Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4122]  [4123]  [4124]  [4125]  [4126]  [4127]  [4128]  [ 4129 ]  [4130]  [4131]  [4132]  [4133]  [4134]  [4135]  [4136] 
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde mavez17 yazmıştı:
aynen senkron tutmamış.. Ama sesin güzel yani arkadaşın yorumun kopyası kardeşim başarılar :D
teşekkürler dostm eyvallah:).


Li Paris Man - 8.01.2012 03:42:13

Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
bence buna içilir ;) kardeşim demolarını dinledim gayet başarılı.2 sesi birleştirme mi yaptın yoksa 2 gitar mı çaldınız eğer birleştirme gibi bir programsa böyle bir şeye ihtiyacım var yardımcı olurmusun?


mat_raks - 8.01.2012 03:13:33

Demolar - Benim Sadık Yarim Kara Topraktır ( Tarkan ) - Çağdaş BOY
arkadaşş sesin hoş geliyo ve benim aklıma kayıtları yaparken kullandığın tesisata takıldı? Ve ağzına sağlık . .


Pranga. - 8.01.2012 02:04:04

Demolar - Benim Sadık Yarim Kara Topraktır ( Tarkan ) - Çağdaş BOY
güzel sölemişsin kardeş ellerine sağlık kullandığın akorlar kulağa hoş geliyor baya ama baktığım akorlar aynı güzelliği vermiyo kullandıgın akorları verebilir misin:)?


Cl!cK - 8.01.2012 01:58:03

Demolar - Yalçın-İsyan (halil sezai)
Çok güzel söylemişsin aferin yalçın


Gitarist28 - 8.01.2012 01:41:22

metronom yanlış


Ban7 - 8.01.2012 01:07:32

giriş yanlış


Ban7 - 8.01.2012 01:01:51

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Olsun
07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Esesligitarist yazmıştı:
Ya Akorlarda bi yanlşlık var ya da gitardan ses ynlş çıkıo ?
ben 7 li akorları kullanırım genelde süsleme için fln ama belki gitarın akortu re de oldugu için sana farklı gelmiş olabilir belki de ben kafama göre caldıgımdan farklıdır bilemedim :)


emrektunca - 8.01.2012 00:26:34

Demolar - Murat Dalkılıç-MERHABA MERHABA
07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Esesligitarist yazmıştı:
Süper :) eline sağlık
cok sagol begenmene sevindim :D


emrektunca - 8.01.2012 00:24:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
4/4 luk ritim


Modell - 8.01.2012 00:12:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Zor Aşk  ver 3 - AKOR
güzel olmuş kardeşim eline kulağına sağlık :)


dewilmuro - 8.01.2012 00:05:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Anonim Türküler - Gesi Bağları  ver 3 - AKOR
ya akorlar super yerınde ama rıca etsem bunun vuruşlarınıdı yazabılırmısınız ritim olarak nasıl vuracagız


mythvale - 7.01.2012 23:27:45

Sayfalar:  [4122]  [4123]  [4124]  [4125]  [4126]  [4127]  [4128]  [ 4129 ]  [4130]  [4131]  [4132]  [4133]  [4134]  [4135]  [4136] 

Anket
denizimgk soruyor:
Santa Cruz Cgth320-Ce-Na Elektro Klasik Gitar İyimidir Sizce ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,11 saniye.