Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4146]  [4147]  [4148]  [4149]  [4150]  [4151]  [4152]  [ 4153 ]  [4154]  [4155]  [4156]  [4157]  [4158]  [4159]  [4160] 
Demolar - Tolga Demir-Serseri
çok beğendim..şarkı da sesiniz de çok güzel..


SiDRe - 3.01.2012 22:28:57

Demolar - Demo-Tolga_Uyu ve Büyü Sevgilim
güzel sesin var ama çok daha iyilerini yapabilirsin devam et bu işe


melisseaydin - 3.01.2012 22:21:08

Demolar - Sertap Erener - Yanarım (Kaan Gitar)
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde hzldln* yazmıştı:
çok güzel 0lmuş senin bu demonda :) eşlik etmeyi çok isterdim flütle :)
İnan senin fulutunle desteğin harika olurdu bu parçada. Bende çok isterdim. Çok teşekkür ederim değerli yorumun için. Senin bu şarkıda yaptığın versiyon çok çok başarılı olmuştu gerçekten. Seninki kadar iyi değil, ama beğendiysen başarılı demektir. Teşekkürler.


LeeRyan - 3.01.2012 21:57:31

Demolar - Sertap Erener - Yanarım (Kaan Gitar)
03 Ocak 2012 Salı tarihinde gitaroman yazmıştı:
Tostum sesin ve gitarın tonunu iyi oturtmuşsun hiç bozma derim. Sesini de iyi kullanabiliyorsun söyleyemeyeceğin şarkı yoktur. Yola devam :)
Çook Teşekkür ederim. Bunları duymak mutlu ettı benı. Kulagına ruhuna saglık. Teşekkür ederim dinlediğin için.


LeeRyan - 3.01.2012 21:55:43

Demolar - Kaan Gitar - O Şarkı Bitti Anlasana (Şiirli Versiyonu)
03 Ocak 2012 Salı tarihinde afilliyalnizlik yazmıştı:
çok iyi gerçekten başarılar :)
Çokk teşekkür ederim. Beğendiğine sevindim.


LeeRyan - 3.01.2012 21:54:28

Akor|Tab|Söz|Nota - Sertab Erener - Sevdam Ağlıyor  ver 4 - AKOR
Abi komedi ya. Adam babalar gibi çıkarmış akorları, hemde orjinal tonundan çıkarmış. Siz altına alakasız akorlar yazıp yine de eline sağlık demişsiniz.
Gayet güzel olmuş. Bundan iyisi Şam'da kayısı.


SAHINNNNNN - 3.01.2012 21:48:53

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde LetMeLoveYou yazmıştı:
03 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde esperanzas yazmıştı:
akorlar uygun ama orjinal ton değil. orjinal ton bu akorların yarım ton üstü. Aşağıdaki gibi transpoze ederek Zakkum'la beraber çalabilirsiniz.
Dm ----- Cm#
Am ----- Gm#
C ----- B
Bb ----- A
Akordunu kontrol et dostum =) E tonunda çalınmıştır şarkı ve orjinal akorları da bunlardır.
Eeeeee, E tonunda yazılmışsa şarkıda C#m ve G#m olması gayet normal. Değil mi yoksa?


alaratosun - 3.01.2012 21:27:40

Akor|Tab|Söz|Nota - Katy Perry - E.t.  - AKOR
Baba ritim ??????


Murado - 3.01.2012 21:15:22

Akor|Tab|Söz|Nota - Grup 84 - Söyle  - AKOR
01 Ekim 2011 Cumartesi tarihinde JasonMraz yazmıştı:
tek hata intro'nun akorlarında. Dm-C-Gm-C yazmışsın. Dm-C-Gm-Dm daha doğru oluyor sanki :)
4/4


Kerem77 - 3.01.2012 21:06:45

Anketler - Sizce hangi elektro gitar daha iyi?
boyutu gibi işlevleri de farklı...


demonicboi - 3.01.2012 20:07:38

Akor|Tab|Söz|Nota - Kargo - Sonbahar  ver 2 - AKOR
Sabahtan beri dinliyorum (: Ellerine sağlık...


LetMeLoveYou - 3.01.2012 20:04:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökhan Türkmen - Ayıp Ettin  - AKOR
ritimini bilen var mı arkadslar


quitar94 - 3.01.2012 20:03:00

Sayfalar:  [4146]  [4147]  [4148]  [4149]  [4150]  [4151]  [4152]  [ 4153 ]  [4154]  [4155]  [4156]  [4157]  [4158]  [4159]  [4160] 

Anket
Enos soruyor:
Ufak cafelerde çıkan 16 yaşındaki biriyim, Sizce sahne ismim olmalı mı?







Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.