Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4134]  [4135]  [4136]  [4137]  [4138]  [4139]  [4140]  [ 4141 ]  [4142]  [4143]  [4144]  [4145]  [4146]  [4147]  [4148] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Tepe - Birkaç Beden Önce  - AKOR
F#m Fm olayı şarkıdada yapılıyor çok hızlı bi geçiş şarkıyı iyi dinleyin olmuyorsa f#m basmayın :)


helekelik - 6.01.2012 17:51:26

Demolar - Emre Aydın - Son Defa - Gitar Halit Aydın
gayet başarılı duru bir çalışma olmuş tebrikler...


JiqSaW - 6.01.2012 17:43:13

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 7 - TAB
YANİ İNTROSU YANLIŞ ANLAŞILMA OLMASIN :D


GTOYMUS - 6.01.2012 17:15:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 7 - TAB
olmuş ama orjinali :
e)----------3-2-3-5-2--------------
b)----------------------3-2-3-5-2-------
g)------------------------------------2-2-4-6-4--
D)------------------------------------------------5-5-

e)----3-2-3-5-2------
b)-----------------3-2-3-5-2---
g)-----------------------------2-2-4-6-4-6-4^- budur...


GTOYMUS - 6.01.2012 17:14:04

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
a5 c5 d5 akorları nasıl basılıyor arkadaşalr arkadaş belirtmemişte


o0Rock0o - 6.01.2012 17:07:10

Demolar - Tuzlu Su
06 Ocak 2012 Cuma tarihinde tek2n yazmıştı:
helal kardeşş valla ne diyim replaya tecavüz ettim :)
Saol tek2n umarım replaya bişey olmamıştır :)) :P


Northern - 6.01.2012 16:53:13

kafa sesiyle sesini çok zorlamısın :) biraz daha düşük tontan söyleseydin tam olurdu gibi. :)


horozozy - 6.01.2012 16:53:08

Demolar - Nothing Else Matter -Metallica
Harikaaaa...


cimcimac - 6.01.2012 16:44:36

Çok İyi.y


Nurşah - 6.01.2012 16:35:10

Anketler - Bir grubun üyesi olmak isteseydiniz hangi grupta olmak isterdiniz?
Nightwish ya da Apocalyptica.! :)


_vettelist_ - 6.01.2012 16:27:35

Demolar - Hayalimin Ortasında - H.Sezai Paracıkoğlu
ses tonuyla alakalı gibi :) ( grip )


horozozy - 6.01.2012 16:27:27

Demolar - Hayalimin Ortasında - H.Sezai Paracıkoğlu
:) gitarda sıkıntı yok gayet güzel ama harbiden burun tıkalı gibi :)


dawnman - 6.01.2012 16:26:15

Sayfalar:  [4134]  [4135]  [4136]  [4137]  [4138]  [4139]  [4140]  [ 4141 ]  [4142]  [4143]  [4144]  [4145]  [4146]  [4147]  [4148] 

Anket
barış_orj_35 soruyor:
Barış Akarsu'nun En Sevdiğiniz Parçası













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.