|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Yaz Bitti ver 2 - AKOR
BAŞTAKI C#m7 LER BENDE F#7 OLMALI BANA ÖYLE DOĞRU GELİYOR BİRKAÇ EKSİK DAHA VAR ONLARIN DIŞINDA GÜZEL BİRDE ADRESLER DERKEN Eb DEN ÖNCEDE E+Eb BASIN TAM OLUYOR ORASIDA EKSİK KALMIŞ
melodimin sesi - 9.01.2012 19:45:58
|
Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
gayet güzel olmuş eline sağlık emeğine sağlık
smert62 - 9.01.2012 19:30:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Özcan Deniz - Dön Desem - AKOR
NELER YAPMIŞSINIZ ŞARKIYA ALIN SİZE DOĞRU AKORLAR BİRDE BUNLARLA ÇALIN
İntro
Em----C----D--C--Em-D-C-Bm
Em D Bu aralar içimde bir yangın var Bm C Hem yorgunum biraz da suskun Em D Sabah olmaz gönülde yar sancım var Bm C Hem dargınım biraz da kırgın
Em C Neler oldu ruhun duymaz ) Em C ) Gözün göre gönlün bilmez ) D C ) x2 ((A)) Her ayrılık bir başlangıç ) D C ) Bu gidişle sonum olmaz ) Em Yar.........
Em ) Ama dön desem ) C ) Seviyorum seni gel desem ) x2 D C Em-D-C-Bm ) Seni nasıl özledim bir bilsen )
Em D Zaman olur gözümde yaşlar çağlar Bm C Kah akarlar kah dururlar Em D Bir an olur dilimde sözler ağlar Bm C Ben aşk derim hüzün olurlar
TEKRAR ((A))
Em ) Ama dön desem ) C ) Seviyorum seni gel desem ) x2 D C Em-D-C-Bm ) Seni nasıl özledim bir bilsen ) Em ) Bana dön desem ) C ) Seviyorum seni gel desem ) x2 D C Em-D-C-Bm ) Seni nasıl özledim bir bilsen )
İntro:Lelelele...........x2
melodimin sesi - 9.01.2012 18:32:09
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bülent Ortaçgil - Acıtır - SÖZ
İnsanlık adına biri şu şarkının akorlarını çıkarsın yaa
kavalcı - 9.01.2012 18:03:32
|
Demolar - Uaral-Lamentos
abi sen ne yapmışsın böyle ya :)) hem ellerinin hem gitarın kalitesini dökmüşsün resmen :D mükemmel ötesi olmuş :)
tacsizkral1992 - 9.01.2012 17:37:07
|
|
budur!
gitarist_ömer10 - 9.01.2012 17:03:07
|
Haberler - Müziği Bırakmam
agzı yüzü kaymış iyice artık bunun
amateur34 - 9.01.2012 16:49:19
|
Demolar - Kenan Doğulu-Pamuk
çok güzel çalımış ve söylemişsin tebrikler. akorları istiyorum :)
rogueee - 9.01.2012 16:43:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kaya - Anma Arkadaş - AKOR
orjinal tondamı aceba .s
bonitorock - 9.01.2012 16:31:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Arapsaçı ver 4 - AKOR
09 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde guitarist10 yazmıştı: uymadı be kardeş :S eksik var çok Teşekkür Ederim.
Sabri-20 - 9.01.2012 16:05:27
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Erman - Unutulur Olduk - AKOR
03 Haziran 2009 Çarşamba tarihinde seympatiq yazmıştı: ritimide yazarsan süper olucak bu güzel paylaşım için saol 4x4 dene
swgn90 - 9.01.2012 15:59:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Eray Aksoy - Yıllarım Gitti ver 6 - AKOR
arkadaşlar lütfen gönderdiğiniz şarkıaların bide ritmini yazarsanız daha iyi olur bence. çünkü bnm gibi yeni başlayan arkadaşlar için kolaylık olur
ThEmre55 - 9.01.2012 15:22:43
|
|
|