Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4111]  [4112]  [4113]  [4114]  [4115]  [4116]  [4117]  [ 4118 ]  [4119]  [4120]  [4121]  [4122]  [4123]  [4124]  [4125] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  - AKOR
alakası yok


yesgsnofb - 10.01.2012 19:24:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Anlasana  - AKOR
ya sakın çalmaya çalışmayın !!!!!!!!!!


yesgsnofb - 10.01.2012 19:24:12

Arkadaşlar Ne olur Bir bu şarkının tabını akorunu bişeyini bulsunda versin ne olur :D


Anthony Kiedis - 10.01.2012 19:21:09

Demolar - Grup Gündoğarken - Gördüğüme Sevindim. --ONURCAM--
Tabi olabilir :) teşekkürler.


Dezo - 10.01.2012 19:07:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Müren - Şimdi Uzaklardasın  ver 2 - AKOR
Her notaya akor yazarsa kalabalıklık olur şarkıda tadından uzaklaşır


müzik avcısı - 10.01.2012 18:53:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Manga - Hayat Bu İşte  - AKOR
D5--Dm
A5-A
A#5-A#
G5-Gm


KıRıK_KaLeM_56 - 10.01.2012 18:51:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Ah  - AKOR
27 Nisan 2011 Çarşamba tarihinde mago58 yazmıştı:
18 Eylül 2010 Cumartesi tarihinde forever rock yazmıştı:
bunun ritmi ne ???
süpersin baba :D
gayet başarılı çevap :)
üs bas tellerleçalınıyor sadece aşşağı ;)


bonitorock - 10.01.2012 18:20:46

ritmini söylermisiniz lütfen


kadir41 - 10.01.2012 17:41:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Ugur Balcı - Cennet Gözlüm  - AKOR
bu şarkının ritmini yazarmısınız lütfen


kadir41 - 10.01.2012 17:40:47

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Tam Dört Yıl Olmuş Dün  - AKOR
arkadaslar ritim folk güzel gidiyo akyyky


burc19 - 10.01.2012 17:36:47

Demolar - Grup Gündoğarken - Gördüğüme Sevindim. --ONURCAM--
biraz karısıyor bazı ensturmanlar gibi ama guzel.tebrikler


bariscapt - 10.01.2012 17:07:42

Demolar - Kenan Doğulu-Pamuk
10 Ocak 2012 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
09 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde rogueee yazmıştı:
çok güzel çalımış ve söylemişsin tebrikler. akorları istiyorum :)
teşekkür ederim :D
akorları buradan anlatmam zor ama :D
tekrar tekrar dinliyorum bunu da :) tabı değil de nakarat kısmındaki akorlarda zor mu :)


rogueee - 10.01.2012 16:38:13

Sayfalar:  [4111]  [4112]  [4113]  [4114]  [4115]  [4116]  [4117]  [ 4118 ]  [4119]  [4120]  [4121]  [4122]  [4123]  [4124]  [4125] 

Anket
SosyalistGitar soruyor:
Sizce 750 -1000 TL arası en iyi elektro akustik gitar









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.