Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4109]  [4110]  [4111]  [4112]  [4113]  [4114]  [4115]  [ 4116 ]  [4117]  [4118]  [4119]  [4120]  [4121]  [4122]  [4123] 
Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
bence çok iyi bir tercih.yeni duyanların müzikle pek alakası olmadığı kesin.


genghiskhan59 - 11.01.2012 11:40:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Metallica - Fade To Black  - AKOR
Şarkı bir yerden alıntıdır(herkesin bildiği ve anladığı üzre). Teşekkür edilmesine gerek yoktur (yapılan paylaşımı beğenmeyenlere ya da ukalâlık yapmak isteyenlere). Solosu yoktur, temel düzeyde bir paylaşımdır (çok sade diyenlere). Herkes bir yerlerden adam akıllı şarkılar kopyalayıp yapıştırsın da arşivimizi genişletelim...
Hepinize iyi günler dilerim arkadaşlar...


XeoN - 11.01.2012 11:32:26

Demolar - Sorma Ne Haldeyim (Zeki Müren) - Çağdaş BOY
teşekkür ederim arkadaşlar..


cao_boy - 11.01.2012 08:30:28

Demolar - Yesterday (The Beatles) - Çağdaş BOY
10 Ocak 2012 Salı tarihinde B.Gallagher yazmıştı:
çok güzel olmuş emeğinize sağlık :)
çok teşekkür ederim..


cao_boy - 11.01.2012 08:29:33

kendinden parçalar kattığın yerlere bayıldım :))))))


Sessiz Aşık - 11.01.2012 03:00:27

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
değişik bi tarzı var bonomo nun olabilir yani


hylosh - 11.01.2012 00:56:55

Demolar - İsyan (Duman) - H.Sezai
hangi programı kullanıyosun ?


cücü - 11.01.2012 00:18:39

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
Kardeş sesi bilerek mi böyle çıkarıyosun yoksa gerçek sesin mi anlamadım doğrusu :D

Kaydı tuvalette yapmadın dimi :D


mavez17 - 10.01.2012 23:55:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun  ver 3 - AKOR
nakaratın ritmi tamam 8/8 lik yavaş ritimde gerisi ne çözemedim şarkıdada adam gibi ritim yok deli oldum bulan yazsın lütfen :)


baturman - 10.01.2012 23:34:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Metin Arolat - İzmir  - AKOR
Ellerine sağlık.


Beyd - 10.01.2012 23:21:06

Demolar - RUNNING FREE ( IRON MAIDEN )
hoş olmuş dostum , gerçi tarzım değil ama hoşuma gitmedi desem yalan olur


denizfeneri34 - 10.01.2012 23:01:22

Demolar - Sorma Ne Haldeyim (Zeki Müren) - Çağdaş BOY
güzel olmuş dostum


denizfeneri34 - 10.01.2012 22:57:50

Sayfalar:  [4109]  [4110]  [4111]  [4112]  [4113]  [4114]  [4115]  [ 4116 ]  [4117]  [4118]  [4119]  [4120]  [4121]  [4122]  [4123] 

Anket
cicimetalci soruyor:
Franz Ferdinand'ın Love İllumunation Şarkısınız Nasıl Buldunuz ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.