Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4153]  [4154]  [4155]  [4156]  [4157]  [4158]  [4159]  [ 4160 ]  [4161]  [4162]  [4163]  [4164]  [4165]  [4166]  [4167] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Emre Aydın - Hoşçakal  - AKOR
nakarat Dm ile başlayacak...
hoşaçakal olacaklar sensiz olsun.... Dm Am Em....


yalnızaşk - 2.01.2012 16:41:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Ugur Balcı - Cennet Gözlüm  - AKOR
O Gm yi Oraya Koymayı Nasıl becerdin. ??


furkanakgun - 2.01.2012 16:40:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Nev - Sükut-u Hayal  ver 4 - AKOR
Alın size ritim

AY0YAY0Y yani 2 kere AY0Y

Not: A=aşağı Y=yukarı 0=kapama


IKILEM - 2.01.2012 16:26:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Ellerin Ellerime  ver 5 - AKOR
eline sağlık kardeşim süper olmuş.


вяку αη∂ яσ¢к - 2.01.2012 15:59:57

Akor|Tab|Söz|Nota - Ulaş Ay - Seneler Doldurmuş Gamzelerini  - AKOR
çok iyi gerçekten emeğine sağlık. yalnız ;

e|--3---3-3-3-3--5-7---7-7-7--5--5----------|
şu kısımdaki tabda 5 yerine 2 olacak bu şekilde;
e|--3---3-3-3-3--2-7---7-7-7--5--5----------|


aykutaykut - 2.01.2012 15:55:43

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Helal Olsun  ver 2 - TAB
21 Eylül 2009 Pazartesi tarihinde hardshark90 yazmıştı:
yanlış birader olmamış..ben orjinalini çalıyorum
madem seninki daha güzel buradan adamın emeğine olmamış deme sende farklı bir versiyon olaraktan koy ;)


Tazdingoo - 2.01.2012 15:52:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Ogün Sanlısoy - Kaybettik Severken  ver 4 - AKOR
Bb il A# aynı akor zaten ;)


extreme_boy26 - 2.01.2012 15:51:12

Demolar - Gökhan Türkmen - Dön (XySubSkyline)
Teşekkürler Arkadaşlar. Sanırım sitede yok . Eklemeye çalışırım birazdan . :) Teşekkürler Tekrardan


XySubSkyline - 2.01.2012 15:34:08

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dost Kervanı  - AKOR
böyle bir yürüyüş yok arkadaşım. saçmalama, sil şunu milletin kulağını bozma


nikniknikerek - 2.01.2012 15:10:44

üzerinde calıs bi zahemt:))


esrana - 2.01.2012 14:41:29

Akor|Tab|Söz|Nota - MFÖ - Güllerin İçinden  - AKOR
arpej orjinalde şu şekilde sanırım : pimiaimi . hızlı bir şekilde çalarsınız arpej doğru geliyor kulağa


dgknyksl - 2.01.2012 14:37:44

Akor|Tab|Söz|Nota - Gökçe - Tuttu Fırlattı  - AKOR
pardon cok yazmısım bu arada




OverRock - 2.01.2012 14:22:53

Sayfalar:  [4153]  [4154]  [4155]  [4156]  [4157]  [4158]  [4159]  [ 4160 ]  [4161]  [4162]  [4163]  [4164]  [4165]  [4166]  [4167] 

Anket
barisakarsu1979 soruyor:
Klasik Gitarda Çalmayı En Sevdiğiniz Tarz?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.