mi) kalın geliyosa am(la) dene.. bide tiz söylerken dinlemek lazım seni :) sesin yeterince iyi diğer demolarını da dinledim.. ama halil sezai gibi seslerle dans eden adamların şarkılarındaki akorlar hassastır.. genel olarak süpersin :D (akorlara dikkat ve tiz sesleride dene :) ) yok ben sevmiyom dersende barış manço felan öneririm sana :) kolay gelsin :))
-._aLonewoLf_.- - 12.01.2012 03:36:28
|
Demolar - Model-Pembe Mezarlık
güzel dostum ses kalitesi olmamış ama halledersin bundan sonra:)
yusufcanortac - 12.01.2012 02:10:16
|
|
|