Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4145]  [4146]  [4147]  [4148]  [4149]  [4150]  [4151]  [ 4152 ]  [4153]  [4154]  [4155]  [4156]  [4157]  [4158]  [4159] 
Demolar - Metin Arolat - İzmir
çok iyi tebrikler :) Bunu biara bende çalıp koyucam sevdim :)


mavez17 - 4.01.2012 01:46:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Metin Arolat - İzmir  - AKOR
eline kulağına sağlık mükemmel olmuşş


mavez17 - 4.01.2012 01:45:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Ajda Pekkan - Eğlen Güzelim  - AKOR
Bm den daha hoş geliyor. akorlar fena değil


q-bert - 4.01.2012 00:51:40

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Olsun
03 Ocak 2012 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
çookk güzell olmuşş tbr.
:)) c(:
sen daha yeni mi dinledin bunu :D
sagolllllllllllllllllllll teşekkür ettim serr@@@@@@@@@@@


emrektunca - 4.01.2012 00:40:06

Demolar - Yanıma Gel - Halil Sezai Paracıkoğlu
03 Ocak 2012 Salı tarihinde LeeRyan yazmıştı:
Azına yuregine saglık guzel olmus. Net bı kayıt yaparsan guzel oldugu daha da anlasılır olacaktır ;) iyi çalışmalar...
eyvallah saolasın. düzgün kayıt yapılan bişe bulabilirsem eğer yapıcam inşallah :D


mavez17 - 3.01.2012 23:37:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Özen - Her Şeyde Biraz Sen Varsın  - AKOR
12 Haziran 2009 Cuma tarihinde gokhanozkan08 yazmıştı:
RE DİYEZ MİNÖR :s NE ALAKAAA
Ne demek ne alaka arkadaş. Batı müziğinde 12 tane ses var. Diğer şarkılarda Dm diye gördüğün akoru yarım ses inceltince D#m oluyor. Çalamam diyorsan tak birinci perdeye kapoyu Dm bas. Kapo yok diyorsan yarım ses pesten çal. Onu da yapamıyorsan anlamadığın şeye ne alaka diye yorum yazma.


SAHINNNNNN - 3.01.2012 23:05:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Yanan Ateşi Söndürdük  - AKOR
tek yanlış şurdaki AM akoru

Gm---------------------F / Gm / Am
Offf yazık yanan ateşi söndürdük

O akor Do Majörle değiştirilirse orası da doğru olucaktır.


s3vket - 3.01.2012 23:05:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Yanan Ateşi Söndürdük  - AKOR
03 Ocak 2012 Salı tarihinde tek2n yazmıştı:
arkadaşım kusura bakma cok yanlış gitar çalmayı bilmeyen biri olsa full detone olur gitarı bırakır emeğe saygı
yanlıştan ziyade belirli eksiklikler var, yazarken doğru çıkarıp buraya yanlış geçirdiğim, onları da yorumda belirttim. onun dısında dedıgın gıbı bu haliyle yeni başlayan biri çok fazla bocalayabilir.


s3vket - 3.01.2012 23:03:41

Demolar - Eye Of The Tiger
emeğine sağlık kardeş güzel olmuş ama şuna bi göz atmanda fayda var.
http://www.youtube.com/watch?v=KgvTvgOzwiw&feature=related


MadMadamee - 3.01.2012 22:56:12

Demolar - Demo-Tolga_Uyu ve Büyü Sevgilim
teşşekkür ederim melisa :)


elclasico - 3.01.2012 22:40:35

Demolar - Yanıma Gel - Halil Sezai Paracıkoğlu
Azına yuregine saglık guzel olmus. Net bı kayıt yaparsan guzel oldugu daha da anlasılır olacaktır ;) iyi çalışmalar...


LeeRyan - 3.01.2012 22:31:10

Demolar - Kenan Doğulu-Tutamıyorum Zamanı
bence kulak var yani , sadece şarkıyı biraz daha dinlemen gerekiyor kulağına oturması için , şarkıyı söylerken de nefes al biraz ölücen :) genel olarak müziğe yatkınsın devam et


bahti - 3.01.2012 22:30:14

Sayfalar:  [4145]  [4146]  [4147]  [4148]  [4149]  [4150]  [4151]  [ 4152 ]  [4153]  [4154]  [4155]  [4156]  [4157]  [4158]  [4159] 

Anket
Lazjackall soruyor:
Cem Adrianın hangi şarkısı daha güzel ?










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.