Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4128]  [4129]  [4130]  [4131]  [4132]  [4133]  [4134]  [ 4135 ]  [4136]  [4137]  [4138]  [4139]  [4140]  [4141]  [4142] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Çağrı - Bir Sigara İçimlik  ver 3 - AKOR
Çekiyor gönül tepene ağla allah değil

çek yorğanı tepene ağla ayrıca akorlar doğru teşekkurler


swgn90 - 7.01.2012 01:01:19

Demolar - Levent Yüksel-Kadınım
wuuuu güzel şarkı süper yorummmmm... gerçekten çok duygu yüklü ve derin olmuş etkisi hissedilirrr süperr:) sesinize gitarınıza yüreğinize sağlık :)


sessiztranzpoze - 7.01.2012 00:59:48

Demolar - Emre Kaya-Bu Şarkım Sana Armağan Olsun
07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı:
yaşanarak söylenmiş tadı damaklarda kalan kısa ama etkili bi çalışmaaa süüper gitarınıza sesinize sağlık:):)
aaa dinlemşissiniz bu sarkıyı :)
sagolun varolun sizin elinize saglık asıl :D


emrektunca - 7.01.2012 00:48:58

Demolar - Emre Kaya-Bu Şarkım Sana Armağan Olsun
yaşanarak söylenmiş tadı damaklarda kalan kısa ama etkili bi çalışmaaa süüper gitarınıza sesinize sağlık:):)


sessiztranzpoze - 7.01.2012 00:48:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Can Özüm  ver 2 - AKOR
ritmi ne


melin hande - 7.01.2012 00:40:36

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
bir işi yapıyosanız ciddi yapın :)


duman_anıl - 7.01.2012 00:18:48

Demolar - Zakkum Anason - Gitar Halit Aydın Akustik
emegine saglık bu da gayet güzel olmuş


emrektunca - 7.01.2012 00:02:28

Demolar - Mirkelam-Hatıralar
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde emrektunca yazmıştı:
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde cccepccc yazmıştı:
ağzına sağlık çok güzel olmuş rica etsem çaldığın ritmi söylermisin
teşekkürler elimden geldigince tarif etmeye calışim başını dinleyerek az çok anlayabilirsin buradan yazdıgım sekliyle:
K: telleri kaptarak vur

A Y A Y K Y A sus Y K
introdaki ilk 2 akor var A ve Asus2 o ikiliyi çalmaya çalışırken bu ritmi dene zamanla oturur kafana yaparsın

Asus2 : 002200 şeklinde basılıyor

umarım açıklayıcı olmuştur?

bu arada ritimde yazdıgım A sus kelimesini introdaki akor olan asus2 ile karıstırma onu da sölim de...
Aşağı vurduktan sonra bir ölçü bekle anlamında sus koydum oraya :)


emrektunca - 6.01.2012 23:53:26

Demolar - Mirkelam-Hatıralar
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde cccepccc yazmıştı:
ağzına sağlık çok güzel olmuş rica etsem çaldığın ritmi söylermisin
teşekkürler elimden geldigince tarif etmeye calışim başını dinleyerek az çok anlayabilirsin buradan yazdıgım sekliyle:
K: telleri kaptarak vur

A Y A Y K Y A sus Y K
introdaki ilk 2 akor var A ve Asus2 o ikiliyi çalmaya çalışırken bu ritmi dene zamanla oturur kafana yaparsın

Asus2 : 002200 şeklinde basılıyor

umarım açıklayıcı olmuştur?


emrektunca - 6.01.2012 23:50:23

Demolar - Mirkelam-Hatıralar
ağzına sağlık çok güzel olmuş rica etsem çaldığın ritmi söylermisin


cccepccc - 6.01.2012 23:40:43

Demolar - Mirkelam-Hatıralar
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde SeRR@ yazmıştı:
çokk güzell olmuş yine çok beğendim ;D
sagol serr@@@@@ teşekkür ettim 6000 i bekle :)


emrektunca - 6.01.2012 23:30:37

Demolar - Emre Aydın - Son Defa - Gitar Halit Aydın
eline ağzına sağlık çok hoş olmuş !!


emrektunca - 6.01.2012 23:29:02

Sayfalar:  [4128]  [4129]  [4130]  [4131]  [4132]  [4133]  [4134]  [ 4135 ]  [4136]  [4137]  [4138]  [4139]  [4140]  [4141]  [4142] 

Anket
semcix soruyor:
En İyi Söyleyen Sizce Hangisi??













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.