03 Ocak 2012 Salı tarihinde Ramonral yazmıştı: Ferhat GÖÇER den mehtabın rengi için ii bir çalışmanı eklersen sevinirim burdaki demolarını taçlandırır diyede düşünüyorum.unutmuş çoktan iyiydi emeğine sağlık.Aslını sorarsan mehtabın rengi parçası kalıcı bir parça ona göre belki biraz zor olabilir ama!!!
bir sonraki çalışmam o olacak her demoda biraz daha geliştiriyorum çalışmalarımı mehtabın rengi şarkısı ile de daha iyi bir çalışma yapmaya çalışacağım. yorumun için teşekkürler.
Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)
Ferhat GÖÇER den mehtabın rengi için ii bir çalışmanı eklersen sevinirim burdaki demolarını taçlandırır diyede düşünüyorum.unutmuş çoktan iyiydi emeğine sağlık.Aslını sorarsan mehtabın rengi parçası kalıcı bir parça ona göre belki biraz zor olabilir ama!!!
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pembe Panter - TAB
bass tabı mı diye soran arkadaş- ben klasik gitarda da böyle çalıyorum akustikte de :) bass hiç çalmadım ama belki onda daha iyidir :)
Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pembe Panter - TAB
hızlı mı yavaş mı çalacağız diye soran arkadaş önce bir dinle sonra o ritimle başla çalmaya eminim ki anlıyacaksın :)