|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cranberries - Zombie - AKOR
18 Mart 2010 Perşembe tarihinde HeLL_GuarD_ yazmıştı: youtubeye bakın bu akorların biri çalınıoa banada irem demesinler xD http://www.youtube.com/watch?v=dyV884Iy7_0
sadece Dm yerine D kullanmış doğrusu da bu zaten.
khanuya - 11.01.2012 23:23:30
|
Demolar - Söz Vermiştin Bana (Candan Erçetin) - Çağdaş BOY
neden bu kadar iyi olmak zorundasın ki ???
hakanjohn - 11.01.2012 23:05:20
|
Demolar - Gül Senin Tenin ( Bora Duran ) - Çağdaş BOY
abi bir yerde sahne alıyor musun???
hakanjohn - 11.01.2012 23:02:51
|
Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde biolab yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı: bence çok iyi bir tercih.yeni duyanların müzikle pek alakası olmadığı kesin. Komik adamlarsınız gerçekten. Ben sana 150 bin tane grup söylerim ve senin müzik kapasitenin alamayacağı kadar kaliteli gruplardır hepsi ama sen bir tanesini bile duymamışsındır eminim. Bu seni müzikle alakası olmayan birisi yapıyorsa söyleyeceğim bir şey yok.
Ayrıca TRT yine her zaman ki gibi saçmalıyor. Bonomo nun şansı da diğer bir çok seçilen gibi yok. En başta Eurovision diğer ülkelerin eğlencesine ve tamamen dikkate almadan katıldıkları ama Türkiye nin canını dişine takarak sürekli en iyileri göndermeye çalıştığı bir yarışma (En iyiler tartışılır tabi ama bana göre bir tek Sertap Erener ve Hadise - ki saçma sapan bir şarkıyla çıkması dışında - iyi sanatçı statüsündeydi. Diğerleri Türkiyenin dışına çıkabilecek kapasitede insanlar değiller.
Şu müzik eleştirmenliği yapan arkadaşlara rica ediyorum yaptıkları yorumlara biraz düşünüp yapsınlar. İyi müzik, bilinen müzik, evrensel müzik, belli bir kitlenin müziği vs bunların hepsi farklı şeylerdir. Türkü iyidir ama kısırdır kitlesel değildir. Bir çok Türk grubu da kısır müzik yapar, evrensel değildir kendi kabuğu içine kapanmıştır.
Bonomo yu ben biliyorum, her ne kadar müzik alt yapısı, yaratıcılığı vs olsun yine de bu ülke sınırları dışına çıkabilecek bir kapasitesi yok bu yüzden TRT adam gibi puan toplamak istiyorsa Evrensel Müzik e yakın birilerini seçsin ki bunu bulması için zihniyetini değiştirmesi lazım ki o da imkansız.
O yüzden burada kişisel görüşlerinizden ziyade tarafsız olalım. Bonomo da orada saçma sapan bir şarkı seslendirecek ve saçma bir koreografiyle anlamsız şeyler yapacak diğer bir çokları gibi ve sonuç yine hüsran. TRT yıllardır ders almıyor almasını da beklemiyorum zaten.
bir arkadaşın dediği gibi eğlenceli olacağı kesin ama bu kadar. Bizim milletin müzik anlayışı 'eğlence' olduğundan gülüp geçiyor Eurovision a da TRT ye de, gönderdikleri kişilere de. yazının tamamını okudum ve komik olan sensin gördüğüm kadarıyla.hadise'nin canlı performansının ne kadar kötü olduğunu hepimiz gördük.şarkı saçmaydı demişsin,ama hadise allah vergisi müthiş bir jazz gırtlağı olduğunu düşünmüştür veya ona böyle düşündürülmüştür ve bunu da biz zavallı türklere yedirmiştir.aynı müzik yarışmalarına aklı sıra müthiş jazz gırtlağıyla katılıp komik duruma düşenler gibi.ve eğer sen bu sanatçıyı (ki bence sanatçı değildir,medyatik bir şarkıcıdır) sertab erener'le aynı kategoriye koyarsan diğer söylediklerin de benim gözümde önemsizleşir.atiye katılsaydı müthiş olurdu değil mi? :) benim belirtmek istediğim can bonomo adını duyanların daha onun hakkında bir fikir sahibi olmadan 'böyle soyad mı olur,tipine bak' tarzı yorumlar yapmasıdır.bunu idrak edemediğin için de olayı üstüne alınıp bir makale kaleme alman gerekmezdi. böylece 150bin grup bilmenin aslında pek bir marifeti olmadığı ortaya çıkıyor maalesef... özür dileriz büyük müzik üstadı, haddimiz olmadan yazdık birşeyler,bir dahakine size danışır öyle yazarız. :) En başta konu birilerini aşağılama ise ' yeni duyanların müzikle alakası olmadığı kesin' gibi kişisel bir yorumu 'gerçek' miş gibi ifade ederek bunu yapan zaten sensin.
