|
|
Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde İsyeannnn yazmıştı: Bu acılı halimde beni yalnız bırakmadınız yakında halil sezai den olsun şarkısını söyliycem yok artık XD. onu hiç dinlemedim ben burda ortadan ikiye koparım:D.
Li Paris Man - 6.01.2012 20:45:15
|
Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
Bu acılı halimde beni yalnız bırakmadınız yakında halil sezai den olsun şarkısını söyliycem
İsyeannnn - 6.01.2012 20:41:50
|
|
:D:D:Dkendimdien tiksindim bi an:D:Do ses hala neremden çıktı çözemedim onu arıyorum şimdiXD.
Li Paris Man - 6.01.2012 20:39:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kreş - Yarım Kalan Şarap - TAB
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde abdul yazmıştı:
18 Aralık 2011 Pazar tarihinde alp1385 yazmıştı:
06 Haziran 2009 Cumartesi tarihinde abdul yazmıştı: gitar pro tab kısmında ilgilinenlere solosunu gönderdim arkadaşlar. puan vermeyi unutmayın ama :) Solosunu gp 5 olarak mı atın bende gp 5 var ama çalıştırmıyor bide mümkünse link verebilirmisin indirilen dosyayı sağ tıklayıp birlikte aç kısmından gpro'yu secerek deneyin birde gp çalışıyo fakat gp 5 varken sürümü güncelleyin diyor
alp1385 - 6.01.2012 20:37:17
|
|
eline ağzına sesine yorumuna sağlık halil sezai nin aynısı olmadıysa gelin öldürün beni
İsyeannnn - 6.01.2012 20:36:58
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Benim Tatlı Kanserim - AKOR
11 Aralık 2011 Pazar tarihinde MeZaR_88 yazmıştı: Harika olmuş, tebrikler :) neresi harika olmuş allah aşkına kulak mı yok sizde?
kusura bakma da berbat olmuş kardeşim
avcin - 6.01.2012 20:32:45
|
Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
Bayıldım :)))
beguitarist - 6.01.2012 20:27:45
|
|
ben tarzın hakkında bişey diyemiycem çünkü akor filan anlamam :D ama çok beğendim düşün iki kez dinledim :))
Sessiz Aşık - 6.01.2012 20:26:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Şebnem Ferah - Yalnız ver 3 - GP5
daha önceki yorumuma bi baktım şarkıyı iyice bir dinledikten sonra... aslında süper çıkartmışsın..yorumsuzz:D:D:D
The Nacress - 6.01.2012 20:24:33
|
|
Çok iyi !
KnightOnline - 6.01.2012 20:16:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yonca Lodi - Emanet ver 2 - AKOR
Sonlarda ki G uymamış gibime geldi.
gitaroman - 6.01.2012 20:14:15
|
Demolar - Halil Sezai - Duman
26 Aralık 2011 Pazartesi tarihinde yalçıntr yazmıştı: bu efekti nasıl veriyosunuz açıklabilir misiniz acaba kullandığın programda (eğer varsa ) reverb ayarı vardır.. ordan yapılır.
horozozy - 6.01.2012 20:09:35
|
|
|