|
|
Demolar - Halil Sezai Paracıkoğlu - Olsun
güzel fakat sesine içine atma dışarı at gitsin :)
horozozy - 4.01.2012 23:10:26
|
Demolar - İsyan - Halil Sezai Paracıkoğlu
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde Melisbaşak yazmıştı: halil sezaiden paramparçayı da çalabilirsin :)çünkü bu da çok güzel olmuş. Ses tonun uymuş. aslında gerçekte daha çok benziyo ama burdaki sesimin benim sesim olduğuna bi türlü inanamadım ben :D
mavez17 - 4.01.2012 23:00:16
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Ağlama ver 4 - AKOR
İntro Ritim=AA0YYYAYA }hızlı
Ritim=AY0YY0
Bu şarkı sade elektroyla ii gidio :)
IKILEM - 4.01.2012 22:48:49
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Metin Arolat - İzmir - AKOR
Tesekkur ederim arkadaslar
safakkacar - 4.01.2012 22:35:20
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gripin - Beş ver 5 - AKOR
ellerine sağlık ben 2-3 şey eklicem ritim + arpej tabiki bundan güzeli olabilirmiydi bilmem hakkaten tam oluo :)
arpej = p a a m i
Ritim= AYY AYYAY
Not=Boşlukta çok as birkaç salise boşlek mükemmel edior olayı :D
IKILEM - 4.01.2012 22:12:00
|
Demolar - Pirates of the Caribbean
Helal :)
IKILEM - 4.01.2012 21:57:17
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Kırmış Kalbini ver 2 - BASS TAB
en iyisini siz biliyosanız siz çıkarın siz koyn da görelim ayrıca gayet iyi olmuş internette hiçbiyerde bulamazken yararlı bi çalışma olmuş
MertMancar - 4.01.2012 21:53:55
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Chumbawamba - Mary Mary - TÜRKÇE ÇEVİRİ
Bu şarkının çevirisi Rüya Mert ve Aysu Hocalar tarafından yapılmıştır. gönderen kişi tarafından belirtilmemiş.
rüyamert - 4.01.2012 21:41:15
|
Demolar - İsyan - Halil Sezai Paracıkoğlu
halil sezaiden paramparçayı da çalabilirsin :)çünkü bu da çok güzel olmuş. Ses tonun uymuş.
Melisbaşak - 4.01.2012 21:29:32
|
Demolar - Acoustica
hımm güzelmiş.
Melisbaşak - 4.01.2012 21:27:50
|
Demolar - Metin Arolat - İzmir
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde mavez17 yazmıştı: çok iyi tebrikler :) Bunu biara bende çalıp koyucam sevdim :) Teşekkür ederim, beğendiğine sevindim. Güzel gidiyo gitarla. keyifli parça, tavsiye ederim ;)
LeeRyan - 4.01.2012 21:15:31
|
Demolar - Çelik - Bu Şehirde (Kaan Gitar)
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde mavez17 yazmıştı: tebrikler.. dinlendirici olmuş :) Teşekkür ederim...
LeeRyan - 4.01.2012 21:11:49
|
|
|