Ayrıca bu yorumunun, birilerinin onun ismi için böyle ad mı olur gibi eleştiri yapmalarıyla uzaktan yakından bir alakası bile yok. Böyle saçma bir savunmayı yaparken ne düşündüğünü gerçekten bilmiyorum. Çünkü senin ifaden kesin ve netti : 'müzikle alakaları olmadığı kesin'. Ve ben sana yine 150 bin tane grup söylerim derken senin ifadenin yanlışlığını sana anlatmak istemiştim ama sen bunu anlamadığın gibi üstüne tutarlı göründüğünü düşündüğün bir yorum yazmışsın ki Hadise nin jazz gırtlağına güvenmesi gibi bir şey olmuş bu.
Hadise, iyi bir şeyler yapabilecek bir potansiyele sahipti. İngilizce yi akıcı olarak kullanması, büyüdüğü yerin getirisi olarak sahip olduğu alt yapı vs. Eurovision a saçma bir şarkıyla çıkıp orada neler yaptığı beni ilgilendirmiyor. Ben potansiyel olarak iyi dediğim gibi 'sanatçı' kelimesini de özellikle bilerek kullanmadım. 'iyi sanatçı statüsündeydi' dememin sebebi budur. Şayet ne Sertap Erener ne de Hadise benim gözümde sanatçı değillerdir. Çünkü sanatçı ünvanını kazanmak öyle kolay bir şey değil. 'Yorumcu' lar kısaca. 'Atiye katılsaydı müthiş olurdu' yorumunu ise görmezden geliyorum.
eğer hak ediyor olsaydın sana seni daha az eleştiren bir yorum yapardım ama 'özür dileriz büyük müzik üstadi...' gibi laubali ve lakayit yorumlar yaptığın için zaten önemsemiyorum.
Benim yazımda ki ifade çok açık ve netti: Eurovision un önemi, Can Bonomo nun yaptığının diğer bir çok Türk ünlünün yaptığı gibi 'kısır ve belli bir kitlenin müziği' oluşu. Ve TRT nin olaya mantıksal bir hata ile yaklaştığı. Sen bunları anlamayıp yazdıklarıma alınarak yine 'kişisel savunma' amaçlı yorumlar yapıyorsan bu beni ilgilendirmiyor.
Ve bir daha kine evet bana danışırsan belki bir kaç şey öğrenirsin. En azından lakayit tavır sergilememeyi öğrenirsin belki.
biolab - 11.01.2012 22:56:47
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Olur Ya - AKOR
hahah Gb ne oluum F# la o :D Bb ye de A# yazana kılım aga :D
Desperado27 - 11.01.2012 22:30:09
|
Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde AthenaKolik yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı: bence çok iyi bir tercih.yeni duyanların müzikle pek alakası olmadığı kesin. Eğer bunu bana dediysen yazdığımı yanlış anlamışsın:))) Ben Eurovision'a onun gideceğini yeni duymuştum ama genlleme yaptıysan bilemem ztn Can Bonomo'yu yalnızca dergilerden gördüğümkadarıyla tanıyorum:))Daha önce hiç dinlemedim..Umarım bizi hüsrana uğratmaz geçen yıl olduğu gibi:))) bu şaka olmalı tarzı yorumlar yapıp,aşağılamaya çalışanlar için söylemiştim.sonuçta seninkisi iyi bir temenni,umarım söylediğin gibi olur :)
genghiskhan59 - 11.01.2012 22:26:10
|
Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde biolab yazmıştı:
11 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde genghiskhan59 yazmıştı: bence çok iyi bir tercih.yeni duyanların müzikle pek alakası olmadığı kesin. Komik adamlarsınız gerçekten. Ben sana 150 bin tane grup söylerim ve senin müzik kapasitenin alamayacağı kadar kaliteli gruplardır hepsi ama sen bir tanesini bile duymamışsındır eminim. Bu seni müzikle alakası olmayan birisi yapıyorsa söyleyeceğim bir şey yok.
