|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Özen - Öldürür Sevdan - AKOR
bunun arpeji nasıl arkadaşlar?
gitaristeng - 8.01.2012 23:00:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Çeşitli - Happy Birthday To You - TAB
04 Ağustos 2011 Perşembe tarihinde yabani3535 yazmıştı:
E--------------0-----------------2-0------5-4-0--------5-5-4-0-2-0- B---0-0-2-0----4-----0-0-2-0------0-0-------4-2-0-----------------
Sona doğru 1 notayı unutmuşsunuz tabi bu benım fıkrım su sonda ekledıgım 0 ıda deneyp calın bakalm
doğru
spexp - 8.01.2012 23:00:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Çeşitli - Happy Birthday To You - TAB
04 Ağustos 2011 Perşembe tarihinde yabani3535 yazmıştı:
E--------------0-----------------2-0------5-4-0--------5-5-4-0-2-0- B---0-0-2-0----4-----0-0-2-0------0-0-------4-2-0-----------------
Sona doğru 1 notayı unutmuşsunuz tabi bu benım fıkrım su sonda ekledıgım 0 ıda deneyp calın bakalm
doğru
spexp - 8.01.2012 23:00:33
|
Demolar - DÖN (Gökhan Türkmen) - Çağdaş BOY
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde ilkan06 yazmıştı: kardeş verdiğin nağmeleri çok başarılı buldum tebrikler eyvallah sağol..
cao_boy - 8.01.2012 23:00:15
|
Demolar - Benim Sadık Yarim Kara Topraktır ( Tarkan ) - Çağdaş BOY
08 Ocak 2012 Pazar tarihinde Pranga. yazmıştı: arkadaşş sesin hoş geliyo ve benim aklıma kayıtları yaparken kullandığın tesisata takıldı? Ve ağzına sağlık . . tesisatlık bir durum yok aslında..:) basit bir pc mikrofonu, HP pavilion bilgisayardaki ses kartı kaliteli muhtemelen ondan dolayı sesi iyi algılıyor..
cao_boy - 8.01.2012 22:58:03
|
Demolar - Benim Sadık Yarim Kara Topraktır ( Tarkan ) - Çağdaş BOY
08 Ocak 2012 Pazar tarihinde Cl!cK yazmıştı: güzel sölemişsin kardeş ellerine sağlık kullandığın akorlar kulağa hoş geliyor baya ama baktığım akorlar aynı güzelliği vermiyo kullandıgın akorları verebilir misin:)? Em A Em A Dost dost diye nice nicesine sarıldım (x2) D C Em Benim sadık yarim kara topraktır
Am Em Am Em Beyhude dolandım ey yar boşa yoruldum Am C7 Em Benim sadık yarim kara topraktır C Em Kara topraktır
Em A Em A Nice güzellere bağlandım kaldım Em A bağlandım kaldım
D C Em Ne bir vefa gördüm ne faydalandım
Am Em Am Em Her türlü isteğim ey yar topraktan aldım Am C7 Em Benim sadık yarim kara topraktır C Em Kara topraktır
Em A Em A Her kim ki olursa ey yar bu sırra mazhar Em A bu sırra mazhar
D C Em Dünya’ya bırakır ölmez bir eser
Am Em Am Em Gün gelir Veyseli ey yar bağrına basar Am C7 Em Benim sadık yarim kara topraktır C Em Kara topraktır
cao_boy - 8.01.2012 22:56:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm - AKOR
05 Ocak 2012 Perşembe tarihinde sondarbe40 yazmıştı:
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde furkanakgun yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde delici982 yazmıştı: böyle gerksiz kendini müzisyen sana adamların böyle kaliteli bir sitede şarkısı yayınlanması hiçte hoş deil. Katılıyorum Kardeşim. o kalitesiz dediğin adam şehir şehir konser veriyo biliyonmu :D ya arkadaşım cok haklısın kendını muzısyen sanan adamları boyle sıtede yayınlamanız hata olmuş.Kimsenin kıskandıgı ettiği yok onlardan katça iyileri var ve iyide deiller piyasada neler var.
XxGitarist - 8.01.2012 22:47:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Tuana - AKOR
bu şarkının daha kolay bi versiyonu yokmu ? herkes bu kadar akor bilmiyor ? çok zor bu akorlarla çalmak.
ALİBOZ - 8.01.2012 22:20:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Tan - Rica Ederim ver 3 - AKOR
ellerine sağlk on numara olmuş birebir aynı :D
serserigençlik - 8.01.2012 22:14:38
|
Demolar - Nothing Else Matter -Metallica
İllaki hata olucak 5 dk boyunca kusursuz çalanın burda işi ne zaten :D Harika çalıyosun tebrik ederim gerçekten
MKaraburi - 8.01.2012 22:11:05
|
Demolar - Pirates of the Caribbean
harika.
MKaraburi - 8.01.2012 21:59:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Gamsız - TAB
/ işareti kaydırma tekniği miydi??????
lordbaba - 8.01.2012 21:52:11
|
|
|