|
|
|
aynen senkron tutmamış.. Ama sesin güzel yani arkadaşın yorumun kopyası kardeşim başarılar :D
mavez17 - 6.01.2012 02:10:48
|
|
Kardeş şarkının nakaratının sonu çok hoşuma gitti walla.. FAkat bitişi kötü olmuş. yani çok ani olmuş Şarkıyı bi tekrar daha geçip enson slow kısımda slow şekilde bitirmeyi denersen süper olur.. Tebrik ederim besten çok iyi.. Başarılar
mavez17 - 6.01.2012 02:08:03
|
|
yüreğine sağlık, çok güzel olmuş. Tebrikler...
LeeRyan - 6.01.2012 00:59:14
|
Anketler - Sizce Bugüne Dek Ülkemizde En İyi Rock Müzik Yapan Grup Hangisidir?
canlarım bu ülkede zamanında (80 lerde) türkçe rock yapılmaz deniyordu o sıra bulutsuzluk özlemi ilk türkçe rock yapmaya başladı inatla devam etti diğer sanatçılar bulutsuzluk özleminin etkisiyle türedi =) bilginize...
qestapo - 6.01.2012 00:56:40
|
Anketler - Sizce IBANEZ gitar mı iyi GIBSON mu?
gibsonla ibanez karşılaştırılamaz ki farklı tondalar bir kere ibanezin de "jam" gibi güzel gitarları var ama gibsonın en ucuz gitarı ibanezin en pahalı gitarından 3 tane alıyor :D
qestapo - 6.01.2012 00:53:09
|
|
herzaman soyluyorum bestelere cok saygı duyuyorum diye,helede bastansavma degilde gercekten boyle guzel ve duygulu yapılmıssa,en azından ben duyguyu hissettim.... tebrikler kardeşim
bariscapt - 6.01.2012 00:21:02
|
|
bu şarkının akorları lazım acil yokmu acaba ?
Mr.PcKoPaT - 6.01.2012 00:10:04
|
|
Birazdaha uğraşsan yaparsın kardeşim. Ancak çok çalışman gerekecek. Arada nadiren duyduğum doğru notalar var. Ancak bunun %10 u doğru diyebilirim.
SeCReT.ArT - 5.01.2012 23:42:10
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - İsyan - AKOR
dogru rıtım budur a yya yyayay
quitar94 - 5.01.2012 22:33:01
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Bora Duran - Beni Öldürdün - AKOR
güzel olmuş ama
Dm F Son sözüm sana sen de burada Am E Bensiz olama
bu şekilde dahamı doğru oluyo sanki
exan gtr - 5.01.2012 22:27:28
|
Anketler - Sizce Türkiyedeki En İyi Rock Sanatçılarından Biri?
anketin saçmalıgını falan geçtim en çok güldüm duman ın blues yaptıgını yazmışlar... arkadaşlar bi acçın jimi hendrix cogu bluescunun esinlendigi sanatcıyı dinleyin arkasında bi duman acın bakim nasıl bi benzerlik yakalayacaksınız ayrıca duman dinlememe ragmen ben bile duman ın solisti kaan grunge müziginin cıktıgı dönemlerde sırf yakın olabilmek amerika da 4 yıl geçirmiş blues muş hala gülüyorum
mhmtkgz - 5.01.2012 22:25:25
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Zor - AKOR
arkadaslar orjinal arpej bu p-i-ma-i ma birlikte vuruluyor
burc19 - 5.01.2012 22:21:47
|
|
|