Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4133]  [4134]  [4135]  [4136]  [4137]  [4138]  [4139]  [ 4140 ]  [4141]  [4142]  [4143]  [4144]  [4145]  [4146]  [4147] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Marsis - Marsis Dağı  - AKOR
13 Aralık 2010 Pazartesi tarihinde i.cosgun08 yazmıştı:
Farklı bir tondan doğru bir dizilim. Tebrikler güzel çıkarmışsın dostum...
doğru ton bu gibi geldi bana


plectrum - 6.01.2012 19:05:19

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
çok teşekkürler kardeşim başka kimler varki zaten bana teselli veren? her şeyim sizlersiniz....


İsyeannnn - 6.01.2012 19:04:38

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
Ses süper :D


KnightOnline - 6.01.2012 19:00:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Geri Dönüş Olsa  - AKOR
F# ler nakarat girişinde F#maj7 olmalı, şarkının esprisi orda ortaya çıkıyor zaten. emeğe saygı uyumlu olmuş, birkaç yerde trafikte hatalar var ama o şekilde de çalınamaz değil.


s3vket - 6.01.2012 18:53:58

Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
son defayı emre aydın gibi anasonu zakkum gibi söylemeyipde kendi tarzınla bişeler ortaya koymayı denemelisin bence yoksa yapak iyisin :)


guitarhero1 - 6.01.2012 18:49:56

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Can Özüm  ver 4 - AKOR
bunun ritmi ne


melin hande - 6.01.2012 18:40:23

Demolar - Can Özüm - Gökhan TEPE
sesin güzel


melin hande - 6.01.2012 18:38:54

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
saol kardeşim acımı nasıl dışarı vurabilsem diye düşünüyordum bende :(


İsyeannnn - 6.01.2012 18:32:50

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
Süper olmuş sesine sağlık :D


urazak - 6.01.2012 18:31:43

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
İsyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnn


İsyeannnn - 6.01.2012 18:29:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin  - AKOR
yanlıs bu e ler ne
:D


gTaRiST. AnL - 6.01.2012 17:57:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin  ver 4 - AKOR
a y y a y kısaca bu ..... benı kendıne asık kendınıde bu aska tanık ettın ..dene olur


gTaRiST. AnL - 6.01.2012 17:55:29

Sayfalar:  [4133]  [4134]  [4135]  [4136]  [4137]  [4138]  [4139]  [ 4140 ]  [4141]  [4142]  [4143]  [4144]  [4145]  [4146]  [4147] 

Anket
Metal-Can soruyor:
Ne Tür Müzik?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.