04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde Melisbaşak yazmıştı: halil sezaiden paramparçayı da çalabilirsin :)çünkü bu da çok güzel olmuş. Ses tonun uymuş.
aslında gerçekte daha çok benziyo ama burdaki sesimin benim sesim olduğuna bi türlü inanamadım ben :D
herkes öyle düşünür ama gerçekteki sesi kayıttaki sesidir çünkü sen kendin konuşurken bir de iç sesini duyuyorsun.İç ses ne diye sorarsan da kulaklarını tıka ve "mmm" diye mırıldan.