Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4131]  [4132]  [4133]  [4134]  [4135]  [4136]  [4137]  [ 4138 ]  [4139]  [4140]  [4141]  [4142]  [4143]  [4144]  [4145] 
Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde İsyeannnn yazmıştı:
Bu acılı halimde beni yalnız bırakmadınız yakında halil sezai den olsun şarkısını söyliycem
yok artık XD. onu hiç dinlemedim ben burda ortadan ikiye koparım:D.


Li Paris Man - 6.01.2012 20:45:15

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
Bu acılı halimde beni yalnız bırakmadınız yakında halil sezai den olsun şarkısını söyliycem


İsyeannnn - 6.01.2012 20:41:50

:D:D:Dkendimdien tiksindim bi an:D:Do ses hala neremden çıktı çözemedim onu arıyorum şimdiXD.


Li Paris Man - 6.01.2012 20:39:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Kreş - Yarım Kalan Şarap  - TAB
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde abdul yazmıştı:
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde alp1385 yazmıştı:
06 Haziran 2009 Cumartesi tarihinde abdul yazmıştı:
gitar pro tab kısmında ilgilinenlere solosunu gönderdim arkadaşlar. puan vermeyi unutmayın ama :)
Solosunu gp 5 olarak mı atın bende gp 5 var ama çalıştırmıyor bide mümkünse link verebilirmisin
indirilen dosyayı sağ tıklayıp birlikte aç kısmından gpro'yu secerek deneyin birde
gp çalışıyo fakat gp 5 varken sürümü güncelleyin diyor


alp1385 - 6.01.2012 20:37:17

eline ağzına sesine yorumuna sağlık halil sezai nin aynısı olmadıysa gelin öldürün beni


İsyeannnn - 6.01.2012 20:36:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Benim Tatlı Kanserim  - AKOR
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde MeZaR_88 yazmıştı:
Harika olmuş, tebrikler :)
neresi harika olmuş allah aşkına kulak mı yok sizde?

kusura bakma da berbat olmuş kardeşim


avcin - 6.01.2012 20:32:45

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
Bayıldım :)))


beguitarist - 6.01.2012 20:27:45

ben tarzın hakkında bişey diyemiycem çünkü akor filan anlamam :D ama çok beğendim düşün iki kez dinledim :))


Sessiz Aşık - 6.01.2012 20:26:39

Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Yalnız  ver 3 - GP5
daha önceki yorumuma bi baktım şarkıyı iyice bir dinledikten sonra... aslında süper çıkartmışsın..yorumsuzz:D:D:D


The Nacress - 6.01.2012 20:24:33

Çok iyi !


KnightOnline - 6.01.2012 20:16:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Yonca Lodi - Emanet  ver 2 - AKOR
Sonlarda ki G uymamış gibime geldi.


gitaroman - 6.01.2012 20:14:15

Demolar - Halil Sezai - Duman
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde yalçıntr yazmıştı:
bu efekti nasıl veriyosunuz açıklabilir misiniz acaba
kullandığın programda (eğer varsa ) reverb ayarı vardır.. ordan yapılır.


horozozy - 6.01.2012 20:09:35

Sayfalar:  [4131]  [4132]  [4133]  [4134]  [4135]  [4136]  [4137]  [ 4138 ]  [4139]  [4140]  [4141]  [4142]  [4143]  [4144]  [4145] 

Anket
meete soruyor:
Türk Rock mu? Yabancı Rock mu?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.