Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4117]  [4118]  [4119]  [4120]  [4121]  [4122]  [4123]  [ 4124 ]  [4125]  [4126]  [4127]  [4128]  [4129]  [4130]  [4131] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Efkan Şeşen - Dokuz Altı Yolları  ver 3 - AKOR
nakarat bölümündeki "ağlayamam" ve "gülmek yasak" kelimelerinin üzerindeki "Em" akoru "E" olacaktır.


afok - 9.01.2012 11:10:30

Demolar - Beş (Gripin) - Çağdaş BOY
eline sağlık sesin çok güzel yolun açık olsun...


mypektas - 9.01.2012 09:26:12

elinize sağlık güzel olmuş...


mypektas - 9.01.2012 09:21:27

elinize sağlık güzel olmuş...


mypektas - 9.01.2012 09:21:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Arapsaçı  ver 4 - AKOR
uymadı be kardeş :S eksik var çok


guitarist10 - 9.01.2012 04:04:05

Haberler - Ve '' PACO DE LUCİA'' İstanbul'da....
hadiii yaaaaaa offffffff kaçırdım gerçekten çook üzüldüm :S


TJStyLe36 - 9.01.2012 02:58:06

Demolar - Benim Sadık Yarim Kara Topraktır ( Tarkan ) - Çağdaş BOY
08 Ocak 2012 Pazar tarihinde cao_boy yazmıştı:
08 Ocak 2012 Pazar tarihinde Pranga. yazmıştı:
arkadaşş sesin hoş geliyo ve benim aklıma kayıtları yaparken kullandığın tesisata takıldı? Ve ağzına sağlık . .
tesisatlık bir durum yok aslında..:) basit bir pc mikrofonu, HP pavilion bilgisayardaki ses kartı kaliteli muhtemelen ondan dolayı sesi iyi algılıyor..
hmm :) benim şöyle güzel bi pahalı patlamayacak güzel bi tesisat yapmam lazım :D evde ufak bi stüdyom var ama bakalım


Pranga. - 9.01.2012 01:09:00

07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Melisbaşak yazmıştı:
çok eğlenceli yha :)
di mi :) ben de öyle düşünüyorum


by_CEA - 9.01.2012 00:44:33

Anketler - En iyi solo gitarist??
Anketi yapan arkadaş ,
Eksiklerin o anketin en az 2 katı.Ve oy veren arkadaşlar Kirk Hammet dan başka gitarist bilmiyorlarmış.Bu anket Araştırma yapmadan sadece metallica dinleyenleri belirlemiş resmen.


khallendros - 9.01.2012 00:02:55

Demolar - Beni Benimle Bırak (Manga) - Çağdaş BOY
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde ÇayLakELektrocu yazmıştı:
Bence GüzeL oLmus Kardeşim Sesinde GüzeL AkorLarda GüzeL Ritimde GüzeL YaLnız Bir Ricam oLucak Parçayı ÇaLarken KuLLandıqın AkorLarı Bana Mesaj oLarak Göndermen Mümkünmüdür ?
sağolasın.. kapo 3 te Am - F - G - Dm - C akorlarıyla çalmışım kardeş hepsini yazacak vaktim yok pek kusura bakmayasın çıkarırsın artık olmadı söyle gönderirim bir ara..;)


cao_boy - 8.01.2012 23:06:37

Demolar - Paramparça ( Halil Sezai Paracıkoğlu ) - Çağdaş BOY
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde PiSHKOPaT yazmıştı:
Sesine ve yorumuna söylenecek söz yok. Çok başarılısın ve ayrıca gitar konusunda da rahatsız edici hiç hata yapmaksızın çalmışsın. Eline ağzına sağlık. Kulağa hoş gelen her yorum kendince, duygu katıldığı sürece güzel vede özeldir. Başarılarının devamını dilerim Çağdaş.
çok teşekkür ederim güzel yorumlar için..


cao_boy - 8.01.2012 23:01:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Çeşitli - Happy Birthday To You  - TAB
17 Temmuz 2011 Pazar tarihinde BarışMutlu yazmıştı:
Bence sonda bi sıkıntı var bide böyle deneyebilirmisn

E--------------0-----------------2-0------5-4-0------5-5-4-0-2-0-
B---0-0-2-0----4-----0-0-2-0------0-0-------4-2-----------------

bu doğru yanlış yorum yazdım :)


spexp - 8.01.2012 23:01:09

Sayfalar:  [4117]  [4118]  [4119]  [4120]  [4121]  [4122]  [4123]  [ 4124 ]  [4125]  [4126]  [4127]  [4128]  [4129]  [4130]  [4131] 

Anket
gitarmanyakı soruyor:
Hollywood Da Genç Ünlü Olup Disney Channelda Oynamak İstermisiniz ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.