Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4121]  [4122]  [4123]  [4124]  [4125]  [4126]  [4127]  [ 4128 ]  [4129]  [4130]  [4131]  [4132]  [4133]  [4134]  [4135] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin  ver 2 - AKOR
C#m7
Dur ileri gitmeyelim dediğinde
D#m7 G#m7
Bende duracaksın sandım

bir de böyle deneyin sanki daha iyi gibi geldi


ilkan06 - 8.01.2012 14:57:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Ankara  - AKOR
Büyük adamsın vesselam. Teşekkürler.


ben.bilen - 8.01.2012 14:18:27

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Prettyİrem yazmıştı:
burnuna mandal mı taktın ? :D
Acılıyım diyorum sen bana ne diyosun yaa :(


İsyeannnn - 8.01.2012 14:11:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  ver 2 - AKOR
bence olmuş olmamış diyenlere çok şaşırdım


Tibet - 8.01.2012 13:42:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Ne Yerdeyim Ne Gökte (intro+solo)  - TAB
Natural harmonic scream değildir, artifical harmonic screamdır.


wickwoody - 8.01.2012 13:03:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  ver 5 - TAB
çok iyi fakat Ooof sarıl bana olmamış devamı güzel


berkekolik1 - 8.01.2012 12:47:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Değmesin Ellerimiz  ver 2 - TAB
Fena değil


Beşiktaşlı. - 8.01.2012 12:18:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Arkadaşım Eşek  - AKOR
arkadaşlar kodlayarak şunun ritmini söylermisinz daha acemiyimde :)


Alpox - 8.01.2012 11:54:36

Demolar - Haluk Levent - Anlasana (Enstrümantal)
eline emeğine sağlık kardeşim


mypektas - 8.01.2012 11:48:47

ses güzel ama akorlarda ciddi bir transpoze gerekli.sesinle hiç ilgisi yok çaldığın tonun.düzelirse çok daha güzel bişeyler ortaya çıkar.başarılar


melodram99 - 8.01.2012 10:25:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Orhan Ölmez - Dön Desem  - TAB
HARİKA OLMUŞ ÜSTAD


sumisalimm - 8.01.2012 10:19:34

Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
Cubase5 kullanıyorum. Light versiyonu. İşimi görüyor. Keşke bir arkadaşım olsa da çift gitarla daha hızlı yapabilsek kayıtları. Tek başıma bir şeyler yapmaya çalışıyorum.


acoustic61 - 8.01.2012 06:13:01

Sayfalar:  [4121]  [4122]  [4123]  [4124]  [4125]  [4126]  [4127]  [ 4128 ]  [4129]  [4130]  [4131]  [4132]  [4133]  [4134]  [4135] 

Anket
roberto1 soruyor:
Sizce Lady Gaga Yeni Albümünde Kiminle Düet Yapmalı ?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.