Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4142]  [4143]  [4144]  [4145]  [4146]  [4147]  [4148]  [ 4149 ]  [4150]  [4151]  [4152]  [4153]  [4154]  [4155]  [4156] 
Anketler - En iyi yerli rock grup kim?
maNga ama bence Pentagram da konmalıydı. Metal grubu diye konmuyorsa Kurban da olmamalıydı.


Şeboist.aNıl - 4.01.2012 20:58:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
03 Ocak 2012 Salı tarihinde alaratosun yazmıştı:
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde esperanzas yazmıştı:
akorlar uygun ama orjinal ton değil. orjinal ton bu akorların yarım ton üstü. Aşağıdaki gibi transpoze ederek Zakkum'la beraber çalabilirsiniz.
Dm ----- Cm#
Am ----- Gm#
C ----- B
Bb ----- A
Akordunu kontrol et dostum =) E tonunda çalınmıştır şarkı ve orjinal akorları da bunlardır.
Eeeeee, E tonunda yazılmışsa şarkıda C#m ve G#m olması gayet normal. Değil mi yoksa?
Zakkum'un albümündeki orjinal şarkıda C#m G#m bas bakalım uygun mu arkadaşım kulak var göz var nizam var yapmayın Allah'ınızı severseniz ya


LetMeLoveYou - 4.01.2012 20:55:01

Akor|Tab|Söz|Nota - Ferhat Göçer - Kalp Kırılsada Sever  - AKOR
Ritmi yasıım :D
AYY0Y
A=aşağı Y=yukarı 0=kapama

Not:Kardeşim bana 4/4lük olmuo gibi geldi kapama atınca daha ii gelio kulağa ama o da doğru yanlış demiorum.


IKILEM - 4.01.2012 20:29:09

Demolar - İsyan - Halil Sezai Paracıkoğlu
güzel olmuş sesin benzemiş :D


solakgitarist97 - 4.01.2012 19:56:52

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Hazine  ver 2 - AKOR
kapo 3 ile canlı performanstaki versiyonuna cuk diye oturuyor. eline sağlık.


serci - 4.01.2012 19:49:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Reha - Aşk Çiçeği  - AKOR
mükemmel olmuş .. ellerine sağlık ..


karanlikdusler - 4.01.2012 19:37:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Aslı Güngör - Kalp Kalbe Karşı Derler  ver 4 - AKOR
arpej p-i-m-i-a-m-i-m


freedom593 - 4.01.2012 19:02:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Cem Özkan - Dön Bana  - AKOR
a yyaya ritim bu uyuyor. Boşlukta elini bi kere boş sallayın.


Mamoş - 4.01.2012 18:59:40

Demolar - Otherside (R.H.C.P) - Çağdaş BOY
çokkkkkkk güzelllllllll ;)


rogueee - 4.01.2012 18:32:03

Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu-Olsun
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde SeRR@ yazmıştı:
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde emrektunca yazmıştı:
03 Ocak 2012 Salı tarihinde SeRR@ yazmıştı:
çookk güzell olmuşş tbr.
:)) c(:
sen daha yeni mi dinledin bunu :D
sagolllllllllllllllllllll teşekkür ettim serr@@@@@@@@@@@
:))))))yeni gördüm hemen dinledim tabisi sevdiğim bi şarkıdaolunca:)))
Rica ederimmm ;D
o zamanın da teşekkür ederim en tekrarından :)


emrektunca - 4.01.2012 18:22:34

Anketler - Sizce Gitar Çalmaya Hangisiyle Başlamak Daha Doğru Olur?
hiç biri değil önce parmak egzersizleri daha sonra gitarın notadaki yerleri . . .


tek2n - 4.01.2012 18:09:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
ritmi ne


melin hande - 4.01.2012 17:35:02

Sayfalar:  [4142]  [4143]  [4144]  [4145]  [4146]  [4147]  [4148]  [ 4149 ]  [4150]  [4151]  [4152]  [4153]  [4154]  [4155]  [4156] 

Anket
DLbgmDL soruyor:
Hangi renk gitar almalıyım? (cevaplarsanız sevinirim)










Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.