Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4143]  [4144]  [4145]  [4146]  [4147]  [4148]  [4149]  [ 4150 ]  [4151]  [4152]  [4153]  [4154]  [4155]  [4156]  [4157] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
ritim ne


melin hande - 4.01.2012 17:29:03

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Dibine Kadar  ver 3 - TAB
aga ellerine sağlık bir kaç yanlış olsada


zDumanForEverz - 4.01.2012 17:29:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Fikret Dedeoğlu - Demedim Mi  - AKOR
EM F EM DM EM
tam yoluna koyduk diyorken oldu mu ki bu
EM F EM DM EM
yaşanacak onca şey varken gelmiş ya sonu
AM
dert yine bana
EM
ayrılık yine bana
F G F EM
sefası senin hep ama cefası derin bi yara
AM
belki çok özlersin
EM
belki aramımıda beklerisin
F G F EM
keşkelerle sıkıştıgında yanlızlık agır gelsin


AM EM
olurdu aslında bence oda bunun farkında
F
e yazık değil mi bana
DM EM
gitme demedim mi ?
AM
giden çabuk kaybeder
EM
artık dönsede ne farkeder
F DM EM
bile bile diyosaki kader sabret demedim mi


Buda benim çaldığım şekli hata varsa düzeltin :)


Keisuke - 4.01.2012 17:23:40

Demolar - Pirates of the Caribbean
Eline sağlık


bunal - 4.01.2012 17:04:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Gül Bakışlım  ver 5 - AKOR
29 Aralık 2011 Perşembe tarihinde gitardayeni yazmıştı:
ritmini yazar mısın ?
ayy ayy ayay


escadirlle - 4.01.2012 16:59:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Berker - Gül Bakışlım  ver 5 - AKOR
şarkının akorları olmamış ama ritim 9/8
ayy ayy ayay


escadirlle - 4.01.2012 16:59:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Gece - Bana Bir Şarkı Söyle  - AKOR
Çok iyi ama sadece F# yerine F#m çalınca daha iyi oluyor.


AGUGA - 4.01.2012 16:56:09

Demolar - Ben dün gece rüyamda - Gitar Halit Aydın
mükemmel olmuş ağzına eline yüreğine sağlık:) bende çok istiyorum böyle çalmayı sesimde idare eder ama bi işe yaramıyor banada yardımcı olun noluuuurrrrr


sevo24 - 4.01.2012 16:28:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Akdeniz Akşamları  - TAB
Sonlarda birz bozulmuş ama yinede güzel


dijitalportakal - 4.01.2012 15:21:58

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Olsun
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
03 Ocak 2012 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
çookk güzell olmuşş tbr.
:)) c(:
sen daha yeni mi dinledin bunu :D
sagolllllllllllllllllllll teşekkür ettim serr@@@@@@@@@@@
:))))))yeni gördüm hemen dinledim tabisi sevdiğim bi şarkıdaolunca:)))
Rica ederimmm ;D


SeRR@ - 4.01.2012 15:15:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Avril Lavigne - Fall To Pieces  - AKOR
Ritim ' aaaayyayaay ' :)


Modell - 4.01.2012 15:13:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Teoman - İstasyon İnsanları  ver 8 - AKOR
şu sitede sana ayrı bir sayfa açmalılar bu adamın akorları şunlardır diye

On numara Ellerine sağlık hocam


Greenday54 - 4.01.2012 15:01:09

Sayfalar:  [4143]  [4144]  [4145]  [4146]  [4147]  [4148]  [4149]  [ 4150 ]  [4151]  [4152]  [4153]  [4154]  [4155]  [4156]  [4157] 

Anket
efkanıdehar soruyor:
Elektro Gitar Alıcaksınız. Marka Seçeneğiniz ''cort'' . Peki Hangi Cort Serisi Tercihiniz Olur...













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.