|
|
Demolar - sigaramın dumanına sarsam
cok basarılı. saygı duymak lazım.. yuregıne saglık...
LeeRyan - 1.01.2012 03:47:07
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Olmadı Yar ver 2 - AKOR
nakaratta batuhanın yaptığu alpej nasıl ?
rsk10 - 1.01.2012 03:44:31
|
Demolar - lale devri enstrümantal
aa çok hos ıkılı olmus bunlar ya. fulut gitar tahmınımden de ıyı olmus. yuregıne saglık... cok cok guzel gercektenn.
LeeRyan - 1.01.2012 03:42:34
|
Demolar - yanarım-sertab erener
Çok çokkk hoşşşşş. Eline yüreğine sağlık. Fülütmü yan fülütmü nedir ıkıncı ensturman acaba ? Bende solemıstım bu parcayı keske bendede gıtarın yanına bole bı ensturman eslık etseymıs. cok guzel.. tebrıkler.
LeeRyan - 1.01.2012 03:40:37
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Duman - Olmadı Yar ver 2 - AKOR
Nakaratta batuhanın yaptığı alpej nasıl
rsk10 - 1.01.2012 03:35:07
|
Demolar - Barış Akarsu (sergen alkan) -Gözlerin
Sesin çok güzel gitmiş kardeşim şarkıya, ağzna sağlık:)
LeXTaLioN - 1.01.2012 03:15:12
|
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Melisbaşak yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde by_CEA yazmıştı:
16 Aralık 2011 Cuma tarihinde Donquixote yazmıştı: bu yorumları yapan kişilerin muzik bilgisi sıfır :D ne lan bu dandik alakasız bi ritm şaban vari bi vokal bu mu güzel :D kardeşim bu şarkının vokalleri falsetto gidiyor artı ritmide tamamen kendine has. yani rezalet olmuş sesin berbat gitarda ilerlemeyi dene bence. başarılar acaba sende bi sorun olabilir mi by_CEA bu yorumlara kulak asmayın . insanlar boş kaldıklarında çeşitli etkinliklere yöneliyorlar. Bunlardan biri ise başkalarına eleştiride bulunmak . Eğer gerçekten berbat olsaydı ,hiç kimse gelip iyi yorumlar yapmazdı . Donquixote denen vatandaş kendisine böyle bir misyon edinmiş Allah akıl fikir versin ne diyim :)
sonuçta burada demolarımızı paylaşıyorsak demek ki amatörüm eksiklerimle buradayım. her türlü yapıcı yoruma da açığım ama bu tarz seviyesiz, manasız, mantıksız ve gereksiz yorumları da dikkate alıp daha iyi olmaya yönelik çabalarıma sekte vuracak değilim.
sana da yapıcı yaklaşımından dolayı teşekkür ederim.
by_CEA - 1.01.2012 01:53:51
|
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Li Paris Man yazmıştı:
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde quitar_ibrahim yazmıştı: Kardeşim ağzına sağlık alt yapıyla güzel olmuş :) bi yeri söylememişin sanırım. eyvallah dostm:)yok söyledim her yeri valla:d. vurgulu bi yer var orayı atlamışın :)) ama sıkıntı yok güzel olmuş :)
quitar_ibrahim - 1.01.2012 01:40:13
|
Akor|Tab|Söz|Nota - İzel - Ah Yandim - AKOR
arpeji nedir arkadaşlar?
hbatuhan - 1.01.2012 00:51:46
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Mor ve Ötesi - Yorma Kendini - AKOR
kapo 1 ile daha hoş oluyor...
alc_13 - 1.01.2012 00:50:35
|
Demolar - cam parçası
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde idrisalb yazmıştı: çok beğendim kardeşim..ağzına sağlık.. çok teşekkür ederim:)
berat vardarlı - 1.01.2012 00:43:57
|
Akor|Tab|Söz|Nota - Yalın - Yağmur - TAB
eline sağlık hocam
pachelor - 1.01.2012 00:34:27
|
|
|