04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde Dorian yazmıştı: harika eline sağlık.....harika parçalar yeniden gitarı elime aldıran adam "Halil Sezai"
eyvallah... açıkcası orjnalinde G yok ama kulağa daha hoş geldiğini düşündüm ve paylaştım. Halil Sezai' nin parçalarına diyecek bir şey yok haklısın...
Akor|Tab|Söz|Nota - Leman Sam - Anladım Ki - AKOR
elinize sağlık. arpej kalıbını pima olarak ve ritim kalıbını da A Y olarak yazabilirmisiniz rica etsem.