Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4149]  [4150]  [4151]  [4152]  [4153]  [4154]  [4155]  [ 4156 ]  [4157]  [4158]  [4159]  [4160]  [4161]  [4162]  [4163] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Rüya  ver 3 - AKOR
güzel çalışma


cezzar22 - 3.01.2012 12:55:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Cambaz  ver 4 - AKOR
ama senin dediğin gibi yazmış zaten


Sedef ERDEM - 3.01.2012 11:33:02

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Cambaz  ver 4 - AKOR
aynen ole


Sedef ERDEM - 3.01.2012 11:32:06

Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)
03 Ocak 2012 Salı tarihinde Ramonral yazmıştı:
Ferhat GÖÇER den mehtabın rengi için ii bir çalışmanı eklersen sevinirim burdaki demolarını taçlandırır diyede düşünüyorum.unutmuş çoktan iyiydi emeğine sağlık.Aslını sorarsan mehtabın rengi parçası kalıcı bir parça ona göre belki biraz zor olabilir ama!!!
bir sonraki çalışmam o olacak her demoda biraz daha geliştiriyorum çalışmalarımı mehtabın rengi şarkısı ile de daha iyi bir çalışma yapmaya çalışacağım. yorumun için teşekkürler.


by_CEA - 3.01.2012 11:20:42

Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)
Ferhat GÖÇER den mehtabın rengi için ii bir çalışmanı eklersen sevinirim burdaki demolarını taçlandırır diyede düşünüyorum.unutmuş çoktan iyiydi emeğine sağlık.Aslını sorarsan mehtabın rengi parçası kalıcı bir parça ona göre belki biraz zor olabilir ama!!!


Ramonral - 3.01.2012 11:10:20

Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)
03 Ocak 2012 Salı tarihinde Ramonral yazmıştı:
bu parçayı güzel yorumlamışsın sesinede ii oturmuş tebrikler.Devam parçalarını bekliyorum.
teşekkür ederim.


by_CEA - 3.01.2012 11:10:19

Demolar - Ferhat Göçer - Yanına Kalmaz (2011 by_CEA)
bu parçayı güzel yorumlamışsın sesinede ii oturmuş tebrikler.Devam parçalarını bekliyorum.


Ramonral - 3.01.2012 11:04:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Pamela Spence - Ayrılamayız Biz  ver 2 - AKOR
4/4lukle cal sen :D


Modell - 3.01.2012 09:43:26

nefiss olmuss gecen o ses te söylenince aklıma direk sen geldinn :)geliyim bi daha dinliyim dedim bendee ;harikaaa


sammc1905 - 3.01.2012 08:01:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Mozart - Turkish March By Wolfgang Amadeus Mozart  - TAB
olabilir ama o olmadan daha güzel geliyor bana :) ama hoş gene de :)


RooT4161 - 3.01.2012 03:12:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pembe Panter  - TAB
bass tabı mı diye soran arkadaş- ben klasik gitarda da böyle çalıyorum akustikte de :) bass hiç çalmadım ama belki onda daha iyidir :)


RooT4161 - 3.01.2012 03:09:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Film Müzikleri - Pembe Panter  - TAB
hızlı mı yavaş mı çalacağız diye soran arkadaş önce bir dinle sonra o ritimle başla çalmaya eminim ki anlıyacaksın :)


RooT4161 - 3.01.2012 03:07:55

Sayfalar:  [4149]  [4150]  [4151]  [4152]  [4153]  [4154]  [4155]  [ 4156 ]  [4157]  [4158]  [4159]  [4160]  [4161]  [4162]  [4163] 

Anket
Egosniper soruyor:
Sizce Gitar En Beğenilen Ritim Türü Hangisi ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.