Akor Tab Söz Çeviri Anasayfası
Son Yorumlar

Akor Merkezi'nde üyeler tarafından yorum/görüş bildirilen içerikler listeleniyor... Toplam 191320 adet görüş/yorum bildirilmiş.

Sayfalar:  [4152]  [4153]  [4154]  [4155]  [4156]  [4157]  [4158]  [ 4159 ]  [4160]  [4161]  [4162]  [4163]  [4164]  [4165]  [4166] 
hocam eline saglık süper olmuş, bunu paylaşabilirmisin (akor veya tab)


giitariist - 2.01.2012 19:51:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Uzun İnce Bir Yoldayım  - AKOR
Ritimini Söylermisiniz A=Aşşağı Y=Yukarı Olarak


moonlight33 - 2.01.2012 19:50:53

gitarı çok begendim, sesi begendim :)


rogueee - 2.01.2012 19:41:37

Akor|Tab|Söz|Nota - Kenan Doğulu - Tutamıyorum Zamanı  - AKOR
teşekkürler...


siyahlale - 2.01.2012 19:12:26

Demolar - Yağmur Cem Adrian
kardesim ritim ve arpeji yazabilirmisin cıkartamadımda ayy ayy ayay gibi yapıyorusun galiba ama tm cıkartamadım yardımcı olursan sevinirim


burc19 - 2.01.2012 18:25:25

Demolar - Demir Demirkan - Aşktan öte
enstrüman güzel de ses olmamış ya :( k.bakma kardeş.Ton falasıyla burundan geliyo.


Efozaydin - 2.01.2012 18:08:42

Demolar - Ahmet - Ben Sustum Sen Söyledin
sizden bir ricam olacak, mesaj atmayı beceremedim size heralde burdan bunu okursunuz. Sizden paylaştığınız akorları bir siteye yüklemenizi ve benimle 'hepsini' paylaşmanızı istesem? Sesinizi ve çıkarttığınız akorları beğerenek takip ediyorum. Umarım beni kırmaz halledersiniz, iyi günler diliyorum..


Kutluhan Meral - 2.01.2012 18:03:25

Akor|Tab|Söz|Nota - Tnk - Eylül Akşamı  ver 2 - AKOR
yine buldum, yani nasıl oluyor bilmiyorum dönüp dolaşıp bu üyenin mükemmel akorlarını bulabiliyorum, harika!


Kutluhan Meral - 2.01.2012 18:01:41

Akor|Tab|Söz|Nota - Uğur Balcı - Fırat/Doğukan Zirek - Cennet Gözlüm  - AKOR
27 Aralık 2011 Salı tarihinde delici982 yazmıştı:
böyle gerksiz kendini müzisyen sana adamların böyle kaliteli bir sitede şarkısı yayınlanması hiçte hoş deil.
Katılıyorum Kardeşim.


furkanakgun - 2.01.2012 17:29:00

Akor|Tab|Söz|Nota - Tarkan - Kış Güneşi  ver 3 - AKOR
15 Aralık 2011 Perşembe tarihinde maxpane yazmıştı:
berbat
Abartma adam emek sarfetmiş boşa atıp tutması kolay gıcık oluyorum şöyle yorumlara


Starless - 2.01.2012 17:12:11

Akor|Tab|Söz|Nota - Deniz Seki - Sana Sığınıyorum  - AKOR
Nakaratta A7 yerine Am7 sanki daha iyi oluyor gibi geldi bana.Emeğine sağlık kardeşim tabi bu sadece benim düşüncem.


Starless - 2.01.2012 17:04:32

Akor|Tab|Söz|Nota - Haluk Levent - Deliler  - AKOR
22 Haziran 2011 Çarşamba tarihinde -HeLeNa- yazmıştı:
31 Temmuz 2006 Pazartesi tarihinde rakinroll yazmıştı:
solosu niye yok bunun akor nedir ki!!! soloyu taba dökün yiyosa....
Böyle saygısız bir üslupla havadan solo beklersen daha çok beklersin arkadaşım...
terbiyesizleşme... naçizane br şeyler yapıyoruz burda.... enazından emeğe saygın olsun ...davar....


yalnızaşk - 2.01.2012 16:45:56

Sayfalar:  [4152]  [4153]  [4154]  [4155]  [4156]  [4157]  [4158]  [ 4159 ]  [4160]  [4161]  [4162]  [4163]  [4164]  [4165]  [4166] 

Anket
Csa* soruyor:
Akustik Gitar'da Tavsiye Edebilecekleriniz Nelerdir?












Sonuçlar | Sonuçlar & Yorumlar
Yeni Anket | Anketler



AkorMerkezi.com © 2026
Gizlilik Politikası - Kullanım Koşulları - Kurallar - Son Yorumlar - Rastgele

GitarAkor.com kolonisidir. Derleme 0,12 saniye.