Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4118]  [4119]  [4120]  [4121]  [4122]  [4123]  [4124]  [ 4125 ]  [4126]  [4127]  [4128]  [4129]  [4130]  [4131]  [4132] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Özen - Öldürür Sevdan  - AKOR
bunun arpeji nasıl arkadaşlar?


gitaristeng - 8.01.2012 23:00:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Çeşitli - Happy Birthday To You  - TAB
04 Ağustos 2011 Perşembe tarihinde yabani3535 yazmıştı:


E--------------0-----------------2-0------5-4-0--------5-5-4-0-2-0-
B---0-0-2-0----4-----0-0-2-0------0-0-------4-2-0-----------------

Sona doğru 1 notayı unutmuşsunuz tabi bu benım fıkrım su sonda ekledıgım 0 ıda deneyp calın bakalm
doğru


spexp - 8.01.2012 23:00:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Çeşitli - Happy Birthday To You  - TAB
04 Ağustos 2011 Perşembe tarihinde yabani3535 yazmıştı:


E--------------0-----------------2-0------5-4-0--------5-5-4-0-2-0-
B---0-0-2-0----4-----0-0-2-0------0-0-------4-2-0-----------------

Sona doğru 1 notayı unutmuşsunuz tabi bu benım fıkrım su sonda ekledıgım 0 ıda deneyp calın bakalm
doğru


spexp - 8.01.2012 23:00:33

Demolar - DÖN (Gökhan Türkmen) - Çağdaş BOY
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde ilkan06 yazmıştı:
kardeş verdiğin nağmeleri çok başarılı buldum tebrikler
eyvallah sağol..


cao_boy - 8.01.2012 23:00:15

Demolar - Benim Sadık Yarim Kara Topraktır ( Tarkan ) - Çağdaş BOY
08 Ocak 2012 Pazar tarihinde Pranga. yazmıştı:
arkadaşş sesin hoş geliyo ve benim aklıma kayıtları yaparken kullandığın tesisata takıldı? Ve ağzına sağlık . .
tesisatlık bir durum yok aslında..:) basit bir pc mikrofonu, HP pavilion bilgisayardaki ses kartı kaliteli muhtemelen ondan dolayı sesi iyi algılıyor..


cao_boy - 8.01.2012 22:58:03

Demolar - Benim Sadık Yarim Kara Topraktır ( Tarkan ) - Çağdaş BOY
08 Ocak 2012 Pazar tarihinde Cl!cK yazmıştı:
güzel sölemişsin kardeş ellerine sağlık kullandığın akorlar kulağa hoş geliyor baya ama baktığım akorlar aynı güzelliği vermiyo kullandıgın akorları verebilir misin:)?
Em A Em A
Dost dost diye nice nicesine sarıldım (x2)
D C Em
Benim sadık yarim kara topraktır

Am Em Am Em
Beyhude dolandım ey yar boşa yoruldum
Am C7 Em
Benim sadık yarim kara topraktır
C Em
Kara topraktır

Em A Em A
Nice güzellere bağlandım kaldım
Em A
bağlandım kaldım

D C Em
Ne bir vefa gördüm ne faydalandım

Am Em Am Em
Her türlü isteğim ey yar topraktan aldım
Am C7 Em
Benim sadık yarim kara topraktır
C Em
Kara topraktır


Em A Em A
Her kim ki olursa ey yar bu sırra mazhar
Em A
bu sırra mazhar

D C Em
Dünya’ya bırakır ölmez bir eser

Am Em Am Em
Gün gelir Veyseli ey yar bağrına basar
Am C7 Em
Benim sadık yarim kara topraktır
C Em
Kara topraktır


cao_boy - 8.01.2012 22:56:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
05 Ocak 2012 Perşembe tarihinde sondarbe40 yazmıştı:
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde furkanakgun yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde delici982 yazmıştı:
böyle gerksiz kendini müzisyen sana adamların böyle kaliteli bir sitede şarkısı yayınlanması hiçte hoş deil.
Katılıyorum Kardeşim.
o kalitesiz dediğin adam şehir şehir konser veriyo biliyonmu :D
ya arkadaşım cok haklısın kendını muzısyen sanan adamları boyle sıtede yayınlamanız hata olmuş.Kimsenin kıskandıgı ettiği yok onlardan katça iyileri var ve iyide deiller piyasada neler var.


XxGitarist - 8.01.2012 22:47:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Tuana  - AKOR
bu şarkının daha kolay bi versiyonu yokmu ? herkes bu kadar akor bilmiyor ? çok zor bu akorlarla çalmak.


ALİBOZ - 8.01.2012 22:20:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Rica Ederim  ver 3 - AKOR
ellerine sağlk on numara olmuş birebir aynı :D


serserigençlik - 8.01.2012 22:14:38

Demolar - Nothing Else Matter -Metallica
İllaki hata olucak 5 dk boyunca kusursuz çalanın burda işi ne zaten :D Harika çalıyosun tebrik ederim gerçekten


MKaraburi - 8.01.2012 22:11:05

Demolar - Pirates of the Caribbean
harika.


MKaraburi - 8.01.2012 21:59:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Gamsız  - TAB
/ işareti kaydırma tekniği miydi??????


lordbaba - 8.01.2012 21:52:11

Sayfalar:  [4118]  [4119]  [4120]  [4121]  [4122]  [4123]  [4124]  [ 4125 ]  [4126]  [4127]  [4128]  [4129]  [4130]  [4131]  [4132] 

Anket
romya soruyor:
En sevdiğiniz şarkıcı?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.