Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4159]  [4160]  [4161]  [4162]  [4163]  [4164]  [4165]  [ 4166 ]  [4167]  [4168]  [4169]  [4170]  [4171]  [4172]  [4173] 
Akor|Tab|Söz|Nota - Halil Sezai Paracıkoğlu - Paramparça  ver 3 - AKOR
EN İYİSİ BU ARKDAŞLAR.. ELİNE SAĞLIK


en_alttaki - 1.01.2012 14:22:35

Akor|Tab|Söz|Nota - Murat Boz - Özledim  - AKOR
Ellerine sağlık sevgili arkadaşım.Çok hoş olmuş.Sen,ahlaksız olanlara ve kendini bi halt sananlara takılma.Bu akorlar baştan sona yanlış olsa yine hakaret etme hakkı yok kimsenin.Sonuçta ortada bir emek var.Emeğine sağlık.


takvim27 - 1.01.2012 14:02:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Nefes Bile Almadan  ver 3 - AKOR
Hatta F yerine Dm daha güzel olabilir.


rock_for_life - 1.01.2012 13:47:01

Demolar - Gökhan Türkmen - Dön (XySubSkyline)
Ses güzel ama arkadaşın dediği gibi gitar basit kalmış sesinin yanında biraz daha transpoze edip sesine göre ayarlarsan güzel olur :) birde senin çaldığın akorlar orjinal gibi sitede mevcutmu acaba akorlar değilsede akorlarını verebilirsen minnettar kalırım :)


KıRıK_KaLeM_56 - 1.01.2012 13:35:19

Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Her Şeyi Yak  - AKOR
süpersin ya


1025 - 1.01.2012 13:23:07

Demolar - Gökhan Türkmen - Dön (XySubSkyline)
sesinin rengine göre gitar çok sade kalmış sesin çok hoşş bence başarılarının devamın diliyorum yolun açık olsun..


maniacboy - 1.01.2012 13:15:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Nefes Bile Almadan  ver 3 - AKOR
Gm ler G , Fm ler F olcak.


rock_for_life - 1.01.2012 13:02:46

Akor|Tab|Söz|Nota - Redd - Nefes Bile Almadan  ver 4 - AKOR
Em C B7
Sevmek lazım, hemen başlayalım

B7 daha iyi olur


rock_for_life - 1.01.2012 12:56:58

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Akdeniz Akşamları  - AKOR
ya ben daha yeniyim bu konularda ,akoru ok anlıyorum ama nasıl ritim atacağımı bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim


achilleus27 - 1.01.2012 12:39:45

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Akarsu - Gözlerin  ver 4 - TAB
bu tab lar nasıl okunuyo bilen varsa bır yardımcı olsun


mehmet baş - 1.01.2012 12:27:59

Demolar - Kadife kelepçe
Ritimi yazman mümkünmü acaba ?


KaseR - 1.01.2012 12:22:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Zakkum - Anason  - AKOR
ÜST RİTİM ; AAYYAY
NAKARAT ; AYYAYYAY Olması Lazım ? =)


KaseR - 1.01.2012 12:16:42

Sayfalar:  [4159]  [4160]  [4161]  [4162]  [4163]  [4164]  [4165]  [ 4166 ]  [4167]  [4168]  [4169]  [4170]  [4171]  [4172]  [4173] 

Anket
maviyelkenylcsu soruyor:
En sevdiğiniz Murat Yılmazyıldırım albümü?













Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,14 saniye.