Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4110]  [4111]  [4112]  [4113]  [4114]  [4115]  [4116]  [ 4117 ]  [4118]  [4119]  [4120]  [4121]  [4122]  [4123]  [4124] 
Demolar - Gamzedeyim Deva Bulmam
çok hoş olmuş dostum


denizfeneri34 - 10.01.2012 22:50:41

Demolar - Hayalimin Ortasında - H.Sezai Paracıkoğlu
burun mu tıkalı , ama fena olmamış


denizfeneri34 - 10.01.2012 22:47:26

Demolar - İsyan (Duman) - H.Sezai
halilden daha güzel olmuş :D hahahha helal...


TJStyLe36 - 10.01.2012 22:37:17

bravo


atee - 10.01.2012 22:36:42

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
sonucu bilmem ama çok eğlenceli olacağı kesin :)


dimchris - 10.01.2012 22:24:16

Haberler - Eurovision 2012 Temsilcimiz
aaa!!!yeni duyuyorum!!!Dinleyenler bilirler tabii nası biri olduğunu inş ii bi derece alır hüsrana uğramayalımda :)))


AthenaKolik - 10.01.2012 21:16:32

Demolar - Pirates of the Caribbean
teşekkür ederim :)


guitarbr - 10.01.2012 21:11:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Erkin Koray - Arapsaçı  ver 4 - AKOR
09 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Sabri-20 yazmıştı:
09 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde guitarist10 yazmıştı:
uymadı be kardeş :S eksik var çok
Teşekkür Ederim.
İntro : F F# Em F x 2

F leri Fm yaparsanız doğru olur..

Bu arada onun dışında Fm, G#7, ve F#7 şeklinde kullanabilirsiniz..
Ozaman daha uyumlu olduğunu görürsünüz..

bu arada hazırlayana teşekkürler emektir sonuçta..


HakanGökmen - 10.01.2012 20:48:32

Demolar - Kenan Doğulu-Pamuk
10 Ocak 2012 Salı tarihinde rogueee yazmıştı:
10 Ocak 2012 Salı tarihinde emrektunca yazmıştı:
09 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde rogueee yazmıştı:
çok güzel çalımış ve söylemişsin tebrikler. akorları istiyorum :)
teşekkür ederim :D
akorları buradan anlatmam zor ama :D
tekrar tekrar dinliyorum bunu da :) tabı değil de nakarat kısmındaki akorlarda zor mu :)
o kdar sevdiinse cok mutlu oldum :D cok degil onları yazarım tmm


emrektunca - 10.01.2012 20:25:56

Demolar - Birkaç Beden Önceydi
bayıldım ya abi başka demolarda varsa sana ait bi link atsana


hakanjohn - 10.01.2012 20:19:06

Akor|Tab|Söz|Nota - Berkant - Samanyolu  - TAB
güzel tab aynen oluyor tebrik ederim...


Kingofkings - 10.01.2012 20:11:57

Demolar - İsyan (Duman) - H.Sezai
iyi olmuş :)


gebzeligitarcı - 10.01.2012 19:37:53

Sayfalar:  [4110]  [4111]  [4112]  [4113]  [4114]  [4115]  [4116]  [ 4117 ]  [4118]  [4119]  [4120]  [4121]  [4122]  [4123]  [4124] 

Anket
prof_guitarist soruyor:
Fettah Can'ın En Güzel Şarkısı ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.