02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde furkanakgun yazmıştı:
27 Aralık 2011 Salı tarihinde delici982 yazmıştı: böyle gerksiz kendini müzisyen sana adamların böyle kaliteli bir sitede şarkısı yayınlanması hiçte hoş deil.
Katılıyorum Kardeşim.
o kalitesiz dediğin adam şehir şehir konser veriyo biliyonmu :D
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Bir An İçin ver 4 - AKOR
elektroyla aşağı yukarı uyuo ama klasik ve akustikte AY0A oluo 2 kerede 1 akor deişin tam oluo arpeji hiç denemedim biras deiim onada bi şi ler derik:)