Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4112]  [4113]  [4114]  [4115]  [4116]  [4117]  [4118]  [ 4119 ]  [4120]  [4121]  [4122]  [4123]  [4124]  [4125]  [4126] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Seni Kendime Sakladım  - GP3
yarım ses fark var.


cort3t - 10.01.2012 16:32:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Demir Demirkan - Aşktan Öte  ver 7 - AKOR
orjinal akorlar..eline saglık kardeşim..kliptede gözüküyor zaten..bu akorları basıyor...


Mert08 - 10.01.2012 16:31:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
tek kelimeyle süper


Crazy Bat - 10.01.2012 16:06:38

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
10 Ocak 2012 Salı tarihinde rocker28 yazmıştı:
abi iyisin ya samimiyetle söylüyürum :))
dostum saol :)


by_CEA - 10.01.2012 15:19:47

Demolar - Ferhat Göçer - Unutmuş Çoktan (by_CEA)
abi iyisin ya samimiyetle söylüyürum :))


rocker28 - 10.01.2012 14:50:20

Demolar - Gülay-Sen Gelmez Oldun
cidden insanın dinleyisi gelio 4. kez dinliyorumda evet o eko olmasaya bende katılıyorum ama emeğe saygı .


brkkmrc - 10.01.2012 14:23:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Mustafa Ceceli - Limon Çiçekleri  ver 2 - AKOR
28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde J3ySalimcan yazmıştı:
Eline sağlık kardeş ritmi de gönderebilir misin msutafda cceli pek çalmam da bilmiyorum hangi ritim yakışır?
P I M A M I A M seklinde bir arpej ve
asagi dur yukari asagi yukari asagi yukari seklinde de ritim ile calabilirsin ' Havalansa yine zil calan eteklerin' den baslayarak


johnnyy - 10.01.2012 14:19:09

Akor|Tab|Söz|Nota - James Blunt - Good Bye My Lover  - AKOR
Tebrikler kardeşim..ellerine kollarına sağlık..Allah razı olsun..kulagına saglık super bir paylaşım...


Mert08 - 10.01.2012 13:18:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Ayna - Mutlu Ol Yeter Ki  ver 2 - AKOR
f5 gereksiz eğer f5 koyuyosan bütün akorları 5li çalman gerek.


Desperado27 - 10.01.2012 12:02:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Gülşen - Çelişki  - AKOR
sitede gördüğüm en net şarkı akorları olmuş. eline sağlık


dr_poseidon - 10.01.2012 11:25:41

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
10 Ocak 2012 Salı tarihinde terliksihayvan7 yazmıştı:
çok güzel bir çalışma
tesekkur ederim


bariscapt - 10.01.2012 11:06:15

Demolar - bariscapt----Anason----( Zakkum )
çok güzel bir çalışma


terliksihayvan7 - 10.01.2012 11:00:43

Sayfalar:  [4112]  [4113]  [4114]  [4115]  [4116]  [4117]  [4118]  [ 4119 ]  [4120]  [4121]  [4122]  [4123]  [4124]  [4125]  [4126] 

Anket
zibidigonzalezz soruyor:
Gece nin hangi şarkısı daha iyi ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.