Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4141]  [4142]  [4143]  [4144]  [4145]  [4146]  [4147]  [ 4148 ]  [4149]  [4150]  [4151]  [4152]  [4153]  [4154]  [4155] 
Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun
güzel fakat sesine içine atma dışarı at gitsin :)


horozozy - 4.01.2012 23:10:26

Demolar - İsyan - Halil Sezai Paracıkoğlu
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde Melisbaşak yazmıştı:
halil sezaiden paramparçayı da çalabilirsin :)çünkü bu da çok güzel olmuş. Ses tonun uymuş.
aslında gerçekte daha çok benziyo ama burdaki sesimin benim sesim olduğuna bi türlü inanamadım ben :D


mavez17 - 4.01.2012 23:00:16

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Ağlama  ver 4 - AKOR
İntro Ritim=AA0YYYAYA }hızlı

Ritim=AY0YY0

Bu şarkı sade elektroyla ii gidio :)


IKILEM - 4.01.2012 22:48:49

Akor|Tab|Söz|Nota - Metin Arolat - İzmir  - AKOR
Tesekkur ederim arkadaslar


safakkacar - 4.01.2012 22:35:20

Akor|Tab|Söz|Nota - Gripin - Beş  ver 5 - AKOR
ellerine sağlık ben 2-3 şey eklicem ritim + arpej tabiki bundan güzeli olabilirmiydi bilmem hakkaten tam oluo :)

arpej = p a a m i

Ritim= AYY AYYAY

Not=Boşlukta çok as birkaç salise boşlek mükemmel edior olayı :D


IKILEM - 4.01.2012 22:12:00

Demolar - Pirates of the Caribbean
Helal :)


IKILEM - 4.01.2012 21:57:17

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Kırmış Kalbini  ver 2 - BASS TAB
en iyisini siz biliyosanız siz çıkarın siz koyn da görelim ayrıca gayet iyi olmuş internette hiçbiyerde bulamazken yararlı bi çalışma olmuş


MertMancar - 4.01.2012 21:53:55

Akor|Tab|Söz|Nota - Chumbawamba - Mary Mary  - TÜRKÇE ÇEVİRİ
Bu şarkının çevirisi Rüya Mert ve Aysu Hocalar tarafından yapılmıştır. gönderen kişi tarafından belirtilmemiş.


rüyamert - 4.01.2012 21:41:15

Demolar - İsyan - Halil Sezai Paracıkoğlu
halil sezaiden paramparçayı da çalabilirsin :)çünkü bu da çok güzel olmuş. Ses tonun uymuş.


Melisbaşak - 4.01.2012 21:29:32

Demolar - Acoustica
hımm güzelmiş.


Melisbaşak - 4.01.2012 21:27:50

Demolar - Metin Arolat - İzmir
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde mavez17 yazmıştı:
çok iyi tebrikler :) Bunu biara bende çalıp koyucam sevdim :)
Teşekkür ederim, beğendiğine sevindim. Güzel gidiyo gitarla. keyifli parça, tavsiye ederim ;)


LeeRyan - 4.01.2012 21:15:31

Demolar - Çelik - Bu Şehirde (Kaan Gitar)
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde mavez17 yazmıştı:
tebrikler.. dinlendirici olmuş :)
Teşekkür ederim...


LeeRyan - 4.01.2012 21:11:49

Sayfalar:  [4141]  [4142]  [4143]  [4144]  [4145]  [4146]  [4147]  [ 4148 ]  [4149]  [4150]  [4151]  [4152]  [4153]  [4154]  [4155] 

Anket
ozancaa soruyor:
Elektro Gitar Solo Atmadan Çalınabilir Mi?








Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.