Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4135]  [4136]  [4137]  [4138]  [4139]  [4140]  [4141]  [ 4142 ]  [4143]  [4144]  [4145]  [4146]  [4147]  [4148]  [4149] 
Demolar - Hayalimin Ortasında - H.Sezai Paracıkoğlu
tıkılı değil mikrofndan öyle geliyo galiba. biraz grip :)


horozozy - 6.01.2012 15:59:01

Demolar - Hayalimin Ortasında - H.Sezai Paracıkoğlu
burnun niye tıkalı dostum :)


fatihck123 - 6.01.2012 15:56:42

Akor|Tab|Söz|Nota - Pinhani - Bir Anda  - AKOR
bana göre akorlar doğru ve ritim olarakta kendim çalarken AA YAY olarak çalıyorum gayetde uyumlu oluyor,eline sağlık teşekkürler...


goldieen - 6.01.2012 15:53:08

Anketler - En İyi Gitar Markası/türü Hangisi ?
Gibson ve Fender yok. Ayrıca IBANEZ'in başlangıç gitarları sorunludur arkadaşlar dip ses sorunu aşırıdır. Tercih etmeyin ibanezi başlangıç gitarı olarak (0-1200 Tl arası)


deha00 - 6.01.2012 15:35:08

Anketler - Ali'nin 200 TL'si var. Ali slow rock, pop ve türküleri sever. Bunlarıda gitar ile çalmak ister. Sizce elindeki parayla aşağıdaki gitarlardan hangisini alması daha uygun olur ?
Ali o parayla güzel birşey yapamaz. Bence biraz daha biriktirsin. :)


deha00 - 6.01.2012 15:30:47

Anketler - 2011 Eurovision a hangi sanatçı gitmeli?
Hepsi iğrenç. O kadar güzel sağlam grup varken. Böyle sanatçılara gerek yok. Ayrıca Tarkan nedir ya? Türkiye'yi temsil edebilecek kadar kişiliği iyi oaln biri ible değil. Adam vergi kaçırıyor. Temsil edemez. Çok güzel gruplar varken böyle sanatçılara yer verilmemeli bile. Atiye falan ne bunlar ya?


deha00 - 6.01.2012 15:27:15

Anketler - 7 Aydır Klasik Gitar Çalan Biri Elektroya Gecmeli mi?
klasikle gitarla elektro gitarın tarzı arasında dünyalar kadar fark var. Hangisini çalmak istiyosan tarzın hangisine uyuyorsa onu alıp ona çalışacaksın. Yeni başlayan arkadaşlara sesleniyorum. İlk başta yok klasikle başlayıp sonra elektroya döneyim gibi bir kaide yok. Hangisini istiyorsanız onunla başlayın. Şöyle durum var ben 75 Tl lik klasik bi gitarla başladım maddiyattan dolayı 2 yıl oldu fakat tarzım elektro gitarı icabe diyor. Şimdi gidip tarzıma göre gitar alacağım. Elektro gitarla atılan sololar klasikte atılır mı? Klasik gitarla elektor gitar klavyesi arasında bile fark var. Bu tür saçma sorular sormayın bence. İstersen bi kaç yıl klasik çal elektroyu aldığın gibi çalamazsın kardeşim. Bence hangi tarz dinliyosan ona göre bi enstürüman seç. Bi gitar kullanmak için kıdem gerekmiyor.


deha00 - 6.01.2012 15:23:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Funda Arar - Geçmez Yara  - AKOR
emeğine sağlık spr olmuş


algos_33 - 6.01.2012 13:42:52

ses çok az kardeşim =)
mikrofon sesını acmak gerek kayıt yaparken ;)


cck35 - 6.01.2012 13:41:57

Demolar - Hayko Cepkin Melekler Cover...
Güzel


Nurşah - 6.01.2012 12:20:12

valla karedşim olmamış . düğün şarkısı gibi olmuş hevesini kırmak gibi olmasın ama biraz daha çalışş


nskyigit - 6.01.2012 12:08:29

Demolar - Otherside (R.H.C.P) - Çağdaş BOY
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde rogueee yazmıştı:
çokkkkkkk güzelllllllll ;)
çokkk sağol..:)


cao_boy - 6.01.2012 10:31:34

Sayfalar:  [4135]  [4136]  [4137]  [4138]  [4139]  [4140]  [4141]  [ 4142 ]  [4143]  [4144]  [4145]  [4146]  [4147]  [4148]  [4149] 

Anket
keshasuxx soruyor:
Sence Hayalimden Vazgeçmelimiyim? Şarkıcı Olmak İstiyorum







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.