avcin - 5.01.2012 20:16:13
ozzen - 5.01.2012 20:00:32
05 Ocak 2012 Perşembe tarihinde neod007 yazmıştı:güzel olmuş akorları da koyabilir misin?
ozi1453 - 5.01.2012 20:00:27
05 Ocak 2012 Perşembe tarihinde by_CEA yazmıştı:gayet güzel olmuş eline sağlık kayıt biraz daha kaliteli olsa daha iyi olur.gitar ve saz çok uyumlu olmuş üstüne mi kayıt yaptın yoksa iki kişi mi çaldınız.
ozi1453 - 5.01.2012 19:56:27
loqum - 5.01.2012 19:44:30
05 Ocak 2012 Perşembe tarihinde Li Paris Man yazmıştı:olur tabi teşekkürler:).
Nurşah - 5.01.2012 19:09:29
aRaqon42 - 5.01.2012 19:04:44
buz^_^prensesi - 5.01.2012 18:15:27
La La La. - 5.01.2012 18:12:41
Li Paris Man - 5.01.2012 17:55:49
GTOYMUS - 5.01.2012 17:54:17
Li Paris Man - 5.01.2012 17:53:15