Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4139]  [4140]  [4141]  [4142]  [4143]  [4144]  [4145]  [ 4146 ]  [4147]  [4148]  [4149]  [4150]  [4151]  [4152]  [4153] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Öztoprak - Mesela  - AKOR
tebrikler, sırıtmıyor güzel olmuş


as_ - 5.01.2012 17:47:27

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Bu Akşam  - AKOR
bence ritim Aşağı in ve Kes oluyo yani (A/)

şarkıyı dinlerseniz böyle olduğunu anlarsınız .d


scientist12 - 5.01.2012 17:12:30

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Herşeyi Yak  ver 3 - TAB



G:-7-7-7-9-5-5-5-0-3-3-0-2-2-2-0--|
A:-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0--|

bu bölümler



G:-7-7-7-9-5-5-5-0-3-3-0-2-2-2-0-2-3-0|
A:-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0|


olsa daha iyi oluyor bence .d


scientist12 - 5.01.2012 17:01:02

Demolar - Eye Of The Tiger
çok fark var o kadar da zor geliyo bize be kardeş :D


guitarbr - 5.01.2012 16:37:02

Demolar - Pirates of the Caribbean
teşekkür ederimm :)


guitarbr - 5.01.2012 16:32:51

Anketler - Bass Amplifikatörlerinden Hangi Markayı Tercih Ederdiniz?
Yamaha ;)


sondarbe40 - 5.01.2012 16:27:36

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde furkanakgun yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde delici982 yazmıştı:
böyle gerksiz kendini müzisyen sana adamların böyle kaliteli bir sitede şarkısı yayınlanması hiçte hoş deil.
Katılıyorum Kardeşim.
o kalitesiz dediğin adam şehir şehir konser veriyo biliyonmu :D


sondarbe40 - 5.01.2012 16:27:07

Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Bir An İçin  ver 4 - AKOR
elektroyla aşağı yukarı uyuo ama klasik ve akustikte AY0A oluo 2 kerede 1 akor deişin tam oluo arpeji hiç denemedim biras deiim onada bi şi ler derik:)

EMEĞE SAYGI...


IKILEM - 5.01.2012 16:25:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Bir Bakmışsın  ver 2 - AKOR
aüü aüü aü aü

A= Alt
Ü= üst

:) Eline sağlık Kardeşim süper olmuş..


sondarbe40 - 5.01.2012 16:11:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Yürekten  - AKOR
güzel olmuş ama soloda sıkıntı var gibi


neod007 - 5.01.2012 16:02:34

Demolar - Gamzedeyim Deva Bulmam
güzel olmuş akorları da koyabilir misin?


neod007 - 5.01.2012 16:00:27

Demolar - Pirates of the Caribbean
çokk güzell olmuş :))


SeRR@ - 5.01.2012 15:46:50

Sayfalar:  [4139]  [4140]  [4141]  [4142]  [4143]  [4144]  [4145]  [ 4146 ]  [4147]  [4148]  [4149]  [4150]  [4151]  [4152]  [4153] 

Anket
Janana soruyor:
One Direction Sever misiniz ?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,16 saniye.