|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Çağrı - Bir Sigara İçimlik ver 3 - AKOR
Çekiyor gönül tepene ağla allah değil
çek yorğanı tepene ağla ayrıca akorlar doğru teşekkurler
swgn90 - 7.01.2012 01:01:19
|
Demolar - Levent Yüksel-Kadınım
wuuuu güzel şarkı süper yorummmmm... gerçekten çok duygu yüklü ve derin olmuş etkisi hissedilirrr süperr:) sesinize gitarınıza yüreğinize sağlık :)
sessiztranzpoze - 7.01.2012 00:59:48
|
Demolar - Emre Kaya-Bu Şarkım Sana Armağan Olsun
07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: yaşanarak söylenmiş tadı damaklarda kalan kısa ama etkili bi çalışmaaa süüper gitarınıza sesinize sağlık:):) aaa dinlemşissiniz bu sarkıyı :) sagolun varolun sizin elinize saglık asıl :D
emrektunca - 7.01.2012 00:48:58
|
Demolar - Emre Kaya-Bu Şarkım Sana Armağan Olsun
yaşanarak söylenmiş tadı damaklarda kalan kısa ama etkili bi çalışmaaa süüper gitarınıza sesinize sağlık:):)
sessiztranzpoze - 7.01.2012 00:48:04
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Can Özüm ver 2 - AKOR
ritmi ne
melin hande - 7.01.2012 00:40:36
|
Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
bir işi yapıyosanız ciddi yapın :)
duman_anıl - 7.01.2012 00:18:48
|
Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
emegine saglık bu da gayet güzel olmuş
emrektunca - 7.01.2012 00:02:28
|
Demolar - Mirkelam-Hatıralar
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde emrektunca yazmıştı:
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde cccepccc yazmıştı: ağzına sağlık çok güzel olmuş rica etsem çaldığın ritmi söylermisin teşekkürler elimden geldigince tarif etmeye calışim başını dinleyerek az çok anlayabilirsin buradan yazdıgım sekliyle: K: telleri kaptarak vur
A Y A Y K Y A sus Y K introdaki ilk 2 akor var A ve Asus2 o ikiliyi çalmaya çalışırken bu ritmi dene zamanla oturur kafana yaparsın
Asus2 : 002200 şeklinde basılıyor
umarım açıklayıcı olmuştur?
bu arada ritimde yazdıgım A sus kelimesini introdaki akor olan asus2 ile karıstırma onu da sölim de... Aşağı vurduktan sonra bir ölçü bekle anlamında sus koydum oraya :)
emrektunca - 6.01.2012 23:53:26
|
Demolar - Mirkelam-Hatıralar
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde cccepccc yazmıştı: ağzına sağlık çok güzel olmuş rica etsem çaldığın ritmi söylermisin teşekkürler elimden geldigince tarif etmeye calışim başını dinleyerek az çok anlayabilirsin buradan yazdıgım sekliyle: K: telleri kaptarak vur
A Y A Y K Y A sus Y K introdaki ilk 2 akor var A ve Asus2 o ikiliyi çalmaya çalışırken bu ritmi dene zamanla oturur kafana yaparsın
Asus2 : 002200 şeklinde basılıyor
umarım açıklayıcı olmuştur?
emrektunca - 6.01.2012 23:50:23
|
Demolar - Mirkelam-Hatıralar
ağzına sağlık çok güzel olmuş rica etsem çaldığın ritmi söylermisin
cccepccc - 6.01.2012 23:40:43
|
Demolar - Mirkelam-Hatıralar
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde SeRR@ yazmıştı: çokk güzell olmuş yine çok beğendim ;D sagol serr@@@@@ teşekkür ettim 6000 i bekle :)
emrektunca - 6.01.2012 23:30:37
|
Demolar - Emre Aydın - Son Defa - Gitar Halit Aydın
eline ağzına sağlık çok hoş olmuş !!
emrektunca - 6.01.2012 23:29:02
|
|
|