|
|
Anketler - En iyi yerli rock grup kim?
maNga ama bence Pentagram da konmalıydı. Metal grubu diye konmuyorsa Kurban da olmamalıydı.
Şeboist.aNıl - 4.01.2012 20:58:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason - AKOR
03 Ocak 2012 Salı tarihinde alaratosun yazmıştı:
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde esperanzas yazmıştı: akorlar uygun ama orjinal ton değil. orjinal ton bu akorların yarım ton üstü. Aşağıdaki gibi transpoze ederek Zakkum'la beraber çalabilirsiniz. Dm ----- Cm# Am ----- Gm# C ----- B Bb ----- A Akordunu kontrol et dostum =) E tonunda çalınmıştır şarkı ve orjinal akorları da bunlardır. Eeeeee, E tonunda yazılmışsa şarkıda C#m ve G#m olması gayet normal. Değil mi yoksa? Zakkum'un albümündeki orjinal şarkıda C#m G#m bas bakalım uygun mu arkadaşım kulak var göz var nizam var yapmayın Allah'ınızı severseniz ya
LetMeLoveYou - 4.01.2012 20:55:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Kalp Kırılsada Sever - AKOR
Ritmi yasıım :D AYY0Y A=aşağı Y=yukarı 0=kapama
Not:Kardeşim bana 4/4lük olmuo gibi geldi kapama atınca daha ii gelio kulağa ama o da doğru yanlış demiorum.
IKILEM - 4.01.2012 20:29:09
|
Demolar - İsyan - Halil Sezai Paracıkoğlu
güzel olmuş sesin benzemiş :D
solakgitarist97 - 4.01.2012 19:56:52
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Hazine ver 2 - AKOR
kapo 3 ile canlı performanstaki versiyonuna cuk diye oturuyor. eline sağlık.
serci - 4.01.2012 19:49:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Reha - Aşk Çiçeği - AKOR
mükemmel olmuş .. ellerine sağlık ..
karanlikdusler - 4.01.2012 19:37:35
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Aslı Güngör - Kalp Kalbe Karşı Derler ver 4 - AKOR
arpej p-i-m-i-a-m-i-m
freedom593 - 4.01.2012 19:02:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Özkan - Dön Bana - AKOR
a yyaya ritim bu uyuyor. Boşlukta elini bi kere boş sallayın.
Mamoş - 4.01.2012 18:59:40
|
Demolar - Otherside (R.H.C.P) - Çağdaş BOY
çokkkkkkk güzelllllllll ;)
rogueee - 4.01.2012 18:32:03
|
Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Olsun
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde SeRR@ yazmıştı:
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
03 Ocak 2012 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı: çookk güzell olmuşş tbr. :)) c(: sen daha yeni mi dinledin bunu :D sagolllllllllllllllllllll teşekkür ettim serr@@@@@@@@@@@ :))))))yeni gördüm hemen dinledim tabisi sevdiğim bi şarkıdaolunca:))) Rica ederimmm ;D o zamanın da teşekkür ederim en tekrarından :)
emrektunca - 4.01.2012 18:22:34
|
Anketler - Sizce Gitar Çalmaya Hangisiyle Başlamak Daha Doğru Olur?
hiç biri değil önce parmak egzersizleri daha sonra gitarın notadaki yerleri . . .
tek2n - 4.01.2012 18:09:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce - AKOR
ritmi ne
melin hande - 4.01.2012 17:35:02
|
|
|