Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
bence buna içilir ;) kardeşim demolarını dinledim gayet başarılı.2 sesi birleştirme mi yaptın yoksa 2 gitar mı çaldınız eğer birleştirme gibi bir programsa böyle bir şeye ihtiyacım var yardımcı olurmusun?
Demolar - Benim Sadık Yarim Kara Topraktır ( Tarkan ) - Çağdaş BOY
güzel sölemişsin kardeş ellerine sağlık kullandığın akorlar kulağa hoş geliyor baya ama baktığım akorlar aynı güzelliği vermiyo kullandıgın akorları verebilir misin:)?
07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde Esesligitarist yazmıştı: Ya Akorlarda bi yanlşlık var ya da gitardan ses ynlş çıkıo ?
ben 7 li akorları kullanırım genelde süsleme için fln ama belki gitarın akortu re de oldugu için sana farklı gelmiş olabilir belki de ben kafama göre caldıgımdan farklıdır bilemedim :)