|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fatih Erkoç - Can Evimden - AKOR
bu arada guzel olmus
@SUPERSONIC - 4.01.2012 15:00:41
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fatih Erkoç - Can Evimden - AKOR
ritme ne acaba bunun?
@SUPERSONIC - 4.01.2012 15:00:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar - AKOR
arkadaşlar ritim konusunda sorun var bu şarkının ritmi nedir yada diğerlerinin ritmi hiçbir yerde yazmıyor bilgi alabilirsem sizden çok teşekkür ederim
mesca - 4.01.2012 14:34:43
|
Demolar - Berkay UNAL - Siyah Beyaz (Beste)
Söz: Berkay ÜNAL Müzik: Berkay ÜNAL ---------------------------------------------------- Siyah, beyaz, iki kişi Bir beden içinde gizli Sicak ve soğuk gibi Zıt fikirler abidesi -- Anlamı yok aslında, biraz içtikten sonra Çık Dışarı, karış bana -- Hadi Durma, Hadi Durma Hadi Durma, Hadi Durma -- Bana ne, bana ne bunlardan İçinde kopan fırtanadan Karışmadan, bulanmadan, sorulmadan, kafayı kırmadan Karışmadan, bulanmadan, sorulmadan, kafayı kırmadan Karışmadan, bulanmadan, sorulmadan, kafayı kırmadan
Kafayı kırmadan, kafayı kırmadan, kafayı kırmadan
@Copyright 2011 Berkay ÜNAL
bunal - 4.01.2012 13:39:01
|
Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça
Elindeki Akustiğin Kıymetini bil..Biraz daha emek ver..sallamasyon kayıt yapma..
quitar_ibrahim - 4.01.2012 12:42:06
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yaşar - Bir Tanem - AKOR
birtanem kısmını
Em B7 Em Bir ta nem
şeklinde çalarsak tam oluyor, ellerine sağlık
sahle - 4.01.2012 12:32:39
|
|
solist ben değilim;) yaptığım müzikten utanmam. sadece en eski kayda yaptığın yorum dikkatimi çekti; bunun yerine diğerlerini dinleyerek kendine alabiliceğin faydaların farkına varmalısın bence;))
ozan kırarslan - 4.01.2012 12:03:33
|
|
Gitarın kulak tırmalayıcı sesinden senin sesinin duyulmamış olması iyi olmuş, boş boş bağırıyorsun :)) bu kayıdı buraya koymak yerine imha etmeliymişsin neyse artık daha çok çalışmalısın...
-HeLeNa- - 4.01.2012 11:18:32
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mazhar Fuat Özkan (MFÖ) - Hep Yaşın 19 - AKOR
Pardon tam anlayamadım Senden başka yok bildiğim yol
kısmı tamamı mı Em-G olacak yoksa son kısmı mı ?
Kalender55 - 4.01.2012 09:02:33
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup Kilit - Yazık Diyemem Ki - AKOR
birisi ritimini söylesin beyler ayyay dur ayaya mıı
VendettaForV - 4.01.2012 02:02:33
|
Demolar - Çelik - Bu Şehirde (Kaan Gitar)
tebrikler.. dinlendirici olmuş :)
mavez17 - 4.01.2012 01:53:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Badem - Kalpsiz ver 4 - AKOR
'Nerdesin yine yolcukluk nereye' ile başlayan kıtadaki Am lerin hepsini C yaparsak akorlar kusursuz oluyor. Eline Sağlık.
erenaygun - 4.01.2012 01:49:03
|
|
|