28 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde J3ySalimcan yazmıştı: Eline sağlık kardeş ritmi de gönderebilir misin msutafda cceli pek çalmam da bilmiyorum hangi ritim yakışır?
P I M A M I A M seklinde bir arpej ve asagi dur yukari asagi yukari asagi yukari seklinde de ritim ile calabilirsin ' Havalansa yine zil calan eteklerin' den baslayarak
Akor|Tab|Söz|Nota - James Blunt - Good Bye My Lover - AKOR
Tebrikler kardeşim..ellerine kollarına sağlık..Allah razı olsun..kulagına saglık super bir paylaşım...