|
|
Demolar - Shakira - Waka Waka (Ayşıl Akar) Gitar-G.srm
çok güzel olmuş kulak asma kimseye :)
chosenwar - 7.01.2012 03:39:39
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Nil Karaibrahimgil - Hakkında Her Şeyi Duymak İstiyorum - AKOR
Önerileriniz/yorumlarınız için teşekkür ederim. Bol müzikli günler :).
UsUBuMTraq - 7.01.2012 02:31:36
|
Demolar - Say Hello
bazı sözlerin telaffuzu hariç cok hoş olmuş gitar da gayet güzel... tebrikler..
emrektunca - 7.01.2012 02:25:18
|
Demolar - Pinhani Yitirmeden - Gitar Halit Aydın
eline ağına sağlık
grkns_sleep - 7.01.2012 02:16:32
|
Demolar - Selçuk Çağlayan - Küçük Gemi
çok başarılı yani cidden cok güzel olmus ben bayıldım tarz olarak tolga tabu nun tarzını andırıyor ama demek istedigim onu ornek almıssın gibi bişi degil.... bence cok güzel bir eser olmus emegine sesine saglık... müzikle kal.......
emrektunca - 7.01.2012 01:33:05
|
|
ıkı ay olmadı alalı daha...yanı kulakla calıyorum. Nota. Bılgısı yok...yuzde yuz dogru calmadıgımı bılıyorum.... yalnız 200 e yakın bır dınlenme var. bırınız dugun sarkısı gıbı olmus demıs dıgerı parcanın yuzde 1o u dugru demıs....bu elestırıler zayıf kacmıs.
gtrstokan - 7.01.2012 01:24:22
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Seni Çektim İçime - AKOR
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde Tolga98 yazmıştı: Eline sağlık süper olmuş:) eyvallah :)
mavez17 - 7.01.2012 01:16:27
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Bir İstanbul Masali - TAB
07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde merterci yazmıştı:
29 Ağustos 2007 Çarşamba tarihinde BaBa yazmıştı: çökelek arkadaşım " ^ " anlamı hemeron dur ve 8^9 da sekize bir kere basıp hemen 9 a geçmektir
hammer on olmasın o? özür dilerim hummer on.
merterci - 7.01.2012 01:15:48
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Kıraç - Bir İstanbul Masali - TAB
29 Ağustos 2007 Çarşamba tarihinde BaBa yazmıştı: çökelek arkadaşım " ^ " anlamı hemeron dur ve 8^9 da sekize bir kere basıp hemen 9 a geçmektir
hammer on olmasın o?
merterci - 7.01.2012 01:15:29
|
Demolar - Sıla-İnşallah
07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: kesinlikleee ritm süslemesi süperr olmuşş yine yeni yenideeeeen gitarınıza sesinize sağlık :) aslında hem ritm hem de gövdeye vuruslarla tempo tutum aynı anda sizin de fark ettiginz gibi :D sagolun efenim :)
emrektunca - 7.01.2012 01:11:32
|
Demolar - Sıla-İnşallah
kesinlikleee ritm süslemesi süperr olmuşş yine yeni yenideeeeen gitarınıza sesinize sağlık :)
sessiztranzpoze - 7.01.2012 01:08:25
|
Demolar - Levent Yüksel-Kadınım
07 Ocak 2012 Cumartesi tarihinde sessiztranzpoze yazmıştı: wuuuu güzel şarkı süper yorummmmm... gerçekten çok duygu yüklü ve derin olmuş etkisi hissedilirrr süperr:) sesinize gitarınıza yüreğinize sağlık :) valla sarkının insana yasattıgını aktarmaya calısmıstım begenmeniz beni cok mutlu etti yine yeni yeniden teşekkürler :)
emrektunca - 7.01.2012 01:01:38
|
|
|