Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4155]  [4156]  [4157]  [4158]  [4159]  [4160]  [4161]  [ 4162 ]  [4163]  [4164]  [4165]  [4166]  [4167]  [4168]  [4169] 
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Ak7n yazmıştı:
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde gitaroman yazmıştı:
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Ak7n yazmıştı:
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde gitaroman yazmıştı:
Yahu kardeşim boş şeylere birbirinizi kırmayın. Beğenen ve beğenmeyenler hayatın heryerinde mevcut. Zaten birşeyi ya beğenirsin ya beğenmezsin. Ak7n sesinde aşırı detoneler mevcut,gidio geliyor farkındamısın değilmisin bilmiyorum ama söyleyelim dedim. Senin yorumunla öldürdüğüm şarkıyı gömmüş üstüne el fathayı da okumuşsun :)
hahaha :D dostum senden sonra bırakta o kadarını yapayım yaaa :D bu hazımsızlık niye yani onu anlamadım :D
Bilmem sana sormalı senin varlığından haberim yokken çamur atma derdine düşen sendin.
Dostum sen eleştiriye açık değilmişsin demek ki :) bu yüzden gelişemiceksin ;) yarım yamalak çalıp söylemeye devam :P
Biz eleştiriye açığız,açığızda çamur atılmasına karışıyız. Misal gelip eleştirenlere saygımızla cevap verdik ama senin yaptığın çamur atmak deniyor ve başka bir şekilde cevap verilmesini beklememelisin. Efozaydın 14 yaşında bir çocuk ve ona karşı olan hitabın oldukça yanlış. Sen 14 yaşında iken onun yaptığını yapabiliyormuydun? Bırak şimdi lagayı lugayı kardeş... Bak dalgana,dalgan büyüsün uğraşma boş işlerle.


gitaroman - 2.01.2012 02:16:59

Demolar - Dinleyenlere teşekkür ederim :)
31 Aralık 2011 Cumartesi tarihinde Melisbaşak yazmıştı:
yoo yani sakın alınma . gerçektende çok iyi uyum sağlayabilmişsin şarkıya.
Yok canım neden alınayım.Hatalarımı da söyleyeceksiniz tabi ki :)


batu2318 - 2.01.2012 01:21:40

02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde gitaroman yazmıştı:
02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Ak7n yazmıştı:
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde gitaroman yazmıştı:
Yahu kardeşim boş şeylere birbirinizi kırmayın. Beğenen ve beğenmeyenler hayatın heryerinde mevcut. Zaten birşeyi ya beğenirsin ya beğenmezsin. Ak7n sesinde aşırı detoneler mevcut,gidio geliyor farkındamısın değilmisin bilmiyorum ama söyleyelim dedim. Senin yorumunla öldürdüğüm şarkıyı gömmüş üstüne el fathayı da okumuşsun :)
hahaha :D dostum senden sonra bırakta o kadarını yapayım yaaa :D bu hazımsızlık niye yani onu anlamadım :D
Bilmem sana sormalı senin varlığından haberim yokken çamur atma derdine düşen sendin.
Dostum sen eleştiriye açık değilmişsin demek ki :) bu yüzden gelişemiceksin ;) yarım yamalak çalıp söylemeye devam :P


Ak7n - 2.01.2012 00:52:07

02 Ocak 2012 Pazartesi tarihinde Ak7n yazmıştı:
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde gitaroman yazmıştı:
Yahu kardeşim boş şeylere birbirinizi kırmayın. Beğenen ve beğenmeyenler hayatın heryerinde mevcut. Zaten birşeyi ya beğenirsin ya beğenmezsin. Ak7n sesinde aşırı detoneler mevcut,gidio geliyor farkındamısın değilmisin bilmiyorum ama söyleyelim dedim. Senin yorumunla öldürdüğüm şarkıyı gömmüş üstüne el fathayı da okumuşsun :)
hahaha :D dostum senden sonra bırakta o kadarını yapayım yaaa :D bu hazımsızlık niye yani onu anlamadım :D
Bilmem sana sormalı senin varlığından haberim yokken çamur atma derdine düşen sendin.


gitaroman - 2.01.2012 00:18:22

01 Ocak 2012 Pazar tarihinde gitaroman yazmıştı:
Yahu kardeşim boş şeylere birbirinizi kırmayın. Beğenen ve beğenmeyenler hayatın heryerinde mevcut. Zaten birşeyi ya beğenirsin ya beğenmezsin. Ak7n sesinde aşırı detoneler mevcut,gidio geliyor farkındamısın değilmisin bilmiyorum ama söyleyelim dedim. Senin yorumunla öldürdüğüm şarkıyı gömmüş üstüne el fathayı da okumuşsun :)
hahaha :D dostum senden sonra bırakta o kadarını yapayım yaaa :D bu hazımsızlık niye yani onu anlamadım :D


