Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4125]  [4126]  [4127]  [4128]  [4129]  [4130]  [4131]  [ 4132 ]  [4133]  [4134]  [4135]  [4136]  [4137]  [4138]  [4139] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
arkadaşım en yakın zamanda gitarı bırakman dileğiyle berbat olmuş.emeğe tamam da burda harcanan bir emekte yok la sol fa mi kalıbına indirgemişin resmen böyle güzel parçayı.yazık....


WallKaNiZmA - 7.01.2012 17:31:54

Akor|Tab|Söz|Nota - Paramore - The Only Exception  ver 2 - AKOR
Şarkıyı dinlerken 3/4'lük gibi geldi bana, siz hangi ritimle çalıyorsunuz? :)


paramonster - 7.01.2012 16:47:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Işıklı Yol  ver 2 - AKOR
treble


tatargitar - 7.01.2012 16:20:24

Akor|Tab|Söz|Nota - Dizi Müzikleri - Çocuklar Duymasın  ver 2 - TAB
<p><strong><em>&ccedil;ok g&uuml;zel olmuş eline sağlık</em></strong> </p>


Alpererdem4141 - 7.01.2012 16:11:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Ugur Balcı - Cennet Gözlüm  - AKOR
ritmi ne bunun?


xdxonderxdx - 7.01.2012 15:49:46

Demolar - Murat Dalkılıç-MERHABA MERHABA
Süper :) eline sağlık


Esesligitarist - 7.01.2012 15:45:57

Akor|Tab|Söz|Nota - anonim - Fon Müziği  - TAB
harika


okan65_123 - 7.01.2012 15:34:42

Anketler - En Sert Müzik yapan VE en iyi Solo Atan Yabancı grup hangisidir??
canlarım metalicca heavy trash yapıyor sert müzik diyor bilmem gördünüz mü metalicca yazısını görünce hemen atlıyonuz slayer var korn var Children Of Bodom var Dream Theater var ankette en çok hoşunuza giden grup değil en sert müzik yapıp soloları iyi olan gruptan bahsediyor bilginize.....


qestapo - 7.01.2012 14:55:20

Demolar - Halil Sezai İsyeaaaaaaağğğğğnnnnn
hahahahahahahahahahahahaha sesine sağlık kardeş hahahahaha


gitaristata - 7.01.2012 14:36:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Çağrı - Bir Sigara İçimlik  - AKOR
Arkadaşlar orjinal arpeji p i ma i m ile a aynı anda çekilecek seri yapın orjinalidir


zaqzaq331 - 7.01.2012 13:56:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Yolun Başından  - AKOR
giriş kısmı A ve A▲7 den oluşuyor ama geçişi ben de çıkaramadım :S Geçişte öyle bas tellere bas demek olmuyor ama :) o akorları bulsun biri :)


yai3anci - 7.01.2012 13:49:18

Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Sev Beni  - AKOR
Daha güzel olabilirdi. Şu nasıl?

D-G-Cadd9-E7-Dsus2


D G
güzel bir hayat düşler gibi
Cadd9
istersem eğer
E7 Dsus2 D
bizi bağlayan iplikler
G
seni getirir bana
Cadd9 E7
sev sonra tekrar sev beni
Dsus2 D
tekrar sev beni


mvö_fan - 7.01.2012 12:38:44

Sayfalar:  [4125]  [4126]  [4127]  [4128]  [4129]  [4130]  [4131]  [ 4132 ]  [4133]  [4134]  [4135]  [4136]  [4137]  [4138]  [4139] 

Anket
Oguzhandro soruyor:
Ülkemizde müzik sektörü gelişiyor mu ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.