|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferda Anıl Yarkın - Sonuna Kadar ver 2 - AKOR
kusura bakma arkadaşım ama çok alakasız olmuş Dbm tonunu ele alarak şöyle olur ancak doğrusu Dbm+F#m+G# bu şekilde çalın D# yerinede B basın doğrusu budur isteyen transpoze edip tonu değişebilir aynı akorlarla Am tonundan çalmanızı tavsiye ederim
melodimin sesi - 7.01.2012 19:32:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - İbrahim Tatlıses - Yalnızım Dostlarım - AKOR
Harika olmuş bende aynısını çıkarttım yalnız tek sırıtan nokta şunası :
Bb Gm D# Tutun kollarımdan düşerim şimdi
ben bu şekilde çalıyorum tam oturuyor yada D# yeride Cm de basılabilir
melodimin sesi - 7.01.2012 19:23:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Tutamıyorum Zamanı ver 2 - AKOR
NAKARAT Gm+Cm+D+Gm şeklinde gitmeli çalarken zaten fark edeceksiniz D olmazsa kalıp bozuluyor tatsız kalıyor...
melodimin sesi - 7.01.2012 19:03:09
|
Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
burnuna mandal mı taktın ? :D
Prettyİrem - 7.01.2012 18:47:24
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Gelinim - AKOR
e------1-0-------0-------------------------- D----------3-1-3------------3-1------------ G--2--------------------0-------3-2h3-2---- B------------------------------------------- A------------------------------------------- E--------------------------------------------
Dm A Dm C sevgimi yücelttin gülüşüme layıksın artık Dm C A# C Gel bana var bana melodim Olacaksın gelinim
Dm A Dm C Güneşimi hak ettin sevgime layıksın artık Dm C A# C Gökyüzü gözlüm uzan bana Seni ister kaderim
e----5-6535-3-6-5-6-- D---------------------
Dm C A# C Gel gelinim gönlüme gel enden başka yar sevemem Dm C A# C Gel gelinim sevgime gel Bu yüreği başkası çözemez
Tekrar
Dm C A# C Telli duvaklı gelinlikler Görmedi hiç böyle taze Dm C A# C Dualar ediyor bebekler Kavuşmalı bak bu bedenler
Dm C A# C Telli duvaklı gelinlikler Görmedi hiç böyle taze Dm C A# F# Dualar ediyor bebekler Kavuşmalı geeel
Em B A Gel gelinim gönlüme gel Senden başka yar sevemem Em B A Gel gelinim sevgime gel Bu yüreği başkası çözemez
e-------------------------------------- B-----3--2p0---0h2-------------------- G------------2-----------3-2p0---0---- D--4-------------------1-------4---4-- A-------------------------------------- E--------------------------------------
BUNU DENEYİN BİRDE
melodimin sesi - 7.01.2012 18:36:36
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Direniyorum ver 2 - AKOR
p i m i a i m i
sanırım arpeji
nofear_1777 - 7.01.2012 18:24:25
|
Demolar - Pişman Değilim
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde emrektunca yazmıştı:
25 Aralık 2011 Pazar tarihinde Northern yazmıştı: Ya aslında onu arkadaşın isteği üzerine öyle söyledim soner sarıkabadayının sitesine yükle böyle söyle fln dedi işte olabildiğince söylemeye çalıştım :)Yorumun için Tşk ederim. bu arada puanları kim veriyo hala bi kanıya varmış değilim :) (3 yıldızlı otel olmuş haberimiz yok :P ) o siteye enstrümansız koyman lazım sesini ben de baktım aynı sarkının kaydını ben 2 ay once fln yapmıstım :) bi de benim yazdıgım yoruma cvp verirken 'bu yoruma cevap ver' i tıklayıp cevap verirsen benim de haberim olur aksi taktirde bu sayafaya bi daha girmem lazım görmek için şans eseri gördüm acıkcası ;=) kolay gelsin hm anladım enstrümanla gönderdik artık zaten olcağından değil de buraya hazır yüklemişken diğer tarafada yükleyim demiştim. onlarda dinlemiş olur artık napalım :)
Northern - 7.01.2012 18:12:26
|
Demolar - Kazım Koyuncu - Ayrılık Şarkısı - Gitar Halit Aydın
güzel olmuş başarılar kardeş
swgn90 - 7.01.2012 18:05:10
|
Demolar - Mirkelam-Hatıralar
E güzel olmuş bu :)
by_chawush - 7.01.2012 17:57:04
|
Demolar - birkaç beden önce..(samet-mert)
valla bravo :D Çok iyi olmuş :)
m salih - 7.01.2012 17:47:56
|
Demolar - Tuzlu Su
bi anda Soner'i dinliyorum sandım güzel çalışma olmuş tebrikler :))
hasanakcasu - 7.01.2012 17:35:40
|
Demolar - Sensiz yapamıyorum..
sen nasıl böyle ciddi olabildin yaa :D:D:Dşoklardayımmm ::D çok güzel ama yüreğine sağlık cnm..
zamansızım - 7.01.2012 17:34:28
|
|
|