Ak7n - 2.01.2012 00:17:26

Akor|Tab|Söz|Nota - Barış Manço - Dağlar Dağlar  - AKOR
25 Ağustos 2011 Perşembe tarihinde tedmosby yazmıştı:
03 Haziran 2009 Çarşamba tarihinde aldrecords yazmıştı:
shevagol arkadasım F yerine C mi olcak kulak yokmu fln demissin o yorumu yapan adam linkte vermis yaninda zahmet edipte baksaydin baris manconunda C ile caldıgıni görürdün
laf olsun diye yorum yapmayı bırakın ya
F yerine C olacak inanmayan kulak yok sende gitari bırak fln demek yerine zahmet edip baksın bi
http://www.youtube.com/watch?v=7de2eYlnthw
arkadaşım videoda da f basıyo barış manço. c ye benzetmiş olabilirsin. baresiz f basıyo
arkdaşlar gördüğünüze değil kulağınıza inanın birde gördüğüm doğru mu diye, rahmetli üstadımızın bastığı akor elbette F'tir nasıl mı? basmayı bilen arkadaşlar şimdi F basın 1. parmakyani bare yapmak için cebelleştiğiniz parmağınızı alttan 1. ve 2. tele basarak yani yarım bare yaparak F akorunu kurun ;) o kadar. ritim çalarken en üst tele vurmazsanız fark kendini pek belli etmez, hele rahmetli gibi 12 telli çalarsanız.


abdul - 2.01.2012 00:16:37

Demolar - yanarım-sertab erener
01 Ocak 2012 Pazar tarihinde LeeRyan yazmıştı:
Çok çokkk hoşşşşş. Eline yüreğine sağlık. Fülütmü yan fülütmü nedir ıkıncı ensturman acaba ? Bende solemıstım bu parcayı keske bendede gıtarın yanına bole bı ensturman eslık etseymıs. cok guzel.. tebrıkler.
çok teşekkürler.. Eşlik eden enstrüman yan flüt ama öyle denmediği için flüt yazıyoruz


hzldln* - 2.01.2012 00:02:02

01 Ocak 2012 Pazar tarihinde sait34 yazmıştı:
arkadaşım akorların yanlış ve sesin detone oluyor
akorlarda sorun yok doğru bastım. gitarı akort etmeden çaldım ondan olabilir ya da yanlış karardan okumuşumdur..


idrisalb - 1.01.2012 23:35:32

01 Ocak 2012 Pazar tarihinde Mediterranean yazmıştı:
idris kusura bakma kardeş ama olmamış bu ben böylesini ilk defa görüyorum.Sen ilk önce bi gitarın akor ayarını kontrol et sonra sesini ona göre ayarla.Senin gitarın sesi ayrı bi yerde sen ayrı bi yerde.Ayrıca bu şarkıyı türkü gibi okumaya gerek yok.Sesini boş yere uzatmışsın bazı yerlerde.Kusura bakmayasın.Yanlış olanları söylüyorum ki düzeltesin
sesimi gitara göre ayarlarken güçlük çekiyorum doğrudur. gitarın akordu da bozuk olabilir bilmiorum kontrol etmedim. teşekkür ederim dikkate alıcam söylediklerini..


idrisalb - 1.01.2012 23:33:34

Akor|Tab|Söz|Nota - Berkay - Taburcu  ver 6 - AKOR
yaa sende müzik kulağı varmı yaaa gir youtubeye yaz bakiyim berkay taburcu al eline gitarı kapo 4 den bi çal bakiyim ne kapo 2 si yaaa her iddaasına girerim kapo 4 den okuyoo istediğin müzik hocasına kulağı daha iyi müzisyen arkadaşına sorabilirsin .....


berkay_gitarist - 1.01.2012 23:09:31

Akor|Tab|Söz|Nota - Eray Aksoy - En İyi'si  - SÖZ
biri şunun akorlarını çıkara bilirmi


karakalkan - 1.01.2012 23:04:25

Volkan Konak & Murat İbrahimbaş - Uzanamam Ben Sana - Akor


qitarist07 - 1.01.2012 23:03:14

Sayfalar:  [4155]  [4156]  [4157]  [4158]  [4159]  [4160]  [4161]  [ 4162 ]  [4163]  [4164]  [4165]  [4166]  [4167]  [4168]  [4169] 

Anket
eylülbeş soruyor:
Extreme Marka 20 Lik Amfi Sizce Nasıl ?









Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.