Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4114]  [4115]  [4116]  [4117]  [4118]  [4119]  [4120]  [ 4121 ]  [4122]  [4123]  [4124]  [4125]  [4126]  [4127]  [4128] 
Demolar - Kenan Doğulu-Pamuk
09 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde rogueee yazmıştı:
çok güzel çalımış ve söylemişsin tebrikler. akorları istiyorum :)
teşekkür ederim :D
akorları buradan anlatmam zor ama :D


emrektunca - 10.01.2012 00:14:36

Demolar - sigara-şebnem ferah
sesin kötü değil ama cover olmamış ya :/


B.Gallagher - 10.01.2012 00:12:15

Demolar - Gülay-Sen Gelmez Oldun
09 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde mythvale yazmıştı:
gercektende ınsanın dınledıkce dınleyesı gelen bır parca hersey cok gzl kusursuz yalnız yanlıs anlama ne olur ama eko yapmasa ıdın belkıde cok cok daha gzlmı olurdu sesını dagıttıgı ıcın bı kacıklık oluyor sankı ama yınede mukemmel agzına saglık
Sağol arkadaş, Pek uğraşamadım öylesine oldu, biraz senkronizasyon bozuk. solo geç geliyo, çift ses var aslında ama o seslerde de uyum sorunu oldu. Ondan echo kulak tırmalıyo.


apndXX - 10.01.2012 00:09:12

Demolar - Vur Kadehi Ustam (sıla)
sesin çok güzelmiş çok iyi olmuş ağzına sağlık :)


B.Gallagher - 10.01.2012 00:06:04

Demolar - My Immortal (Klasik Gitar)
sesin iyi ama yanlış şarkı seçimi yapmışsın bence çok karıştırmışsın ama emeğine sağlık


B.Gallagher - 10.01.2012 00:03:22

Demolar - Gülay-Sen Gelmez Oldun
Sağol arkadaş, Pek uğraşamadım öylesine oldu, biraz senkronizasyon bozuk. solo geç geliyo, çift ses var aslında ama o seslerde de uyum sorunu oldu. Ondan echo kulak tırmalıyo.


apndXX - 10.01.2012 00:00:36

Demolar - Yesterday (The Beatles) - Çağdaş BOY
çok güzel olmuş emeğinize sağlık :)


B.Gallagher - 10.01.2012 00:00:02

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
09 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
barış abi emeğine sağlık.
eyvallah ibrahim


bariscapt - 9.01.2012 23:50:05

Akor|Tab|Söz|Nota - Aşık Veysel - Uzun İnce Bir Yoldayım  ver 5 - TAB
31 Temmuz 2011 Pazar tarihinde Gitaristahmet yazmıştı:
Süper Kardeş Eline Sağlık
Saol kardeş.


ysfnmnylmz - 9.01.2012 23:44:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
03 Haziran 2011 Cuma tarihinde erengny550 yazmıştı:
Güzel olmuş dostum ellerine sağlık fakat bazı yerlerde ufak değişiklikler olması lazım sanırım bir de aşağıdakini dene istersen:)


Am Dm Em
Ben çok sevdim göz bebeğim her ne yaşadıysan farketmez
Am F G F Em
Sıkılırsan kaç gel yanıma benden sana zarar gelmez
Aynen kardesim. Bu daha iyi.


yuksexes - 9.01.2012 23:42:21

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
Bu Şaka olmalı....


quitar_ibrahim - 9.01.2012 23:25:17

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
barış abi emeğine sağlık.


quitar_ibrahim - 9.01.2012 23:04:24

Sayfalar:  [4114]  [4115]  [4116]  [4117]  [4118]  [4119]  [4120]  [ 4121 ]  [4122]  [4123]  [4124]  [4125]  [4126]  [4127]  [4128] 

Anket
dumanlive soruyor:
Elektro gitarın parmakla çalınması bir anormallik yaratır mı?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.