Ayrıca TRT yine her zaman ki gibi saçmalıyor. Bonomo nun şansı da diğer bir çok seçilen gibi yok. En başta Eurovision diğer ülkelerin eğlencesine ve tamamen dikkate almadan katıldıkları ama Türkiye nin canını dişine takarak sürekli en iyileri göndermeye çalıştığı bir yarışma (En iyiler tartışılır tabi ama bana göre bir tek Sertap Erener ve Hadise - ki saçma sapan bir şarkıyla çıkması dışında - iyi sanatçı statüsündeydi. Diğerleri Türkiyenin dışına çıkabilecek kapasitede insanlar değiller.
Şu müzik eleştirmenliği yapan arkadaşlara rica ediyorum yaptıkları yorumlara biraz düşünüp yapsınlar. İyi müzik, bilinen müzik, evrensel müzik, belli bir kitlenin müziği vs bunların hepsi farklı şeylerdir. Türkü iyidir ama kısırdır kitlesel değildir. Bir çok Türk grubu da kısır müzik yapar, evrensel değildir kendi kabuğu içine kapanmıştır.
Bonomo yu ben biliyorum, her ne kadar müzik alt yapısı, yaratıcılığı vs olsun yine de bu ülke sınırları dışına çıkabilecek bir kapasitesi yok bu yüzden TRT adam gibi puan toplamak istiyorsa Evrensel Müzik e yakın birilerini seçsin ki bunu bulması için zihniyetini değiştirmesi lazım ki o da imkansız.
O yüzden burada kişisel görüşlerinizden ziyade tarafsız olalım. Bonomo da orada saçma sapan bir şarkı seslendirecek ve saçma bir koreografiyle anlamsız şeyler yapacak diğer bir çokları gibi ve sonuç yine hüsran. TRT yıllardır ders almıyor almasını da beklemiyorum zaten.
bir arkadaşın dediği gibi eğlenceli olacağı kesin ama bu kadar. Bizim milletin müzik anlayışı 'eğlence' olduğundan gülüp geçiyor Eurovision a da TRT ye de, gönderdikleri kişilere de. yazının tamamını okudum ve komik olan sensin gördüğüm kadarıyla.hadise'nin canlı performansının ne kadar kötü olduğunu hepimiz gördük.şarkı saçmaydı demişsin,ama hadise allah vergisi müthiş bir jazz gırtlağı olduğunu düşünmüştür veya ona böyle düşündürülmüştür ve bunu da biz zavallı türklere yedirmiştir.aynı müzik yarışmalarına aklı sıra müthiş jazz gırtlağıyla katılıp komik duruma düşenler gibi.ve eğer sen bu sanatçıyı (ki bence sanatçı değildir,medyatik bir şarkıcıdır) sertab erener'le aynı kategoriye koyarsan diğer söylediklerin de benim gözümde önemsizleşir.atiye katılsaydı müthiş olurdu değil mi? :) benim belirtmek istediğim can bonomo adını duyanların daha onun hakkında bir fikir sahibi olmadan 'böyle soyad mı olur,tipine bak' tarzı yorumlar yapmasıdır.bunu idrak edemediğin için de olayı üstüne alınıp bir makale kaleme alman gerekmezdi. böylece 150bin grup bilmenin aslında pek bir marifeti olmadığı ortaya çıkıyor maalesef... özür dileriz büyük müzik üstadı, haddimiz olmadan yazdık birşeyler,bir dahakine size danışır öyle yazarız. :)
genghiskhan59 - 11.01.2012 22:23:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Hayalimin Ortasında - AKOR
arkadaşlar şarkının girişindeki soloyu yazabilecek olan var mı?
aylinayper - 11.01.2012 21:47:52
|
Anketler - Heavy Distortionda İbanez mi Marshall mı? (amfi)
şimdi arkadaşlar ibanez amfilerin distortion ı metal çalacaksan daha iyidir ama sert müzik yapmayacak sıradan duman, kurban , red hot, nirvana falan çalıcaksan marshall al bu arada en iyi amfi kullanım şekline göre değişir ama bu ikisindede kesinlikle güzel denilebilicek amfi fender blues junior dır.
Apollo1453 - 11.01.2012 21:43:42
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık - AKOR
Arkadaşlar ben tab okuyamıyorum notalarını yazarmısınız şarkının.Teşekkürler
RockOver - 11.01.2012 21:42:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Karayip Korsanları ver 2 - TAB
olmamış
Gitaristimmm - 11.01.2012 21:34:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Çeşitli - Jingle Bells - TAB
Helal
Gitaristimmm - 11.01.2012 21:22:41
|
|
|