Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda - AKOR
bana göre akorlar doğru ve ritim olarakta kendim çalarken AA YAY olarak çalıyorum gayetde uyumlu oluyor,eline sağlık teşekkürler...
Anketler - En İyi Gitar Markası/türü Hangisi ?
Gibson ve Fender yok. Ayrıca IBANEZ'in başlangıç gitarları sorunludur arkadaşlar dip ses sorunu aşırıdır. Tercih etmeyin ibanezi başlangıç gitarı olarak (0-1200 Tl arası)
Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
Hepsi iğrenç. O kadar güzel sağlam grup varken. Böyle sanatçılara gerek yok. Ayrıca Tarkan nedir ya? Türkiye'yi temsil edebilecek kadar kişiliği iyi oaln biri ible değil. Adam vergi kaçırıyor. Temsil edemez. Çok güzel gruplar varken böyle sanatçılara yer verilmemeli bile. Atiye falan ne bunlar ya?
Anketler - 7 Aydır Klasik Gitar Çalan Biri Elektroya Gecmeli mi?
klasikle gitarla elektro gitarın tarzı arasında dünyalar kadar fark var. Hangisini çalmak istiyosan tarzın hangisine uyuyorsa onu alıp ona çalışacaksın. Yeni başlayan arkadaşlara sesleniyorum. İlk başta yok klasikle başlayıp sonra elektroya döneyim gibi bir kaide yok. Hangisini istiyorsanız onunla başlayın. Şöyle durum var ben 75 Tl lik klasik bi gitarla başladım maddiyattan dolayı 2 yıl oldu fakat tarzım elektro gitarı icabe diyor. Şimdi gidip tarzıma göre gitar alacağım. Elektro gitarla atılan sololar klasikte atılır mı? Klasik gitarla elektor gitar klavyesi arasında bile fark var. Bu tür saçma sorular sormayın bence. İstersen bi kaç yıl klasik çal elektroyu aldığın gibi çalamazsın kardeşim. Bence hangi tarz dinliyosan ona göre bi enstürüman seç. Bi gitar kullanmak için kıdem gerekmiyor.