Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4130]  [4131]  [4132]  [4133]  [4134]  [4135]  [4136]  [ 4137 ]  [4138]  [4139]  [4140]  [4141]  [4142]  [4143]  [4144] 
teşekkürler...


BLaGeRr - 6.01.2012 22:07:39

Demolar - Dön Bana
FREE Hİ-Q Recorder


İsyeannnn - 6.01.2012 22:03:18

Demolar - İsyan - Halil Sezai Paracıkoğlu
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde mavez17 yazmıştı:
04 Ocak 2012 Çarşamba tarihinde Melisbaşak yazmıştı:
halil sezaiden paramparçayı da çalabilirsin :)çünkü bu da çok güzel olmuş. Ses tonun uymuş.
aslında gerçekte daha çok benziyo ama burdaki sesimin benim sesim olduğuna bi türlü inanamadım ben :D
herkes öyle düşünür ama gerçekteki sesi kayıttaki sesidir çünkü sen kendin konuşurken bir de iç sesini duyuyorsun.İç ses ne diye sorarsan da kulaklarını tıka ve "mmm" diye mırıldan.


İsyeannnn - 6.01.2012 22:00:20

Demolar - Sensiz Kalacak Bu Şehir - Gitar Halit Aydın
Abicim harika olmuş cok beğendim .


TrueBlood - 6.01.2012 21:57:51

Akor|Tab|Söz|Nota - Gripin - Beş  - AKOR
imzayı çakmamişsın :D


mago58 - 6.01.2012 21:56:59

Akor|Tab|Söz|Nota - Levent Yüksel - Yeter Ki Onursuz Olmasın Aşk  ver 2 - AKOR
akorlar güzel oturmuş tebrikler dostum


ilkan06 - 6.01.2012 21:50:33

Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Sonbahar  - AKOR
kapo 3 yapınca güzel oluyor,eline sağlık dostum


ilkan06 - 6.01.2012 21:32:10

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
bende video çekiyimmi arkadaşlar ne dersiniz ?


İsyeannnn - 6.01.2012 21:28:34

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı:
http://www.youtube.com/watch?v=9MRbdrqrAPA sunu izle baska bsy demiyorum :D:D
süpermiş:D.


Li Paris Man - 6.01.2012 21:27:14

Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık  - AKOR
yılsonunda orkestra bunu çalıyoruz çok sağolunnn :D


hayatımmüzik - 6.01.2012 21:18:30

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
http://www.youtube.com/watch?v=9MRbdrqrAPA sunu izle baska bsy demiyorum :D:D


quitar_ibrahim - 6.01.2012 21:13:11

06 Ocak 2012 Cuma tarihinde KnightOnline yazmıştı:
Çok iyi !
tesekkur ederım


bariscapt - 6.01.2012 20:54:38

Sayfalar:  [4130]  [4131]  [4132]  [4133]  [4134]  [4135]  [4136]  [ 4137 ]  [4138]  [4139]  [4140]  [4141]  [4142]  [4143]  [4144] 

Anket
co.bassy soruyor:
Athena'nın hangi şarkısını daha güzel?











Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.