Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4126]  [4127]  [4128]  [4129]  [4130]  [4131]  [4132]  [ 4133 ]  [4134]  [4135]  [4136]  [4137]  [4138]  [4139]  [4140] 
Demolar - Haluk Levent - Anlasana (Enstrümantal)
züper olmuş. Tab ya da notalar varsa yollarsan sevinirim.


nukleernehir - 7.01.2012 12:20:50

Demolar - Shakira - Waka Waka (Ayşıl Akar) Gitar-G.srm
ses güzel gibi bi şeyler olur herhalde ilerletirsen.Yaşın genç gibi sesini tam vaktindeyken kullan ki eğitimli bi şekilde gelişsin.Güzel yani beğendim


İsyeannnn - 7.01.2012 12:11:05

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde duman_anıl yazmıştı:
bir işi yapıyosanız ciddi yapın :)
zaten düzgün söyledim neden sesim böyle dersen bu acı ile anca böyle


İsyeannnn - 7.01.2012 11:56:01

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde happycool yazmıştı:
baba kaseti ne zaman çıkarıyoz :P
işler düzgün giderse önümzdeki yaza çıkar


İsyeannnn - 7.01.2012 11:55:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Leyla İle Mecnun - Yalan (Sezon Finali)  - AKOR
Eline sağlık güzel olmuş


Beşiktaşlı. - 7.01.2012 11:34:29

Akor|Tab|Söz|Nota - Hatırla Sevgili - Hatırla Sevgili  - TAB
güzel olmuş


okan65_123 - 7.01.2012 11:24:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Sor Bana Pişman Mıyım  - TAB
11 Mayıs 2011 Çarşamba tarihinde _KoRSAn_ yazmıştı:
10h12 nasıl basılıyo
klasik çalıosan 10-12 elektro çalıosan 10slide12[parmagını 10. perdeden 12 ye kaydırıyorsun 12 geçtiğinde tele vurmana gerek yok ]


ahmedy00 - 7.01.2012 10:57:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Rafet El Roman - Sürgün  ver 2 - AKOR
İlk Başı Arpej PİMAMİ Sonra Ritim de A YYAY


Fatih5588 - 7.01.2012 09:25:57

sen şarkı söyleme arkadaşım mümkünse gitarını da geliştirmeye çalış.bak benim sesim yok gitarı geliştirmeye çalıştım.sesin güzel hadi bize şerkı söyleyen insanlarada inanma sakın büyük ihtimal seni sevmeyen insanlar isticek bunu senden.


melodram99 - 7.01.2012 05:06:55

çok kötü


melodram99 - 7.01.2012 05:03:14

Demolar - Shakira - Waka Waka (Ayşıl Akar) Gitar-G.srm
aynen ritm biraz hızlı şarkı o zaman yeni çıkmıştı ve ben sadece bi kere dinlemiştim:)


grkns_sleep - 7.01.2012 05:00:45

çok güzel olmş :) sesine yüreğine sağlık..


Sessiz Aşık - 7.01.2012 04:39:38

Sayfalar:  [4126]  [4127]  [4128]  [4129]  [4130]  [4131]  [4132]  [ 4133 ]  [4134]  [4135]  [4136]  [4137]  [4138]  [4139]  [4140] 

Anket
TheKombite soruyor:
Hangisi Olmak İsterdiniz ?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.