Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4116]  [4117]  [4118]  [4119]  [4120]  [4121]  [4122]  [ 4123 ]  [4124]  [4125]  [4126]  [4127]  [4128]  [4129]  [4130] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Yaz Bitti  ver 2 - AKOR
BAŞTAKI C#m7 LER BENDE F#7 OLMALI BANA ÖYLE DOĞRU GELİYOR BİRKAÇ EKSİK DAHA VAR ONLARIN DIŞINDA GÜZEL BİRDE ADRESLER DERKEN Eb DEN ÖNCEDE E+Eb BASIN TAM OLUYOR ORASIDA EKSİK KALMIŞ


melodimin sesi - 9.01.2012 19:45:58

Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
gayet güzel olmuş eline sağlık emeğine sağlık


smert62 - 9.01.2012 19:30:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Özcan Deniz - Dön Desem  - AKOR
NELER YAPMIŞSINIZ ŞARKIYA ALIN SİZE DOĞRU AKORLAR BİRDE BUNLARLA ÇALIN

İntro

Em----C----D--C--Em-D-C-Bm

Em D
Bu aralar içimde bir yangın var
Bm C
Hem yorgunum biraz da suskun
Em D
Sabah olmaz gönülde yar sancım var
Bm C
Hem dargınım biraz da kırgın



Em C
Neler oldu ruhun duymaz )
Em C )
Gözün göre gönlün bilmez )
D C ) x2 ((A))
Her ayrılık bir başlangıç )
D C )
Bu gidişle sonum olmaz )
Em
Yar.........



Em )
Ama dön desem )
C )
Seviyorum seni gel desem ) x2
D C Em-D-C-Bm )
Seni nasıl özledim bir bilsen )


Em D
Zaman olur gözümde yaşlar çağlar
Bm C
Kah akarlar kah dururlar
Em D
Bir an olur dilimde sözler ağlar
Bm C
Ben aşk derim hüzün olurlar

TEKRAR ((A))



Em )
Ama dön desem )
C )
Seviyorum seni gel desem ) x2
D C Em-D-C-Bm )
Seni nasıl özledim bir bilsen )
Em )
Bana dön desem )
C )
Seviyorum seni gel desem ) x2
D C Em-D-C-Bm )
Seni nasıl özledim bir bilsen )

İntro:Lelelele...........x2


melodimin sesi - 9.01.2012 18:32:09

Akor|Tab|Söz|Nota - Bülent Ortaçgil - Acıtır  - SÖZ
İnsanlık adına biri şu şarkının akorlarını çıkarsın yaa


kavalcı - 9.01.2012 18:03:32

Demolar - Uaral-Lamentos
abi sen ne yapmışsın böyle ya :)) hem ellerinin hem gitarın kalitesini dökmüşsün resmen :D mükemmel ötesi olmuş :)


tacsizkral1992 - 9.01.2012 17:37:07

budur!


gitarist_ömer10 - 9.01.2012 17:03:07

Haberler - Müziği Bırakmam
agzı yüzü kaymış iyice artık bunun


amateur34 - 9.01.2012 16:49:19

Demolar - Kenan Doğulu-Pamuk
çok güzel çalımış ve söylemişsin tebrikler. akorları istiyorum :)


rogueee - 9.01.2012 16:43:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kaya - Anma Arkadaş  - AKOR
orjinal tondamı aceba .s


bonitorock - 9.01.2012 16:31:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Arapsaçı  ver 4 - AKOR
09 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde guitarist10 yazmıştı:
uymadı be kardeş :S eksik var çok
Teşekkür Ederim.


Sabri-20 - 9.01.2012 16:05:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Erman - Unutulur Olduk  - AKOR
03 Haziran 2009 Çarşamba tarihinde seympatiq yazmıştı:
ritimide yazarsan süper olucak bu güzel paylaşım için saol
4x4 dene


swgn90 - 9.01.2012 15:59:48

Akor|Tab|Söz|Nota - Eray Aksoy - Yıllarım Gitti  ver 6 - AKOR
arkadaşlar lütfen gönderdiğiniz şarkıaların bide ritmini yazarsanız daha iyi olur bence. çünkü bnm gibi yeni başlayan arkadaşlar için kolaylık olur


ThEmre55 - 9.01.2012 15:22:43

Sayfalar:  [4116]  [4117]  [4118]  [4119]  [4120]  [4121]  [4122]  [ 4123 ]  [4124]  [4125]  [4126]  [4127]  [4128]  [4129]  [4130] 

Anket
guitar hero 3 soruyor:
Gitarınız Hangi Renk?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.