|
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Kahpe Diller ver 3 - AKOR
kimse üzülsün istemem kısmı BM yle başlıyo eline sağlık ama
tek2n - 3.01.2012 19:54:12
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Fettah Can - Yanan Ateşi Söndürdük - AKOR
arkadaşım kusura bakma cok yanlış gitar çalmayı bilmeyen biri olsa full detone olur gitarı bırakır emeğe saygı
tek2n - 3.01.2012 19:47:18
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Kara Duvak ver 2 - AKOR
kapo 3
tolgabes64 - 3.01.2012 19:27:00
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Ajda Pekkan - Arada Sırada ver 2 - AKOR
21 Aralık 2011 Çarşamba tarihinde casperr23 yazmıştı: ritmi ne? AY AY AYAY
tek2n - 3.01.2012 19:25:16
|
Demolar - Seksendört - Kara Gözlüm - Gitar Halit Aydın
Çok güzel olmuş helal olsun :)
>-->Roza<--< - 3.01.2012 19:23:28
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Hayır Olamaz - TAB
B Telindeki kısmı ben böyle çalıyorum B-------------13p12-13p12--- G-10-12-14-----------------14 D-10-12-14------------------- A-8--10-14---------------------
Mohicans - 3.01.2012 19:16:31
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Modern Talking - Cheri Cheri Lady - TÜRKÇE ÇEVİRİ
SÜPER ŞARKI ... sene 2012 hala dinleniliyor (kalıcı )
gtrstokan - 3.01.2012 19:07:54
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Model - Pembe Mezarlık - AKOR
arkadaşlar bu şarkıdaki tüm akorları bilmeme rağmen akor geçişlerini yapamıyorum yardımcı olabilecek akadaşlar varsa lütfen mesaj atsın
cREC - 3.01.2012 18:58:24
|
Demolar - Cem Özkan-Dön Bana (Efozaydin Cover)
oturur zamanla sesin merak etme altyapı var bence bırakma :D
MusicalParadoX - 3.01.2012 17:37:45
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Ah - TAB
|------------------------ |------------------------- |-------------------------- |-5-3-5- 5b- 5-3--------- solo böyle tekrar ediyor |----------------- 5-3--5-- |------------------------
tipppp - 3.01.2012 17:25:16
|
03 Ocak 2012 Salı tarihinde Nikolakiss yazmıştı: arpej sırasını nasıl yaptın? ne yazıkki bilmiyorum ama yalının canlı söylediği bir video var ona bakarak çaldım sadece istersen sana adresi yollarım ? :)
tacsizkral1992 - 3.01.2012 17:03:37
|
03 Ocak 2012 Salı tarihinde Nikolakiss yazmıştı: benim hocam ritmini daha farklı öğretti tam pentagram da olduğu gibi öğretti. ne yazıkki ben gitar çalmayı kendi başıma öğrendiğim için ritim adına hiçbirşey bilmiyorum ve kulagıma yatkın şekilde çalmaya çalışıyorum,zaten çook iyi söylediğim bir şarkı değil sadece sözleri hoşuma gidiyor :)
tacsizkral1992 - 3.01.2012 17:01:32
|
|
|