Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4120]  [4121]  [4122]  [4123]  [4124]  [4125]  [4126]  [ 4127 ]  [4128]  [4129]  [4130]  [4131]  [4132]  [4133]  [4134] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Muazzez Ersoy - Sevemedim Karagözlüm  - AKOR
Akorlar kulağa hoş geliyor eline sağlık.


diagnosis89 - 8.01.2012 19:20:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Biraz Ayrılık  - AKOR
Düzgün Ritim VErin ya


moonlight33 - 8.01.2012 18:54:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Umut Kaya - Masal Perisi  - AKOR
şarkının adı gül güzeli yalnız :D


Desperado27 - 8.01.2012 18:38:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Aman Aman  ver 3 - AKOR
söyleyecek kelime bulamıyorum.. gerçekten muhteşem..


HsynBlgc - 8.01.2012 18:22:12

Akor|Tab|Söz|Nota - Kolera - Zor İş  - TAB
sonda bi hata var gibi 8-8-7 de ama ellerine sağlık..


Pessim1st - 8.01.2012 17:43:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Afili Yalnızlık  - AKOR
İlk deneyişte akorları oturtacak kadar profesionel olan varsa zaten bu akorlara bakmaz :) en az bi 4-5 kere çalın arkadaşlar o zaman akorlar oturacak.1-2 hata gördüm ben harici yok..Gayet başarılı tebrikler :)


bettacı - 8.01.2012 16:56:15

Akor|Tab|Söz|Nota - Zeki Üngör - İstiklal Marşı  ver 2 - TAB
Mükemmel :)


gayret - 8.01.2012 16:34:21

Akor|Tab|Söz|Nota - Kazım Koyuncu - Koyverdin Gittun Beni  - AKOR
gayet güzel olmuş ellerine sağlık.. arpej olarak p i m a kullanınca çok hoş oluyor..


baht - 8.01.2012 16:20:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Onur Koç - Sana Git Diyemem  ver 2 - AKOR
RİTM: A-Y-X-Y-A-Y


Beyd - 8.01.2012 16:06:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarık - Merhametsiz  - AKOR
ayrıca C# leri c#7 yapınca daha yakışıklı oluyo gibi :)


takehun - 8.01.2012 15:28:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin  - AKOR
ritmi nedir bunun hacilar biri yazsın hayrına


ParoiSt - 8.01.2012 15:05:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin  ver 2 - AKOR
18 Eylül 2011 Pazar tarihinde fenderjazzbass yazmıştı:
kulagına saglık ..kapo 1 cuk:)))
kapo 1 aynen :)


ilkan06 - 8.01.2012 14:59:24

Sayfalar:  [4120]  [4121]  [4122]  [4123]  [4124]  [4125]  [4126]  [ 4127 ]  [4128]  [4129]  [4130]  [4131]  [4132]  [4133]  [4134] 

Anket
ALİ ÇELİK soruyor:
sgr solo 6 nasıl bir gitardır ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.